13 Ocak 2009 Salı

ALLAHIN EMRİ PEYGAMBERİN KAVLİYLE ANKARAYI SİZLERDEN İSTİYORUM SEVGİLİ OY TABANLARIM !


Evet istiyorum ve onu çok mutlu edicem : ))))))))))) Seçim sürecim de gittikçe hızlanmaya başladı. Protonlarımı birbirine çarptırıp Higgs parçacıklarımı ortaya çıkartmaya çalışıyorum sevgili Hititliler! Çünkü Ankarayı toz ve gaz bulutu yapacam!! Her eve 20000 Mton kömür kampanyası da katalizör etkisi yaratacak! Alın bu da ikincil vaatlerimin fırtınası başladı!


Sevgili Ankaralılar! Ankarımısın ortasına dev gibi bi sehpa koyacam üzerine de dantel ve gümüş bi şekerlik. Nasıl ama ? : ))))))))) Ecnebiler Ankaramısın ortasındaki bu sehpayı görünce “Amma da temiz bi şehir, ne kadar da kentsel tasarımda bi numara” derler. Ankarayı 2 oda bi salon kutu gibi bi şehir yapacam!

Oylarınızı hazırlayın sevgili oy tabanlarım çünkü seçim yaklaşıyor ve ben de yaklaşıyorum!!!

Oy tabanlarım arasında geçen bir diyalog ;

- Oha! Unidentified Approaching Object!
- Bu bir belediye başkanı!!
- Hem de büyükşehir!
- Gözümüz aydın : )))
- Travis and Tyler Durden geliyor : ))))))))

Hoşçakalın Hititliler : )))))))))))))))))

31 yorum:

Jondaff dedi ki...

sevgili adayımıs,
annem danteli çok beğendi. ortadaki göbeğe kaç zincirle başlamış diye soruyor. işiniz yoksa bu akşam size gelip örneği çıkarmak istiyormuş. size bir seçmen kazandırdım

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili Jondaff'ın annesi,

Hörmetler yenge. Fotoşağla yaptım. Önce kopiledim sonra da peysttim. bazen de curp yaptım :)))))))))

Saygılar,
t&t

Not : Teşekkürler Jondaff. Durmak yok oy tabanlarımı çoğaltalım!

vaziyet dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili vaziyet,

Çünkü bunca yeteneğinle bir belediyeyi hak ettiğine inanıyorum. Cv iniz basın danışmanlığı için fazla geldi. 4 sayfa!!!

Saygılar,
t&t

Not : Derya Baykal?? lkajshdlkjasd Osteoporoz derneği başkanlığına adaylığımı koymadım zaten ben sayın vaziyet!! Orda oyunuzu verebilirsiniz sayın Derya Baykal'a.

slum dedi ki...

dantel procesi ile yarattığınız fark gözlerimi yaşartıyor lakin evlerimizin üzerine de dantel isterik. kentsel tasarım procelerinde yeni açılımlar beklediğimi de belirtirim.

kaba dedi ki...

o sehpanın üzerine kesme kristalden bir gondol koymazsan benden oy moy alamazsın arkadaş!!!

vaziyet dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Jondaff dedi ki...

dantel ördürdüğü teyzelerin parasını ödemiyor, yetim hakkı yiyiyor dediler sizin için. inanamadık. bu iddiaları gökçek karşısında susmadan, lafınızı böldürmeden yalanlayabilir iseniz benim amcamgillerin oyu sizeymiş. yengem de çatıya kanaviçe yatak örtüsü istiyor

oy tabanınızı gitgide güçlendiriyorum ;)

kaba dedi ki...

sevgili travis, sen şimdi ankara'yı mı istiyosun yoksa ankaray'ı mı? ona göre karar vercem.

Adsız dedi ki...

sehpanın ayakları tam olarak hangi semtlere binecek bilmemde bir sakınca var mı?

ona göre arsa alacam oraları değerlenir çünkü sizin kazanacağınız su götürmez bir gerçek.

bir atsiz şövale

headcleaner dedi ki...

başrolü kapınca ankara halkına bugüne kadarki müthiş performanslarından ötürü gazoz kapağından aferin madalyası takmanız şartıyla oyum sizindir sayın travis belki de tyler...

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili slum,

Evlerin üzerlerine dantelden ziyade renk renk biblolar düşünüyorum.

Sevgili kaba,

O gondol değil şekerlik!! Ama onu da koyacam.

Sevgili vaziyet,

lkajshdlksajhdlkasd Size mutluluklar diliyorum sevgili Derya ilen.

Sevgili Jondaff,

Sevgili sülalenizin oyları ile tabanlarım gittikçe nasır tutuyor, güçleniyor. Bi kere dantelleri Çinde ördürüyorum. 2 milyarlar çünkü. Daha ben siparişi vermeden örüp yolluyor allahsızlar! İnanılmaz! Sevgili i.Melih ile de her ortamda kapışırım. Hiç sorun değil. Tartışmayı sürekli sırıtarak hiç konuşmayarak kazanacam!!

Sevgili yine kaba,

Ankarayı istediğime göre Ankaray'ı zaten istiyorumdur. Çünkü o da onun içinde.

Sevgili adsız,

Öncelikle bu mükemmel yaklaşımınızdan ötürü sizi belediye encümeni yapmaya karar verdim. Sonralıkla aslen sehpayı sembolik yapacaktım. Kızılay meydanının ortasına koyacaktım dev gibi. Hem de kar yağmur yağdığında ya da deprem olduğunda halkımız sehpanın altına girip sohbet edecekti. işte hepsi buydu : )))))))

Sevgili headcleaner,

Güzel fikir. Aslen ben kavunlu Turbo sakız verecektim. İçinden çıkan araba kartlarıyla da Ankaralılarımız oyun oynadı diye düşünüyordum. Ama gazoz kapağı da vermeye karar verdim. bayılana da limon veririm artık. Allah ne verdiyse be! : )))))))


Sevgiler,
t&t

alen dedi ki...

sevgili travis and tyler durden. size naif bir gazeteci olarak bir kaç soru yönelmek istiyorum. 1* bu seçim çalışmalarınızda kullanacağınız danteliydi oyasıydı masasıydı bu gibi şeylerin maddi tarafı kim ve kimler tarafından karşılanıyor. 2*eğer kazanırsanız ankaranın üstüne dantel ve şekerlik koymaya devam edecekmisiniz ? 3* dantelevi.com ile organik mi inorganik mi bağınız var 4*başka seçim vaatleriniz yokmu. saygılarımla ahmet selçuk ilkan ihl gazetecilik kolu başkan vekili alen.

headcleaner dedi ki...

Sevgili Travis,
Başkan olunca Ankaraspora alınacak mozambikli futbolcuların adlarının değiştirilerek Travis Vederson, Tyler Durden gibi isimler verme geleneğini sürdürmenizi rica ediyoruz.
Hatta tüm futbolcuların da adları değiştirilerek Peter Parker, Hulk Hogan, David Berkowitz, Marilyn Manson gibi sevilen halk kahramanlarımızın isimlerinin verilmesi ligimize renk katacağını düşünüyoruz.

kaba şimşek dedi ki...

"oy tabanlarım şişmiş, yürü yürü öldüm, gel de şu poşetlere yardım et bari!!"

annem, alışveriş dönüşü

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili alen,

5n1k yı asla unutma. Sonralıkla tabi ki sadece dantel değil daha bi sürü vaadim var. Onları şimdi vaat edip bitirmek istemiyorum. Yavaş yavaş vaat edicem. Seçime daha çok var.

Sevgili headcleaner,

Bi kere ben seçilirsem direk Ankarasporu satıcam. Parasını da oy tabanlarım arasında bölüştürücem. Belediye parası adı altında futbolcu satın alındığı nerde görülmüş!!! Kimin parasını nereye harcıyon sen efendi!!! Hiç bana sordun mu??? aşkımıza ağlaraken! İsim konusuna gelince müsterih olun, meydanların ismini bu şekil vericem. Justin Sullivan viyadüğü, Nick Cave kaplıcaları felan gibimsi.


Sevgili kaba,

Annenin tabanları da şişmeyecek artık o derece güveniyorum oy tabanlarıma. Her mahalleye bi pazar procesi!

Saygılar,
t&t

alen dedi ki...

sevgili travis datmin olamadım.

alen dedi ki...

sevgili travis datmin olamadım.

gofret beyin dedi ki...

başkanım allah yolunuzu açık etsin... benim bir sorum olacaktı: ankara'nın ortası derken kastettiğiniz yer tam olarak neresi acaba başkanım? sehpayı nereye koyacaksınız? kızılay mı? tunalı mı? eskişehir yolu mu? bu konuda imar yasamız ne diyor? kolay gelsin başkanım... saygılarımla.

kaba şimşek dedi ki...

sevgili travis,

şu anda hangi yıldayız? 2009 değil mi? sil o iki sıfırı; ne kaldı? 29. ben kaç yaşındayım? 29. demek ki bu sene bütün seçimleri ben kazanıcam. bu bir tesadüf olamaz. boşuna yorma kendini bence. dantellerini sandığa kaldır.

kaba şimşek dedi ki...

az önce fark ettim ki ben 31 yaşındayım :(( gidiş yoluna bi danışmanlık falan verir misiniz aceba? :((

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili alen,

Haydar Dümen'e mektup yazıp durumunu anlattım. Cevap gelince yollarım sana : )))))))

Sevgili gofretli oy tabanım,

Bu konuyu yukarıdaki yorumlarımdan birinde incelemiştim zati. Ordan bak. İmar yasasının ne dediği önemli değil bence önemli olan sehpa : ))))))))))

Sevgili kaba şimşek,

5 kere 5 yirmibeş benim eşşeem senden keleş!

Saygılar,
:)))))))))))))))

Jondaff dedi ki...

sayın travis,
az önce arkadaşlarla pişpirik oynarken fark ettik ki siz hep hanımlara ve entellere çalışıyorsunuz, dantel mantel...size oy tabanınızı arttıracak bir tavsiyede bulunmak isterim, feyyşin tivi'de bi hatun var, etli butlu, hani acun getirecek buraya. önce siz getirin onu, kampanyada eşlik etsin size. biz de size eşlik edelim filan dedi arkadaşlar. bilemedim de şimdi bak...türk erkeği sıcak kanlıdır biliyorsunuz. cevap veriyorum:
risk budur

vaziyet dedi ki...

düşündüm de sayın travis ve sevgili tyler;
eğer sizin çinlilere 12 kişilik yemek masama bir örtü, aynı örnekten tül-perde ile bir de fiskos masama yine takım olacak biçimde örtü ördürürseniz ben ve oldukça kalabalık olan amcaoğlu-dayıoğlu nüfusumuz size oy verebiliriz.

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili Jondaff,

Keşke de feşın tivideki herkes Ankaramısa gelse : )))))))))))

Sevgili vaziyet,

Olmuş bilin. Hatta iki Çinliyi de fiskos yaparken bulacaksınız masanızda, evinize gidince. Fis ve kos : )))))))))

Saygılar,
t&t

hernan crespo dedi ki...

sayın müstakbel başkanım,
bilokunuzdan aldığım hatrı sayılır maaşımla ve sizden aldığım harcırah ile gittiğim avrupa seyahatimde de gerekli lobi çalışmalarımı tamamladım ve raporumu cep telefonunuza sms ilen gönderdim, umarım almışsınızdır.
bu arada cep tel. faturamı da raporun ekine iliştirdim, ödemenizi arz....
kısaca rapor şöyle, avrupa da arkamızda, dantel için gerekli ip, tığ, kadın gibi gereçleri bize bilahabedel sağlayacaklar. ben özellikle kadın konusu üzerinde durdum ve 24 saat vardiya düzeninde çalışacak sayı ve ebatlarda istediğimizi renk ve ırkın bizim uzlaştırıcı ve bütünleştirici poltikamıza uygun olacağını belirttim. ayrıca burdan şu müjdeyi de vereyim, bu kadınlar bu sitenin daimi evlatlarına kadın-erkek ayırtetmeden dantel öğretecekler, bu anlaşmayı da imzaladım.
saygılarımla

SmmC dedi ki...

sayın başkanım travis sevgili başkan vekilim tyler selamlar.. ben bi konuda ricacı olacaktım.eğer tesir edebilirseniz sizin belediye başkanlığınız ve travis beyin vekilliği altında ankaraya vali olmak istiyorum olmazsa emniyet müdürlüğüde olur bele saadettin tantan gibiyim pos bıyıklı uzun boylu bana çok yakışır emniyet müdürlüğü oda olmazsa çankaya dan belediye başkanı omak istiyorum bele osman gökçek le melih gökçek gibi oluruz baba oğul hatta kutsal ruh olarak tyler beyi de hem vekil hemde yenimahalle belediye başkanı yaparız üçlemeyi tamamlamış oluruz.ilgilerinizi ve sevgilerinizi bekliyorum

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili hernan crespo,

Seni tanımıyorum ve Arjantincem de yok! Dediklerinden hiç bişey anlamadım dostum. Kapiş? !!!!!!!!!!!!!

Sevgili SmmC,

Bizde adam kayırmaca yok. Cv ini yolla. İnsan kaynaklarım seni veri tabanlarına alsın, biz sizi ararız.

Saygılar,
t&t

SmmC dedi ki...

çok kırıldım sayın t&t çok.pos bıyık diyorum dalyan gibiyim diyorum saadettin tantan gibiyim diyorum gizli cv yayınlıyorum ve aldığım karşılığa bakınız.bütün yaşadığım olumsuzluklara rağmen bütün kalbim ve 546479 kişilik aşiretimle arkanızdayım sayın t&t.durmak yok dantele devam...

Adsız dedi ki...

ne sikim sokum bir blogmus bu be.

east harlem dedi ki...

~Yil olmus 2014 blog hala okunuyor diye girilesi yorum~

saygilar