4 Mart 2009 Çarşamba

SİGARA SAĞLIĞA ZARARLIDIR !! (YEŞİLAY AFİŞ ÇALIŞMAM)


21 yorum:

kaba şimşek dedi ki...

son derece sosyal sorumluluk sahibi bir insansınız. işte insan sigara içerse bu hale gelir! yazık. nasıl da iğrenç olmuş adam :(

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili kaba şimşek,

Yine yaptın yapacağını! Adam sigara içmiyor nalakası var! İçerisi buz gibi hohlayınca duman çıkıyo ağzından.

kaba şimşek dedi ki...

benim dediğim adam kadraja girememiş zaten. sigaradan kelli elleri ayakları felan kesilmiş cücük gibi kalmış :(

travis and tyler durden dedi ki...

Yok lan yok sigaraydı o, sol elinde tutuyorum...

kaba şimşek dedi ki...

zaten ben de şaka yapmıştım :) nası görim ki ben kadraja girmemiş birini yahu hemen de inanmayın böyle şeylere :)

vaziyet dedi ki...

sayın travis ve sevgili tyler;
rtük kurallarına göre sigarayı görmediğimiz sürece dumanını gösterebiliriz. belirttiğiniz gibi dumanın kaynağının ne olduğunun ispatını kim yapabilir ki? bu sebeple kadraj dışında kalan her ne ise doğru yerde duruyor kanaatimce. yeşilay çocuklar ve gençelr üzerinde herhangi bir kötü etkiye yol açmayacak bu afişi kullanabilir. ellerinize sağlık.

saygılar..

kaba şimşek dedi ki...

yumurta gibi de çocuk ha! kim bu?

Jondaff dedi ki...

ahahah allahım blog aleminin en saykodelik blogu burası. bye biçız diyen travisti sanırım. blogu tyler ele geçirmiş belli.
ayrıca sigara adamı böyle yapıyorsa, türk erkeği için malbuş kampanyası başlatılsın. başkan adayımısa duyurulur

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili vaziyet,

Yeşilay da çalıştığınızı umarak sizden para talep ediyorum : )))))))


Sevgili kaba şimşek,

Rafadan mı seversin sert mi?


Sevgili Jondaff,

: ))))))))

beatific dedi ki...

tyler durden buz gibi havada (bkz. yukarıda diğer ta kendisi de ifade etmiş hoh diyor ağzından duman çıkıyor o kadar soğuk) ön bağır açık bana mısın demiyor. üstüne üstlük sanırsınız bahar havası güneş gözlüklerini de iliştirivermiş t-shirtünün yakasına. "yahu hava buz bana vız geliyor niye ki ne?" diye sorgularken, düşünce ampülü çakıveriyor "çünkü sigaram yok içkim yok!"

çok başarılı bir çalışma. açık artırmaya koymaya karar verirseniz haberim olsun lütfen. artırma öncesi çalayım.

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili beatific,

Emin olun açık artırma şu an başladı. Teklifinizi bekliyoruz : ))

Arzu Pınar dedi ki...

süper olmuş. şimdi yeşilaydaki müdür amcaların onaylaması için, ince bi bıyık çizip, van minutes falan yazsan afişe, türkiyenin dört bi yanına dağılır.

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili Arzu Pınar,

Dikkate aldım önerini. Hekırlık bilgilerimi kullanarak eklerim ben onları.

Woody Allen dedi ki...

@ Arzu Pınar

van minüts esprisini hala yapıyor olmanız çok hoşuma gitti. Kara mizah \m/

Arzu Pınar dedi ki...

evet kesinlikle. bir bakan oğlunun tescil ettirip bu sloganlı tşört işine girmesinden sonra hala gündemimde de.

kaba şimşek dedi ki...

rabbime sorucam bunu sdlkjfsldkjflsdkjfls

travis and tyler durden dedi ki...

Çorap da var. Üzerinde one münüt yazan çorap? lkjashdlkjasd
Patent bürosuna gitmeç, almak patentini. Hiç utanmadan hem de hahaha Unum aktı resmen.

yanıt veriyorum : Lebron James!

ilvana dedi ki...

rabbüme sordum bana van minöt dedi...

Adsız dedi ki...

hahahaa bence bu afiş olursa sigara içimii artar:P

çünkü filmde brad de helena da süper içioodu..
sigara içmiyor/sevmiyor olmama ragmen onlara yakıstırdım:P
-


bkoOL

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili ilvana,

Aradığınız rab şu an başkasının duasıyla meşgul sanıyorsam

Talisman dedi ki...

Oh fucking bloody helll!! :))
Yiğidim aslanım, burda sigara içiyor.