1 Temmuz 2009 Çarşamba

BANA MESLEĞİNİ SÖYLE SANA KİM OLDUĞUNU SÖYLEYEYİM!!

Şimdi öncelikle şu haberi okuyunuz.

http://www.milliyet.com.tr/Siyaset/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=1112811&Date=01.07.2009&b=Bakan%20Gunayin%20escinsel%20meslektasiyla%20ask%20diyalogu&KategoriID=12&ver=53

He okudunuz mu? Ok gelin şimdi etrafıma. Şimdi arkadaş haberin başlığına bakalım "Bakan Günay'ın eşcinsel meslektaşıyla aşk diyaloğu" Geçen Tayyip Bey de Yunanlı meslektaşım diyordu. Alla alla? Başbakanlık diye bi meslek de var demek ki? Kültür bakanlığı diye bir meslek mi var olm?

- Oğlunuz ne iş yapıyor?
- Kültür bakanı.



Yok ya?! Nerden mezun olunuyor lan bu meslekler için? Bilelim yani. Çünkü iyi parası var bu işlerin. Yahut diyelim Tayyip Bey ve Ertuğrul Bey iktidardan indiler. Napıyolar yeni iş bulmak için? Yunanistan'a cv mi yolluyo Mozambik'e felan. Sağ üstte güzel bi vesikalık. "10 yıl deneyimli başbakan.Ülkenizi en iyi şekilde yönetirim ))) Referans : Abdullah Gül."

Doğru dürüst Türkçe kullanın. Asıl meslekleriniz nedir biz biliyoz onları, kandıramazsınız!

9 yorum:

... dedi ki...

güzel...
ama evvel zaman hallerinle ilgili yazın daha güzeldi.
silindi sanırım.

merlin dedi ki...

cetin altan gibi adamsin.

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili ...,

evvel zaman hallerimle ilgili yazı? Anlamadım

Thanks merlin, enseni karartma

... dedi ki...

:)

... dedi ki...

:) Az önceki gülücükten de anlaşılacağı gibi öyle blog olaylarında pek tecrübeli değilim. dün ilk senin "yumurta gibi adammışım lan eskiden" başlıklı yazını okudum. Şimdi sen "evvel zaman hallerimle ilgili yazı? Anlamadım" dediğinde "acaba dün başka birinin yazısını okuyup da karıştırıyor muyum" diye şüpheye kapılınca iyice baktım ki yazı hemen aşağıda biryerlerde duruyor. sonra bu açıklamayı yaparken gülüp yalnışlıkla enter yaptım. yukarıdaki yorumum çıktı...
öyle yani...

silencio dedi ki...

gülmekten karnım ağrıdı sizin yüzünüzden travis ve tyler! fotoğrafta osmanlı dönemindeki meslek grupları ve giyimleri görülüyor sanırım. günümüzde böyle bakınca anlaşılmıyor kimin ne iş yaptığı. mesela bakıyorsun temiz giyinmiş kravat filan, mankenlerle poz verip açılış yapıyor, sonra dolandırıcı çıkıyor! bak sen şu işe!
bir de bu bahsettiğiniz meslek erbabı acaba kariyer.net'i mi kullanıyor, yoksa yenibiris.com u mu? yok bir de yurtdışı olanakları geniş olanı vardı. onun adı da neydi?

gracias
silencio a.k.a silence

travis and tyler durden dedi ki...

Anladım ... : ))


Sevgili il silencio,

monster.com iyidir, güzeldir ehehe

cok tuhaf gunluk dedi ki...

çok iyiymiş =))))

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Thanks çok tuhaf günlük