5 Eylül 2009 Cumartesi

GÜNEYDE KÜÇÜK BİR BALIKÇI KASABASINDA YAŞAYAN TÜM BALIKÇILARI SİKMİŞLER !!!

İlk duyduğumda hadi lan ordan asparagas dedim haliyle lakin olayı bana anlatan yaşla dolu titrek gözlere zum yapınca anladım ki durum fena, anladım ki durum ciddi. İdrak ettim ki söz konusu tecavüzler realiteden de öte bir vahşet. Ertuğrul Özkök’ün hacda, insanlar şeytan taşlarken çantasındaki kaskını okşaması kadar sürreal. Orgazm sigarası içtilerse eğer Başbakan duymasın yalnız bu olayı fena yapar onları olm dedim. Hepsinin ceplerinden toplar sigara paketlerini şerefsizim deyip kahkaha attım. Baktım titrek gözler bana bakıyor dik dik. İyi ama kuzum kim ne istesin o küçük kasabadaki balıkçılardan? Yahut diyelim tamam istemişler ama hepsini sikmek ne demek kuzum? Ne istedin yurdumun çilekeş balıkçısından? Bu nasıl sapkın bir bondaj? Ağızlarına bilardo topu sokup kırbaçlamışlar mı peki balıkçıları diye sordum. Efendim anlayamadım dedi. Yine ağladı. Norveçli balıkçılar olmasın olm onlar? Elleri cillop gibi kremli ya onların dedim kahkaha attım. Baktım bu inliyor. Neyse dedim. Peki sen nerden duydun dedim bunu. Abi biliyorsun 40 yaşlarında güneyde sakin bir balıkçı kasabasına yerleşmek istiyorum ben dedi. Tatlı küçük bir Rum evi felan. Küçük bahçemde brokoli, enginar, kuş palazı felan yetiştirecem. Bi köy buldum iphone umdan internete girerek. Köyün muhtarının telefonunu da buldum. Önce sms attım. Cevap vermedi ben de aradım. Dedim sizin köyde residanslar kaç dölar? Balıkçı yatları ne kadara gidiyor? Yatırım uzmanımla görüşecem de dedim. Done topluyorum fizibilite raporum için. Sıkıldım bu kent hayatından be muhtar dedim. Muhtarın sesi titredi. Evladım sakın gelmeyin buraya. Nice koç yiğit balıkçıyı siktiler burada. Tam gelip yerleşiyorlar. Sabah uyanıp balığa çıkacaklar henüz tanımlayamadığımız bir grup tarafından balıkçılar sikiliyor. Kafalarına Rum evi tuğlaları ile vuruyorlar. Götlerine begonvil sokuyorlar. Gelme. Ya da gel sen bilin ama seni de sikerler dedi. Kahkahalarımdan deprem oluyor sanıp ürktüm. Derhal yere kapaklandım, bi yaşam üçgeni bulup sindim. Masanın altındaki dik üçgene girdim, oturdum yere. Ne yapıyorsun abi sen dedi sulugöz örtüyü kaldırıp. Masanın altından çıkıp, yerime oturdum. Dedim salak mısın olm sen kjashdlkjhasdkj muhtar seni keklemiş. Demek ki tiksiniyorlar sen ve senin gibilerden oralarda. Gelme diye uydurmuş adam işte. İnsanlar neden balıkçıları siksin olm yoksa? Aksjhdlkajsdj Yaşlı gözler iyice belerip titremeye başladı, Hentai kızlarının gözleri gibi oldu. İphone nunu eline alıp sinirle birini aramaya başladı. Telefonu çevirdi ve kulağına götürdü.


- Alo muhtar sen misin? Çok ayıp ettin bana karşı. Ne istedin benim tatlı hayallerimden. Ne güzel gelip yerleşecektim köyünüze. Balık avlayıp dertleşecektik hayat hakkında. Yok yok sen çok ayıp ettin bana. Ama bil ki beni yıldıramadın. Yarın sabah köydeyim. Gör bakalım el mi yaman bey mi yaman. Önümüzdeki muhtar seçimlerinde de bir numaralı rakibinim. Artı duydum ki eski muhtarları sikiyorlarmış bazı güney köylerinde. Bunu duymuş muydun? Buna ne diyeceksin bakalım?!! Ah ah ah. Efendim? Olabilir evet. Ben de ileride seçimleri kaybedersem evet… beni de sikebilirler. Ney? Senin ağzına sıçarım ha muhtar! Ne demek lan o? Sensin lan sikilme heveslisi orospğu çocu böhüüüüüü
- ajkshdkjahsdkjl lan dur kapat olm telefonu manyak mıdır nedir lkajhdlkjasd Lan sakinleş hahah hadi sipariş verelim? Ben ızgara çupra yicem. Sen?
- Çupra mı? Böhüüüğüüüüüüüü
- Alksjdhlkasjdkljasd Hay amına koyim senin ben e mi!! Garson ! Bi bakar mısın? Bize iki çupra. Çiftlik ver ama balıkçıların yakalamadıklarından olsun aksjlhdlkjahsdkj

6 yorum:

Jondaff dedi ki...

bu muhtarı tanıyorum ben sanki :( balıkçı kasabasına mı yerleşmiş? oysa ki ben rum evi krizim tutarsa diye sırt çantamı bile hazır etmiştim kapının yanına. ve deprem çantam bile yok benim!
travis, bu muhtarın baş harfi muhittin mi?:(

merve dedi ki...

koptum gittim. xskacdlkşa

kaba şimşek dedi ki...

sikerleeeeeer sdljflsdkjflsdkjfs.

o değil de çiftlik çuprası yenecek şey değil lan. deniz olanı da cep yakıyo, fakirler için zor bi durum. lüfer iyi lüfer. eylül de geldi \o/

HaYaLci dedi ki...

balıkçılar hala sağlamsa da bu iphone lu arkadaşı heran sikebiliiileer.

HaYaLci dedi ki...

balıkçılar hala sağlamsa da bu iphone lu arkadaşı heran sikebiliiileer.

merlin dedi ki...

ahahhahahahhaha. pic muhtara bak sen nasil da kekoluyo buyuksehir cocugunu. bir de sikilme heveslisi diye dedikodu cikariyo. ahahahhah. yerlerdeyim vallaha billaha puahah