31 Mart 2010 Çarşamba

AYNADA GÖRDÜĞÜM!!! BEN DEĞİLSİN !!!

Zaman geçiyor dedi. Zaman geçmiyor dedim. Gülümsedi. Dünya dönüyor dedi. Dünya dönmüyor dedim. Nefret büyüyor dedi. Nefret algıladığın kadardır dedim. Sevgi küçülüyor dedi cevap vermedim. Bir insan kendine yalan söylemeye başlarsa kimseye inanmaz artık dedi. Cevab veremedim. İçimdeki çocuk evden kaçtı. Dışımdaki çocuk içime girmeye çalıştı. Burnumdan girmeye çalıştı. Burnumu karıştırırken içinden ay çıktı. Dolunay olup göğe kaçtı. Dolunayın ışığında sallanan göğüslerin arasına aletimi yerleştirdim. Titreşimlerinden aletim patlama noktasına geldi. Patlayan aletim uykuya daldı. Yer yarıldı ben ve aletim içine girdik. Yer orgazm oldu titredi. Şili de deprem oldu. Salvatore diye sallandık, Allande diye kolonlara tutunmaya çalıştık. Yaşam üçgenlerinin dar açılarını sikip hayatta kaldık. Pinochet'i sallandırdık dış acılar doğdu. Toplamı iç acılarımızdan küçüktü. Victor Jara'nın elleri bileklerinden kesilirken Can Yücel kesilen ellerini havada yakalayıp cebine koydu. Bukowski sikmekte olduğu kadının üzerine kustu. Romain Gary Emile Ajar oldu. Bu işte bir yanlışlık var dedi Buket Uzuner. Bu işte bir yalnızlık var diye düzeltti Tuna Kiremitçi. Ve en nihayetinde "Her işte bir saygınlık vardır" deyip kişisel gelişim kitabı yazacak birisi. "Tüm bu olanlara bir anlam arayanların boynu altında kalsın" dedi Beckett. Ve bana kalırsa bu işte bir hayınlık vardı asıl. Che tişörtü giyip geziyorlar, converse giyip dergiler satıyorlar. Ben böyle evrimi sikerim. Galapagos adaları kadar olmuş taşşaklarım şahitliğinde üçgen matematiğe, matematik geometriye meyletti, riyaziye diye inledik hep beraber. Sonuçta elimizde kalan Ali Kuşçuydu, vuslattı, Eflatundu, Da Vinciydi, Niçeydi, kara bir delikti. Nefesimizi bekleyen, soluğumuzu içine çeken. Ben dedim kış, o dedi cemre. Ben geri çekildim, üçü birden düştü ve hayat başladı havada, suda ve toprakta. Çalıştık. İzinler birşeyi değiştirseydi yasal olurdu dedi. Ne izinler birşeyi değiştirdi ne de yasal oldu dedik. Yasal olan tek şey uzaydı. Hala daha göğüsler ve kara deliğin oluşturduğu üçgenin içindeydik. Merkezkaç kuvveti her ikimizi de savuruyordu. Aynı nehirde bir kez bile yıkanamadık bana sorarsanız. Birbirimizin gözlerine son kez baktıktan sonra savrulduk. Kaçtık merkezden. Sonumuzu söylemem gereksiz. g=1/2 at2'ydi. Yerçekimi hesaplanmaz, sevilirdi. Mücadele etmek gereksizdi zira yerçekimi hep kazanıyordu. Kepler sadece bir piyondu. Şah ve mattı. Kapı birden açılmıştı. Kapıda bekleyen, nasıl açacağımızı bilemediğimiz kapının zaten açılmak için bizi beklediğini söylediğinde ben çoktan içeri girmiştim. O dışarıda kalmıştı. Ben içeri girer girmez kapı kapanmıştı. Kim o dedim, ben dedi. Sen kimsin dedim. Cevab veremedi. Arkamı döndüm gittim. Öteki diğer tarafta kalmıştı sonunda. Kurtulmuştum. İlahi denge suyu damıtılmadan hiç bir şey sona eremezdi. Bunu biliyordum. Yeterince adım attıktan sonra ardıma, kapıya baktım omzum üzerinden. Kendimi gördüm önünde. Hala sen kimsin diyordum. Öteki hala daha cevab veremiyordu diğer yanda. Amına koyim cevab veremiyordu. Kimsin lan sen???? Cevab veremedim...

13 yorum:

Konfigürasyon Mühendisi dedi ki...

Lan böyle hayvani yazanlar varken biz ne diye yazıyoruz amk. sorusunu sordum kendime.
Cevâb veremedim.
O değil de Oğuz Atay gibi yazmışsın abi Tehlikeli Oyunlar geldi aklıma.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Eywallah mühendisim.

Wereyda dedi ki...

http://heyoscarwilde.com/mark-brooks-tyler-durden/

Miyaw dedi ki...

Şu kafanın yüzde birini istiorum mistır dördın. şaanesin. (Y)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili Wereyda,

This is for you :

http://media.comicvine.com/uploads/0/40/90074-151771-roland-deschain_large.jpg

Sevgili Miyaw,

Teşekkürler ve teklifinizi kabul ederim, %1 işinize yarar mı onu bilemem lakin ben de sizdeki 9 tanenin 1 ini isterim o vakit, deal?

Miyaw dedi ki...

%1'e %10 ha? Walla benim kafa pek efektif değil be Dördınım, ama hadi sizi mi kırıciim şu satırları yazmışsınıss, üstüne bi de sefkili miyaw demişsiniss (OMG); deal, deal 4 sure.

babble dedi ki...

Bunu yazdıran neyin kafasıysa ondan bende isterim, zira en son Cezmi Ersöz okuyorkene olurdu bu tepkimeler...
Sevgili T&T, ziyan oluyo, yazık oluyo dumana, bak!! Dumana kat kendini ve ayağa kalk!!!

mehmet dedi ki...

yüreğine sağlık hafız
gene çok güzel olmuş:D:D

betüsens dedi ki...

Son zamanlarda okuduğum en iyi yazıydı.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Eywallah mehmet

Teşekkürler betüsens

(Süper)Cem dedi ki...

taşşaklı bi adamsın vesselam

palinkk dedi ki...

kalemine sağlık :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Eywallah (Süper) Cem. Galapagos işte.

Teşekkürler palinkk