12 Ağustos 2009 Çarşamba

NEŞET ERTAŞ FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYINIZ !!!

...

11 yorum:

headcleaner dedi ki...

neşet ertaş fotoğrafları demişsin ama boş çıktı bunun içi! böyle boş içerik ile neşet ertaş'ı popüler yapacağını mı sandın?

Adsız dedi ki...

nö!!!

Yıldızlar dedi ki...

t&t bize şaka yapmış. hacılamış lan bizi boşa gitti tıkım görüyon mu? benim tıkım kıymetli olem. oraya getirtme beni. bu kadar okunmamış ve okunası blog varken işimi gücümü bırakıp peşine mi düşeyim lan!
(acaba resim koymayı mı unuttu? acaba koyduda görüntülenmedi mi? acaba benim pc de mi bi halt var? herkes görüyorda ben mi göremiyorum? imalı bişeyler varda mal olduğumdan mı anlamıyorum? gibi v.s. buna benzer dahili birsürü fikir içinde 486453466 kere tıklayınca bi sinir bastı beni. kusura bakmazsın artık. ya da bak sen bilirsin)
devam..

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Önemli olan tıklamanız!!! Neşet Ertaş diyorum hala tıklıyorsunuz lan allahın sapıkları!!!

Bi de hesap soruyorlar tiplere bak!! Tıklamış boş çıkmış yok ben link atmamışım felan askldjalksdkljasd

Sıkı takipçinim travis dedi ki...

sevgili travis,

linke ben de tıkladım, her gün tıklıyorum.. ama neden bizi sapık yerne koydugunu anlamış degilim, ben belki neşet ertaş ın ne bileyim bi rövaşeta çeken fotografını koymuşsundur diye tıklıyorum.. ama hala fıs.. milliyet.com kadar olamadın travis..

Yıldızlar dedi ki...

Bak yine tıkLadım. Allam yhaa. Neden yapıom ki ben bunu cıx cıx xıx!

N.E dedi ki...

Ben de gözlerinizden öpüyorum, Bu konunun burada kapanmasını rica ediyorum.

Büyük Beyaz dedi ki...

yine bizi yemiş, demeyin. tıklayın demiş ama 1 kere tıklayın dememiş. ben 4.tıklamada manyak fotolar gördüm. olm sen bi hayvansın t&t. ayıp lan bu fotoları bu başlığa koyman.

kaba şimşek dedi ki...

sayende tanıdım bu büyük sanatçıyı t&t, ne kadar teşekkür etsem az?

Adsız dedi ki...

:)) Alem adamsın TnT hala aklıma geldikçe gülüyorum nerden buldun bu fotoğrafları!??

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Çünkü siz tıklamaya devam edin olm çıkacak birşeyler...