29 Ağustos 2009 Cumartesi

O DENİZLERDE YAPTIĞINIZ DEVE GÜREŞİ NEDİR KUZUM?!!

Evet merhaba develer. Ülkemizdeki su sporlarını anlamak güç. Misal deve güreşi. Lan olm ne alakası var sizin o mücadelenizin deve güreşiyle??? Deve iki kişi mi? Hayır! Adam delikanlı gibi tek başına güreşiyor ve deve! Siz hem iki kişisiniz hem de deve değil! Alın işte gerçek deve güreşi budur.


Eeee? Neresi benziyor bunun sizin itişmelerinize? Bence benzemiyor. Benzemiyecek de uğraşmayınız. Hem cahilsiniz hem de enerjik. Aslında herkes adam gibi sevişse enerjisini sarf etmek için böyle abuk subuk işlere girmez. Yazık bu çilekeş halkıma : (( Bu kakışmanın adının deve güreşi olmasını protesto ediyorum. Derhal değiştirilsin bu isim. Al misal deve güreşi yaptığını sanan tipler.


Bu mu deve güreşi? Yazık... Böyle böyle kaybediyoruz değerlerimizi :(((


Yorumsuz bir mücadele daha. Adını sen koy. Bir tarafta güya deve olmasına ramak kalmış bir çift. Bir tarafta da deve olmak için can atan bi genç kızımız. İmrenerek bakıyor deve olmaya çalışan çifte. Kafasından "biri gelse de biz de deve olsak" diye geçiriyor...




Evet bunu niye koydum. Çünkü hemen kültürümüze hakaret etmeye çalışacak madıfakırlar çıkacaktır. İşin aslı öyle değil işte. Buyrun deve güreşi yaptığını sanan Cisse ve Samir. Hem de ecnebiler! Camel Trophy diyolar hem de! Şeym on yu size de. Demek ki insanımız deve olup güreşmek istiyor bilinçaltında. (İnsanımız derken dünya gezegeni bazında konuştum Haktan abi: ))) Götün yiyorsa gerçek deveyle güreş Cisse!!!


Yazık ki ne yazık. Çocuk yetiştirecek bunlar bi de şu hale bak... Muhtar olacak, bakkal olacak. Nasıl olacak bu işler? Su sporlarında çok geriyiz hatta primitifiz. Denizde kelebek yüzüp, jet ski kullanacağı yerde, birbirinin götüne kafalarını sokup üstlerine atlayan bir nesil. Sanıyorum sözün bittiği yer...



Son olarak romantik develer. Yine güreş yine bi tıkanıklık. Halkımız ne yapacağını şaşırmış. Romantizmde de epey bi gerideyiz gördüğüm kadarıyla. Mum ışığında deve güreşi :(((

Hepinizi kınıyorum olm. Son olarak çok sevdiğim bir arkadaşımın sözü ile bitiriyorum. "Bugün gördüğüm en güzel deve sensin..."

15 yorum:

Jondaff dedi ki...

aslında erkeklerin bilinçaltını temsil ediyor bu oyun. bize mesaj var orada: sırtımızdaki kabursunuz, deve gibi olduk sizin yüzünüzden, nalet kadınlar! ve kadınları tepede dövüştürerek, çivi çiviyi söker hesabıyla onlardan kurtulmaya çalışıyor erkekler. ki bakınız en üstteki abla, can alıcı bir mudahele yapmış rakibine. erkekler ise sonuç odaklı bir beyin fırtınası içerisindeler

mybraveface dedi ki...

deveye sormuslar: enin neren dogru ki diye

deve de alayinizin a.k ha diye cevap vermis.

kissadan hisse: bir deve kadar olamadik.

hell voodoo dedi ki...

Buraya şube mi açtınız, yoksam araknofilik bi yer mi?

http://gerkolizm.blogspot.com/

kaba şimşek dedi ki...

seks çok nankör bi spor yaa :/

Jondaff dedi ki...

travis düşüncelerimizi download edebileceğini söylüyordu ama ondan önce bunu yapan biri çıkmış. hem de travisinkileri download etmiş. fotoğrafları değiştirseymiş bari bu gerkolik ahaha. şaka galiba bu. vardır herhalde bir açıklaması. hoş en sevdiği filmlerden biri ıssız adam ve balans ve manevraymış. böyle muhteşem bir film zevki ancak traviste olur. travis?

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili hellvoodoo,

Bence yaptığın şey çok anlamsız. Ne yapmaya çalıştığını ben anlayamadım. Senin yaptığını varsayıyorum çünkü böyle bir siteden yapan dışında kimsenin haberi olamaz başka türlü.


Sevgili kaba şimşek,

Nankör derken ???? kahjsdkjasd

Sevgili Jondaff,

Ben de bekliyorum açıklamasını her kimse

hell voodoo dedi ki...

Ama ben yapmadım ki, rastlayıp haber verdim, zira herif veya kadın, bilemeyeceğim, utanmadan bütün yazılarını kopyalamış,hırsızın utanmazın teki, belki elinden bir şey gelir diye tamamen iyi niyetle sana ilettim.

Benim yapabileceğimi nereden çıkardın anlayamadım ama olsun.

Ben orjinalinden takip etmeye devam edeceğim, tepkini ise anlayabiliyorum, sonuçta emeğin çalınmış.

Jondaff dedi ki...

hellvoodoo, benim başkasının ifadelerine karışmak gibi adetim yok ama sen üzüldün gibi geldi bana. öyle saçma bir olay ki bu. sen arak mı filan deyince öyle sanmıştır o. benim de aklıma geldi adam hem çalıp hem buraya gelip arak mı bu demez diye de işte fotoğrafa kadar kopyalanınca insan ne tepki vereceğini şaşırıyor.

sen nasıl ulaştın peki bu bloga? yani tanıdığın biri mi?

(travis senin adına cevap verdim diye kızarsan silerim :)

hell voodoo dedi ki...

Üzüldüm tabii, durduk yerde hırsız olduk, ama adamın ve diğer başkalarının blogları bir insan taslağı tarafından kopyalanmış. Ben mağdur bloglardan birinin yorum bölümünde gördüm linki, birisi yorum bırakmış 'bak bu da takipte" diye.

hell voodoo dedi ki...

Ahanda kafayı klavyeyi kırdım da buldum, yorum bu postun dibine yakın yerde.


http://requemforadream.blogspot.com/2009/08/yeni-sehir-notlar-10.html

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Özür dilerim hellvoodoo : )))

hell voodoo dedi ki...

Teşekkürler t&t:))

Ancak bu durum can sıkıcı, bu pis kommensal her yere sarkmış, çalıp çırpıp duruyo allahın öküzü, biraz baktım, en az 3-4 blogu sömürüyo. Bir kaç yerde de teşekkürleri kabul etmiş mütevazi puşt.

Bir arada aceto'nun blogunu böyle kopyalamıştı dangalağın teki, ondan sonraki skandalda bu oldu.

Geçmiş olsun, takma sen, devam.

kaba şimşek dedi ki...

tüh yaa yakalandım :/ sldfkjldksjfldskfjlsdkfjls

merlin dedi ki...

ahahahhahah, geberdim valla gulmekten. :))) benim icin cidden travis in zirve noktasi. nerden buldun o fotograflari :DD::D:D:

celibon dedi ki...

ahsahshad romantik develer :)

sanırım yazı özledim.