6 Mayıs 2009 Çarşamba

AHIRKAPI HIDRELLEZ OLAYINDA HİÇ EĞLENMEDİM !!!

Selam çingen Selimler! Evet dostlarım! Rakınkok bile daha sakindi lan, o neydi öyle. Çok fazla insan vardı. (Biraz nüfus azalsın diye bana şenliklerin yerini soran ecnebi dostlarımıza "Silivri"yi tarif ettim, oraya gönderdim.) Etraf içki çeşidi, insan çeşidi, yemek çeşidi doluydu ama hepsi kuponla alınıyordu. Kupon almak için ise 2 saat kuyrukta beklemem gerekiyordu. Diyelim kuponu alabildin bu kez de 2 saat bira kuyruğu. Tüm bunları görünce mis gibi Sultanahmet yolu üzerindeki Tekel bayilerinden ya da kaldırımlarda bira satan gençlerden alırım diye düşündüm. Fekat daha sonra tuvalet sırasını gördüm ve hayatım değişti. Biradan da vazgeçtim. İşemek için 250 kişiyi bekleyemezdim doğrusu. İçmedim, yemedim, işemedim. Böle Hıdrellez mi kutlanır amına koyim? Kutlayamadım tabi. 9/8 lik oynayamadım : (((




Dikkatimi çeken konu şudur ki, çingenelerimiz Hıdrellezi daha çok sahiplenmiş gibi. Bunun nedenini düşündüm ve şunu buldum. Sosyal hayat içerisinde çok da fazla şans tanınmayan, yeterli sosyo-ekonomik güce sahip olamayan çingene dostlarımız tüm dertlerinin, hayat içersindeki taleplerinin, problemlerinin çözümünü Hıdrellez günü dilek ve istekte bulunmaya endekslemişler. Dolayısıyla sanki Hıdrellez Türkiye topraklarında çingene bayramı gibi görünmekte oysa alakası yok. Bildiğin bayram işte, baharın geliş günü, Hz Hızır ın ortamlara daldığı gün. İlyas ne onu anlayamadım yalnız. Diyorlar ki Hz Hızır ile Hz ilyas ın ismi birleşmiş Hıdrellez olmuş???? Yok ya? Hadı Hızır ın “Hı” sı ile başlıyor bayramın ismi ama İlyas nerde olm? Nası bi isim birleşmesi bu? Alakası yok. Ya da İlyas a büyük haksızlık var. Hızır ön plana çıkmaya çalışıyo. Neyse…

Hippiler vardı yine ortamda lkjahdjhaskd olm siz de ne acaip adamlarsınız ha! Nerde eğlence, nerde sorumsuzluk ordasınız neşeli piçler. Hemen de içip içip otlara yatmalar, 9/8 lik oynamalar lakjshdjkasd

Son olarak şunu belirtmeliyim ki uzun süredir bu kadar yüzü gülen insanı bir arada görmemiştim, enteresan geldi, hoşuma gitti. Thanks beybs…

14 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

sevgili t ve td,

travis ile tyler birleşmiş, blog yazıyor, biz okuyanlar neşelendiriyor, bilgileniyor ve buna şaşırmıyorsun, koskoca hızır ve ilyas a mı laf atıyorsunuz!!

sizi kocaman kocaman kınıyorum!!!

sonuçta hızır yeşil demek, ilyas ise güneş tanrısı helios idi sanırım. yani yer ile gök birleşmiş o gün, bereket üstüne bereket geliyor!!!

kaba şimşek dedi ki...

hıdır idi yunus idi x 176141762

Selim Isik dedi ki...

Sevgili T&T,

Hızır karaların hakimi, İlyas denizlerin hakimi. Karaların hakimi ile denizlerin hakimi her yıl baharda buluşuyorlar, dünyanın ekolojik problemlerinden falan konuşuyorlar. O arada da dileklere bakıyorlar falan.

İşte o güne Hıdırellez deniyor. Hıdır = Hızır, Ellez = İlyas.

Senin jargonuna göre Hızır and İlyas Aleyhisselam. Aynı senin gibi yani Travis and Tyler Durden.

eva dedi ki...

oyy açıklamalara dalmam ama yüzün güldüyse burdan sırıtırım, daldık biz de eğlenceye çingenelerle...:)

Dörtköşe dedi ki...

Merhaba,

Konuyla alakasız ve saçma olmayan bi yorum yapmaya geldim. Sağ frame inizde bir süredir duran engellerikaldır bannerı dikkatimi çekmişti. Sonra da aynı kampanyanın reklam filminin katkıda bulunanlar/sponsorlar/reklamı yayınlayanlar bölümünde orta üstte koca koca dolambaçlı harflerle SÖZÜN BİTTİĞİ YER yazısını gördüm. Dedirten tespit! Burasının sadece hahahahihihi den ibaret olmadığını 903841 inci kere daha ispat etmiş oldunuz mu? Tamam yani orada adı geçen yer burası mı? Bu varsayımla sizleri kutlamak isterim. Yok değilse de bannerin varlığı yeter, yüreğin sağolsun.

fundamental dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
purplelife dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
vaziyet dedi ki...

sayın travis ve sevgili tyler;
yani dilek tutmak yerine çişinizi mi tutmak zorunda kaldınız hıdırellez gecesi?
ayrıca bir sürü ecnebinin olduğu ortama girerken domuz gribinden korkmadınız mı?

kutlarım..

vaziyet dedi ki...

sayın travis ve sevgili tyler;
yani dilek tutmak yerine çişinizi mi tutmak zorunda kaldınız hıdırellez gecesi?
ayrıca bir sürü ecnebinin olduğu ortama girerken domuz gribinden korkmadınız mı?

kutlarım..

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

önceki sene ben de ordaydım hayatımın en güzel hıdırelleziydi. çok güzel insanlar şu çingenelerrr:D

kaba şimşek dedi ki...

5 yaş:

- seni çingenelerden aldık biz :)
- yaaa :(((

20'li yaşlar:

- çok güzel insanlar bu çingenelr yæææ

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili gerisi önemli değil...,

Korkarım haklısın. Ok sözlerimi geri aldım


Sevgili Selim Işık,

Teşekkürler bu bilgiler için : )


Sevgili eva,

En güzeli ehehe


Sevgili Dörtköşe,

Teşekkürler fakat bahsettiğin reklam filmini izlemedim, bilemiyorum. Ama destek verdiğimi doğrudur.

Sevgili purplelife,

Hippisin sanırsam? kafa güzel ehehe


Sevgili vaziyet,

Hayır çişimi tutmadım ?? bira bile içmedim diyorum alla alla. Dilek tuttum ama.


Sevgili vaziyet,

Ecnebileri dikkat ederseniz Silivriye yolladım.


Sevgili ne ben olabildim ne de başkası,

Bence herkes güzel ehehe


Sevgili kaba şimşek,

Hıdır idi yunus idi esprin güzeldi. Diğer esprine gelince. Bence annenler şu an sana seni çingenelerden aldık deseler yine ağlarsın askjldhlkjasd

kaba şimşek dedi ki...

hayatta da ağlamam, hemen gider gerçek anne babamı bulurum. sonra da keman ya da darbukamı alır çalmaya başlarım dokuzsekizlik bişeyler. yamaaa yama yama!

purplelife dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.