11 Mayıs 2009 Pazartesi

HADİSE'NİN KIYAFETİNDE EKSİK PARÇA NEDİR?



Cevap veriyorum "Türban!!" Evet türban hahha Çok ciddiyim. Türban da taksa bu kıyafet tam süper olur sana Hadise.

Uzun yıllardır bu kadar çirkin bi kıyafet görmemiştim Hadise. Sırf bu kostüm yüzünden örövizyon adlı dünyanın en iyi şarkı yarışmasında dereceye giremen. Rezalete çok yakın. Şimdi TRT diyecek ben ellemedim kıyafeti, modacın diyecek ben güzel yaptım TRT bozdu kapattı entariyi. Olan sana olacak sevgili Hadise. Herkes seni bu pille çalışarak göbek atan, 35 santimlik plastik dansöz oyuncak bebek kostümü ilen hatırlayacak yıllarca. Yazık...

33 yorum:

aşkın dedi ki...

İnsan Verka Serduchka'dan biraz
ilham alır.Hatırlarsın Tirev, 2005 Yurovizyon, çok beğenmiştin:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d0/Verka_Serduchka_ESC_2007.JPG

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili aşkın hatırlamaz mıyım? Gardrobumun en değerli parçası o kıyafet. Hemen aldım gittim aynısından. AMa o konsept kıyafet. Hadise ninki bilinçsizce yapılmış bi garabet : (

dchetin dedi ki...

hadise'nin selülitlerinden çok bira göbeğine üzüldüm.

kaba şimşek dedi ki...

ben bu kıyafeti biliyorum! hadise bunu erkek kardeşinin düğününde giymşti.

porsgemsheniark dedi ki...

hadise ablam benim dugunde giymisti evet bunu..kiskananlar catlasin..eltilerine buyuk hava basmisti..Kaba simsek sen de vardin evet hatirladim, komanceroyla deli halayi cektiydik..Bir de :

Sen kucukken kac yasindaydin?

bahtsız bedevi dedi ki...

Kostümün boktan olduğunda hemfikiriz amma ve lakin türban konusunu abartmışın. Üstte koyduğun fotoğrafnan bu iddian çelişiyor dostum. Fotoğrafa bakıyoruz ki accık daha bacaanı kaldırsaymış kukusu görüncekmiş :)

Yav bu kostüme baktıkça kusasım geliyör. Bari kuku görünseydi de dikkatler ona kaysaydı. Kostüm kukunun gölgesinde kalırdı hiç olmassa. Amma çok kuku dedim nan. Bişiy 40 kere söylenirse olurmuş. Evet evet kalan kukuları siz söleyin, Hadise' nin kukusunu görelim.

kaba şimşek dedi ki...

oh dostum porşe şu an kayınçom olmanı o kadar istedim ki!!!!

işşallah denklemi doğru kurmuşumdur lan! şimdi bi komiklik edecez diye dönülmez yollara girmeyelim amına koyim! ben hadise'yi alınca sen benim kayınço oluyon de mi la?

Adsız dedi ki...

Kuku kuku diyen arkadaşa buradan sesleniyorum:

"kuku" yaz 34çiftsıfır'a yolla, Hadise cebine gelsin.

Hatta biraz daha abart,
abisiyle evine gelsin!

Öptüm kukuşundan..

Işınsu dedi ki...

gerçektende o pilli 35 cm.lik bebeklere benziyo yaa. :D böle yere koyup kursan poposunu sallıcak. :D

porsgemsheniark dedi ki...

Kaba Simsek : Kayincom olamasan da sus ses etme de hadise cikmasin..Cikarsa kayincom olamayabilirsin cunku, belki duzeyli bir flort hayatindan sonra ciktigi yagiz delikanli ile hayatini birlestirir ve kayincom olamayisina uzulurum o zaman..Gerci yeni kayinco da delikanli adammis helal olsun..Bir sana bakiyorum bir de ona ..adashdasihaih

Iyi bir kayinco kayincosunun takimi onunkini yenip, gole bogup, sahadan silip sampiyonluktan etse bile ne gikini ne de hadiseyi cikartir..Unutma bunu(1-4)

kaba şimşek dedi ki...

valla asıl o kıtipiyozla evlenirse hadise çıkartırım!! futbol konusu kolay onu düşünme. döveriz kayınçoyu olur biter. bizde böyle!!!

bahtsız bedevi dedi ki...

"Adsız" sen Hadise' nin abisi oluyon herhal. Yoksa böyle karın ağrılı bi cevap yazmazdın sanırım :)

Abisi değilsen de, öpecek kuku onda, onu öpüver..

Adsız dedi ki...

Yok, ben ağdacısıyım. Cillop gibi yaptım, öptüm. noolmuş ki lan? kime ne ki?.. ama başkasına öptürtmem yanı! O ka!!!

Adsız dedi ki...

Hadiseeeeaaa!!! Yanıyomm uleeynnn!!!!

(bana ne lan ne yancam, arkadaki yakışıklı arkadaşı alayım ben, sayın t&t, yakışıklı arkadaşın kapalı resmini yayınlamış amma ve lakin gugıldan aratınca diğer pozlarda çok pis çıkmış yavru yav. evet evet, ben onu aliim, bana ne bea hadiseden. Hem ben daha güzelim ki. hıııhh!) o ka!

sleeperjohn dedi ki...

Bu kıyafet göğüslerini de ufak göstermiş. İnsan silikon destekli bişey giyer ama dimi :(

Basak dedi ki...

Berbat hakikaten. Zevksizliğinden, bayağılığından, sakilliğinden, avamlığından ve tabii olmazsa olmaz "oryantalizminden" geçilmiyor, bizlere yine kafalarımızı duvarlara vurma kalıyor:( arabik fantazilerin prensesi olmak istemiş ya da yapılmak istenmiş. Ve ayrıca bu kız ne zaman böyle löpür löpür oldu??

kaba şimşek dedi ki...

ukrayna alır bu sene bence.

Öldürmeyen intihar dedi ki...

Su sutyen askiligi seklinde olan seritteki mermiler kac kalibrelik?Kazanamazsa katliam mi gerceklesecek?
Sorular sorular..

berraque dedi ki...

ay boyle boktanı az bulunur kemeraltından alınmış sünnet annesi kıyafeti resmen

PuCCa dedi ki...

nasıl şişmanlamış yazık ya, göbişe bak lömbür lömbür.. nalet olsun gene kazanamıcaz.. gelecek sene tarık mengüç katılsın bari, hatta tasarruf edilir bu kostumu oda giyer zaten tarzları aynı böyle sanki..

TrexxxXx dedi ki...

ben de unuttuğu kıyafetler de var ama ondan bahsetmiyoruz galiba. neyse olum konu oysa gelsin alsın lan! gidip ben mi verecem bi de!!!

kaba şimşek dedi ki...

AVRUPADA ÖROVİZYONU BİLMİYORMUŞ BİLE İNSANLAR!!! ASLINDA HİÇBİR KIYMETİ OLMAYAN BİR YARIŞMAYMIŞ!!! YILLARCA KANDIRILDIK!! :((

siminya dedi ki...

kız bütün bu curcuna bittiğinde, yaşadığı stres ve olumsuz eleştiriler yüzünden intihar etmez inşallah
"biritni sipiirsın makus talihine doğru yol alış-volume 2"

kaba şimşek dedi ki...

arkadaşlar travis'in akp'yi yıpratmak için yaptığı bu maksatlı oyunlara alet olmayın!!! hadise dün bu kıyafeti giymedi!! işte ispatı:

işte örövizyondan bir karegördüğünüz gibi hiç de öyle kötü bir kıyafet değil!!!! travis'i protesto edelim!!!

Porsgemsheniark dedi ki...

Bulgaristan'in inanilmaz sahne sovu ve anlatilmaz sarkisindan sonra gezegende artik hicbir sey eskisi gibi olmayacak..Esas hadise onlarmis .. bir pelerin bile mi ayarlayamadi turk modacilari hadiseye yani..Beni bulgar modacilarina emanet ediniz..!

can dedi ki...

kırmızı kıyafet yerine şarkının ortasında ortama havada perende atarak giren danscının yeşil eteğini giyseydi, o çocuğun yaptığı gibi memelere de 3-5 koli bandı sarsaydı daha şık olacaktı.

Merak kediyi öldürür dedi ki...

Puccayla aranda ne var sen onu yaz bakalım. Yeni sevgilisi senmişsin? Hayırlı işler travis kardeş.

Adsız dedi ki...

off bacaklara bak ya!yavrum benim, seni çıtır çıtır yemek istiyorum ulan!5 dil biliyormuşsun, bende de ne dil numaraları var.inşallah en yakın zamanda beraber olucam senle.

murat

sinasiefendi dedi ki...

bir masanın üzerinde suratında aptalca bir ifadeyle gülümseyen ve her an oynamaya hazır bebeğe bakıyorum bir de kıyafete ve "pille çalışarak göbek atan, 35 santimlik plastik dansöz oyuncak bebek kostümü" saptamasını takdir etmeden edemiyorum.

hadiseci dedi ki...

Çok güzel dans çok iyi kıyafet bence haksızlık var hadiseye ben hadiseyi çok sdeviyorum

Adsız dedi ki...

HADİSE ABLA SENİ ÇOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUM.LÜTFEN KÜTAHYA MERKEZ DEKİ YUNUS EMRE İLKÖĞRETİM OKULUNA GELİR MİSİN?
GEL GEL GEL SENEDE AYNI SAHNEYE SEN VE BEN YAN YANA Bİ DÜŞÜNSENE
LÜTFEN AMA LÜTFEEEEN GEL.MUCK.

Adsız dedi ki...

hadise abla seni çooooook seviyorum şiz çok güzelsinizne olurrr kütahya merkezdeki yunus emre ilköğretim okuluna bize bkonser verir misiniz?sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz

Jondaff dedi ki...

ben bu adsızı msn'ime eklemek istiyorum. hadise mp3lerimizi paylaşalım. hadise abla seni çok öpüyorum