27 Haziran 2009 Cumartesi

HEPİNİZ ROCK STARDAN ÇOK ROCK STARCISINIZ !!!


Karişmiim dedim, deme dedim ama yok susamam! Abi ne zaman bi konsere gitsem etrafta deli tipler görüyorum. Olmaz böle bişey! Lan diyorum bu insanlar bayramda babannesinin evine el öpmeye nasıl giriyor? Merlin Mensın konserine gitmişim misal herif bildiğin sayko. Ama konseri beklerken gördüğüm tipleri görünce adam bana emekli bi amca gibi geliyor, mülayim. Yazık sahneye bi çıkıyo bende gram etkilenme yok çünkü biliyorum ki az evvel tuvalet sırasındaki kulağına halojen lamba sokmuş, burnuna duvar saati çivilemiş bekleşen herif bundan çok daha acaipti lan diyorum yahut misal Rakın Koka gidiyosun millet çıldırmış! Külodunu kafaya geçirmiş, yorgan iğnesini diline saplamış. hamburger yiyemiyor tipinden. Lan diyorum abov yani bu nası iş! Yazık bunlara özenen varoş emoları da sefil oluyo. Bi tanesi boynuna bi laylon poşet bağlamıştı. Poşetin içinde vıcır vıcır böcek dolu. Nası güzel sanıyo kendini. Saçlar zaten sarkıt dikit traverten tarzı. Cool gibi etrafa bakmaya çalışıyordu. Lan olm bak sen bunlara özenme, bunların yolu yol değil diye sohbet etmeyi düşündüm ama gözüm sürekli boynunda oynaşan haşeratlardaydı. Her türlü hastalık olabilirdi. Tiksindim!! Etmedim, sohbet etmedim.

İstanbul film festivalinde ortaya çıkan tipler bile böyle değil lan! Valla! Onlar yine bakkala gidip ekmek felan alabilirler. Bunlar çok acaip! Ekmek alamaz, satın almak istediği peynirin tadına mümkün değil bakamaz! Rak sektörünü anlamak güç…

Lan herifleri sadece dinlemeye gelmişin sonuçta, adam yıllardır kemikleri çürümüş o şarkıyı yapacam diye. Tabi ki hakkı var bin bir şekil yapıp onu icra etmeye. Sana noluyo lan? Hepi topu dinlemeye gelmiş herif! Ama tipine baksan sanki albümü komple bu aranje etmiş, beste güfte komple koymuş götüne. Sanki bana Biletixe gidip para verip bilet satın almamış, anasına babasına Gizemlerde kalıcaz arkaaşlarla yaaa diyerek yalan söylememiş!!! Ama şu afralara bak sen!!

Bunlardan etkilenip ekose etek giyip gittim geçen bi konsere, bi sik olmadı yeminlen. Kimse sikine takmadı. Etekleyim lan düşün! Adamın biri gelmiş bana "Saat kaç diyo?!" sanki her şey normalmiş gibi!! Yok "Önümden çekilsene bilader" diyo. Lan eteğimi işaret ettim yok herif tabi önündeki kafasına davlumbaz takmış kızdan gözünü alamadı. Kızın ayrıca her kirpiğine ölü karasinek sokulmuştu. Ben de baktım kıza. Hakkaten enteresandı. Resmen dikkat çekemedim. Sigaramı yakıp kızın yanına gittim. “Davlumbazını açsana doğa kirlenmesin” diyerek eteğimi işaret ettim. Gülümsedim. “Karzakalı!” Diyerek arkasını döndü gitti kız. Gittim bacak bacak üstüne attım bi köşede. İçime döndüm. Pişik oldu biraz. Doğa kirlendi : (((

9 yorum:

3141592653 dedi ki...

eski sözlük entrylerini şuraya gömsen nefis olur aslında. öyle bi etiket açsan, altına komple atsan onları? aa onla ilgili tt durdenın süper bi entrysi vardı diye gaz giriş yaptıktan sonra hepsini uçurduğunu hatırlayıp beaker bakışı atmazdım ben de.

hatice dedi ki...

sdfjkgskjdlhgdfkjshgkjsdfhgkjsdhgkjdshgklsjdhglkjsdfhg

Büyük Beyaz dedi ki...

insanları dış görünüşüne göre yargılamana bozulduk aslında. bir de onların içinde ve bilinçaltlarındaki fırtınaları duysan dinlesen. belki o da merlin olmak istedi ama işte babası gir ulan ssk lı bi işte çalış dedi. ne biliyon.
entryine şukela veremiyom.
ayrıca bi konser de gördüm seni bi gün. ayaandaki parmak arası ile phelps olma havalarındaydın. buna ne dicen.

Jondaff dedi ki...

karzakalı ahahaha öldüm

chok bosuldum bu dediklerine. müSik ve kıyaFet sechimlerimiz bise ait bence :(chok mutsusuz bis, karıshma:( 1 ytl verirsen barıshırım

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

hakket t&t sen diyince düşündüm de bunlar bayramda el öpmeye gitmiyo mu ki?

allam bu sorunun cevabını nasıl bulcas şimdiiii:))))

dr shephard ameliyathaneye dedi ki...

etek mini olsaydi, hayli mini olsaydi, dikkat çekerdi.. etek yani..
öyle bir manzaranin ciplaklar kampi haric hicbir yerde gözden kacacagini sanmiyorum.

kaba şimşek dedi ki...

ben eskiden, çok pis metalciyken, bayramda dedemgilin yedi aile birleşip aldığı dananın götüne dinamit sokup patlattım. sora da civcivleri ezdim, hell yeah diye bağırdım. sora dedemgil beni bi temiz dövdü, şimdi subay traşı olup, ütülü kumaş pantelon giyiyorum.

travis and tyler durden dedi ki...

Selam Pi : )
Yine gel beaker ehehhe


hatice şlkajsdşlkasd


Sevgili Büyük Beyaz,

Doğuştan rock star gibi tipim olması benim suçum değil, o yüzden yorumu kamuoyuna bırakıyorum. % 44 AKP : (((


Sevgili Jondaff,

Evet karzakalı laksjhdlkasd


Sevgili ne ben olabildim ne de başkası,

Gelse benim elimi öpse 1TL veririm eheh seviyom onları

Sevgili hemşire,

Bu önerini ciddiye aldım ve derhal mini etekli döpyes dikimine başlattım terzimi.


Sevgili kaba şimşek,

Obituary mi Alice Cooper mı Ozzy mi olmaya çalıştın anlamadım.

Come again?

Adsız dedi ki...

ahahahah koptm yaa karzakalı:))))))