4 Haziran 2009 Perşembe

OLA !!! COMO ESTA PUTA ?



HI BİÇIZ : ))) DÖNDÜM İŞTE. SİZE ANLATACAKLARIM VAR. AMA ŞİMDİ DEĞİL. İŞİM VAR ŞİMDİ. SEE YA!

17 yorum:

purplelife dedi ki...

Hoşgeldin moruk, bekliyorum helecanla:)

izge dedi ki...

gergin bekleyiş sona erdi.

Hapi dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

indian dedi ki...

nerdesin sen yaa

rianne dedi ki...

Hergün 2-3 kez bakıyordum yeni yazı var mı döndünüz mü diye. Sonunda diyorum hoşgeldiniz.

eva dedi ki...

hoş geldin hoş geldin hoş geldin

File dedi ki...

Download Forum Poster V3 3.0 at FileAfro.com

http://www.fileafro.com/view_forum-poster-v3-30.html

kaba şimşek dedi ki...

geri git ne bileyim!

ben sözlükçüyüm de ondan böle oluyo lksdjflksdjflksdjflksjfsl

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

welcome man we miss ya

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

welcome man we miss ya

travis and tyler durden dedi ki...

Hoşgördük beybs : )

Jondaff dedi ki...

bien, y tu puro puto?

tatile giden insanları dövmek istiyorum, hele bir de barselona filan. sonra neden şiddet, neden cinnet

Jondaff dedi ki...

lost finali şeysi de bekliyorduk sizden travis. daha da izlemem bu diziyi derken ciddi miydiniz yoksa?

Adsız dedi ki...

ağlıyorum şu an sevinçten

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili Jondaff,

İzledim de artık yorumlayacak ne kaldı Lost dizisinde sorarım sana?

Jondaff dedi ki...

doğrudur. benjamin'im bile ne hallere düştü. o an lost bitti benim için de ama başlasa koşa koşa izlerim. sapıtık bir şey bu. hoşgeldiniz. bardemli, vikili, kıristinalı bir tatil olmuştur umarım

hepi tri frendz dedi ki...

o yee