12 Haziran 2009 Cuma

YUMURTA GİBİ ADAMMIŞIM LAN ESKİDEN !!!


Lan ben de kendimi bişi sanıyodum o zamanlar. Böyle mükemmele çok yakın laflar, bi tripler felan. Uzaklara dalıp gitmeler ortamlarda, zippomu havaya atıp sigaramı yakmalar. Gösterisini tamamlamış Zippomu cebime koyarken, sigaramdan aldığım derin nefesi dışarı üflerken “Aslen hepimiz olgusal bir sürecin döngüsel kaybedenleriyiz bence..." gibi es verici laflarım. Laflarımın akabinde gözlerimi kısarak ortamdakilerin gözlerine meydan okuyan saldırgan, egzistansiyalist bakışlar atmalar. Oysa hepi topu 2 kitap okumuştum lan. Doğaldır ki o ne dediğini anlamadığım 2 kitabın laflarının hepsini de ezbere bildiğimden herkesin aklını alıyodum. "Oha be adama bak ne de felsefi ne de şiirsel konuşuyor, tecimsel kaygıları sıfıra çok yakın" diyolardı benim için ürkek ürkek diğer yumurtalar lkjahsdkjhaksd "Ders başlıyo olm hadi sınıfa gidelim" diyenlere, "Tısı sı sı siktirin gidin lan ben girmiyom derse" diyerekten siktir çekmeler. Maksat havam olsun diğer yumurtalara. Sanki bana derse girmeyince de ne bok yiyosam. Armut gibi boş kantinde oturup etrafı seyrediyorum mal gibi. Çay alıyorum felan. Kahve içiyorum. Poğaça yiyorum. Çok sıkılıyorum. Dersten çıkmalarını bekliyorum. Bekliyorum ki çıktıktan sonra onlara gövde gösterisi yapayım bak ben derse girmedim ama dimdik ayaktayım hala burada gibilerden. Derhal Zippomu havalara fırlatıyorum, dersten çıkıp kantine ilk gireni görür görmez. Havada yanmaya başlayan Zippo elime düşer düşmez gözlerimi kısarak sigaramı yakıyorum sanki onu görmemişim gibi. Dersten ilk çıkan yanıma gelir gelmez sigaramdan derin bir nefes çekip " Hepimiz aslında bir tanrının yarım kalmış rüyalarıyız bence" diyorum. Dersten ilk çıkan cevab veremiyor çünkü bana hak veriyor. kjhaskjhgakjshgkjhas Vay benim kalıbımı sikim!

Neyse nerden çıktı bunlar? Çünkü tavuğun götünü gördüm geçende yani geçen mezun olduğum üniversitenin kapısının önünden geçiyodum. İçerden çıkıp girenlere bi baktım şok oldum amına koyim! Bildiğin yumurta hepsi. Vay anasını arkadaş deyip çöktüm utanç içinde oracığa. Ağladım. Tüm az evvel anlattıklarımı yapan beni gördüm sanki. Yıllar önceki halıma yandım, tekrar ağladım. Hıçkırdım. Yanıma yaklaşıp "Amca iyi misin?" diye soran yumurtalara siktirin lan dedim sinirden. "Amca ağlama! Bu hayat ağlamak için çok uzun, yaşamak için çok kısa bence..." diyen yumurtanın kabuklarını soymamak için zor tuttum kendimi! Amın düdüğü! Delirdim. Babama hak verdim. “Sana hiç ihtiyacım yok taam mı? Kendi kendime yaşayabilirim ve hayat görüşünün amına koyim!” diyerek suratına defalarca hönkürdüğüm babamı hayal edip ağlamaya devam ettim. Hönküren yumurtaya kaş göz çizmişler aynı ben! Utançtan kulaklarım oynadı. Bir yumurtanın babamın suratına çemkirmesini hayal ettim defalarca. Anamın kendine benzeyen bir yumurta yüzünden sinir krizleri geçirmesini hayal ettim. Bildiğin konuşan yürüyen yaşayan bana benzeyen agresif bir yumurta. Yazık kadıncağıza, adamcağıza neler etmişim. Ah ah ah diyerek taşşak geçtiğim hocalarım, kikikiki tipe bak diye dalga geçtiğim diğer yumurta sınıfdaşlarım ah ulan hepinizden özür diliyorum buradan.

O yumurtaları üniye girip çıkar gördükten sonra derhal eve kaçtım. Ünideki fotolarımdan birini buldum ki birine göstersem bu kim lan der. İnandıramam ben olduğuma. Ben bile inanmadım. Vay anasını arkadaş ya. İnsan bu kadar mı kaslanır bu kadar mı yakışıklı olur! Bir üniversitedeki halime baktım bir de şimdiki. Şu an inanılmazım. Ağzını yüzünü dağıtırım istesem ünideki halimin. Piç! Yarak gibi sigarayı ağzına vermiş, eli de metal işareti! Fotoya bak! Hay senin amına koyim ben! Biz de adam bellemiştik kendimizi! CV ye koysan anca şebek diye sirke alırlar.

Hayat inanılmaz bir süreç olm. Hatırlıyorum üniye geldiğimde aynı şeyleri lise fotolarıma bakıp anlatıyodum millete. Vay benim bu bilmiş bilmiş konuşan dillerimi sikeyim o zaman. Kim bilir daha neler diyeceğim kendime. Feridun Düzağaç görse şu halimi kim bilir ne biçim albüm ismi bulur. Neyse anlatıyoruz dinleyin işte, Happy people have no stories olm yavşaklar : (((((((

19 yorum:

enteldantel dedi ki...

Aynısının kadın uyarlamasını da ben yaşıyorum. Yani nerdeyse aynısının. Şey kısmında farklılık var tabii, hani o eski fotoğraflara bakma kısmında. Orada diyorum ki ulan insan bu kadar mı taş olur bu kadar mı güzelleşir lan diyorum ben. Yani teknik bir detay dışında kendimi buldum bu yazıda. Ha bi de şarkı işine Şebnem Ferah bakıyor bizde.

Enis dedi ki...

yaw bi kere anne her sekilde aglatilacak, babaya da her sekilde kafa tutulacak...bir nevi rite of passage..sen bunlari birak da o havaya attigiz zipponla kac kiz tavladin onu soyle..ise yariyosa sigaraya da baslariz yani ne gerekiosa

eva dedi ki...

:D Tyler dinliyorum, anlat annem:)
İki tokat çakabilir miyim o yumurta haline? Ha kızma be tamam öptüm..Hormonlardan hormonlardan her bi halt başımıza hormonlardan geldi...

Öldürmeyen intihar dedi ki...

Cok iyi oldu bu yazi,o yola girebilirdim.Kulagima kupe artik,

tesekkurler tt

kaba şimşek dedi ki...

oysa hayat, hatalarımızın, pişmanlıklarımızın, keşkelerimizin, meşkelerimizin toplamından damıtılmış hüzünlerden arta kalan acıların yanından geçip gitmekte olan kahkahalarımızın mola verdiği yerde ortaya çıkan iç çekişlerimizin sonucunda camlarda meydana gelen buğuya çizilmiş kalp işaretindeki okun diğer tarafında kalan harfin temsil ettiği ismin peşinden koşarken yorulup vazgeçtiğimizde girdiğimiz bakkaldan aldığımız sigaradan çektiğimiz ilk nefesin atmosfere karıştığı anda hissettiğimiz değil midir? bence değildir. sence?

travis and tyler durden dedi ki...

Bravo sevgili enteldantel ehehe

Sevgili Enis sen başla sigaraya ehehe

Sevgili eva bence de. Tüm bi dünya gezegeni hormonlar yüzünden böyle olmuş. Mormonlar!!!

Rica ederim Öldürmeyen İntihar

Sevgili kaba şimşek bence de değildir askljdhkajsd

kaba şimşek dedi ki...

teşekkür ederim.

porsgemsheniark dedi ki...

Değişmeyen tek şey değişim.. Yıllardır aynı şeyi söylüyorum
Bu açıdan oldukça tutarlıyım..
Dinlemiyorsun nedense..Akıllı..!!

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili porş kılıklı Marx,

Senin sakallı kafayı tişörtlere bastılar 5 YTL ye Eminönünde satıyolar hala ne konuşuyon! En büyük kankan Che şeklinde kültablası var herkesin evinde. Kafası kültablasının tabanında. Sigara söndürüyo suratında herkes!!!

dilemma dedi ki...

aslında söylenecek o kadar çoook şey var ki bu konuda ama... kısaca şunu söylemeden geçemeyeceğim : baba (anne) olma (olabilme) kıstaslarından enn önemlisini geçmişsin ( ya da çook geride bırakmışsın )
öyle ki bazı kıstaslar zaten fiziksel olarak ta baştan otomatik olarak geçilir.. örn: çocuk yapabilme...yuva kurabilme.. vs. vs.

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili dilemma,

Sen ne diyorsun yani şimdi? Anne ya da baba olabilir miyim artık? ehehhe

dilemma dedi ki...

standart ... hangisine meyilin varsa... :))))))))

indian dedi ki...

feridun duzagac kim ?

mybraveface dedi ki...

bu kuce uzun kuce, kuceye serdim kece

dilemma dedi ki...

feridun düzağaç:
biz kendisine düz kalas diyoruz... :)
beşe beş... :)))

indian dedi ki...

ahsap agacken guzel be abi :)

travis and tyler durden dedi ki...

Sen bana sunta yahut kütük mü demek istiyon yani indiancıım? Teessüf ediyorum...

aslkdjhlaksjdasd ama biliyorum ki haklısın

Adsız dedi ki...

Welche talentvolle Mitteilung levitra preis viagra rezeptfrei apotheke [url=http//t7-isis.org]cialis generika test[/url]

Adsız dedi ki...

In questo nulla in vi e 'una buona idea. Mi associo. [url=http://lacasadicavour.com/ ]cialis prezzo migliore [/url]Avete risposto rapidamente ... http://lacasadicavour.com/cialis-generico-online/ cialis generico Mi rammarico che non posso fare nulla. Spero che troverete la giusta soluzione.