2 Nisan 2010 Cuma

FETHİ BOND...


- Evladım sen niye kaçırdın şimdi bu uçağı?
- Seni hiç ilgilendirmez teyze!!!
- Torunlarımı görmeye gidiyordum ama ben niçin böyle yapıyorsun?
- Ya teyze sussana ya! gözlüklü teyze çarpı... Al bakalım !!!
- ??? O nerden çıktı çocuğum şimdi ? Nedir o tahtaya benim adımı yazdın ?
- Konuşanlar listesi!!!
- E ne olacak o liste? Deli mi ne ayol?
- FBI’a bu isimleri vericem teyze! Eğer daha fazla konuşursan Pentagona veririm ismini!!!
- FBI mı? Evladım İstanbul-Malatya uçağı ile ne alakası var FBI ın?
- Bana Pentagonu bağlayın!!!
- ???
- Karşı ödemeli arayın!
- Oğlum sen kimle konuşuyon ? Kim bağlayacak sana Pentagonu?
- Gözlüklü teyze çarpı...
- 2 çarpım oldu hadi hayırlısı...
- Şişşşt sen! Ordaki top sakallı dön önüne! Kimse konuşmasın kendi arasında!!!
- Evladım peki nereye kaçırıyon sen bu uçağı? Pilotun haberi var mı bundan?
- ??? Pilot?? ...
- Evladım pilota söylemediysen sen nasıl kaçırıyon bu uçağı?
- Püüfft püffft... Kaptan pilotunuz konuşuyor... Lütfen koltuklarını dik duruma geçirip, kemerlerini bağlasın herkes... Malatya havaalanına doğru inişe geçiyoruz...püffft püffft
- Ühühühü
- Evladım ağlama bak hadi gel kemerini bağlıyalım senin, inişe geçtik. kısmet değilmiş be çocuğum. Gel otur yanıma bakiim...
- Ühühüh ama ben 27 numarada oturuyorum teyze : ( Hostesler kızmasın ?
- Bişi olmaz. Gel yanıma otur sen. Al bak meyve suyu, hadi iç.. Kurabiye de ister misin? Adın ne senin bakimm?
- Bond... Fethi Bond : ( … kurp cük cük cük kurp
- Aferim oğlum Fethi’ye. Bak nası da acıkmışın. İç iç o meyve suyunu da... Afferinnn
- Gnam gnam... İstanbul'a dönerken kaçırıcam işte ben de uçağı! Pilota da uçağa binerken söylerim bu kez... Kurabiye çok nefis teyze : )
- Afiyet olsun evladım...
- Teyze bak çarpılarını sildim tahtadan : )
- Saol evladım ...
- Uçak başarılı bir iniş gerçekleştirirse alkışlayalım mı teyze?
- Tabi çocuğum alkışlarız. Hadi şimdi uslu ol bakim...
- : )))

3 yorum:

Jondaff dedi ki...

bir an teyzenin ismini çizince uçakta, oğlanı jacob zannettim. continuously lost :(

Unknown dedi ki...

usta teyzenin adresini biliyormusun
o kurabiyelerden bize de yapsın.

Jondaff dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.