20 Nisan 2010 Salı

T&T DURDEN İLE SOHBET DÜNYASI ...



Sevgili blog,

Farkındaysan artık sana çok sık girmiyorum. Çünkü vaktim yok. Yani vaktim var da başka şeylerle ilgileniyorum. Ayrıca seni de ben yarattım! Canım ne zaman isterse o zaman girerim sana yarram! Sana ne! Heee. Adam ol! Gündemim çok dolu. O yüzden karışık girecem bu kez. Bugün canım sohbet etmek istiyor dostlar! Kimse karışamaz! Sohbetlerdeyim bugün!

Sevgili Emek Sineması. Evet neydi o günler.(Bu "neydi o günler" ifadesi bir sürü tatlı anı anlatımı, arkadaşlıklar, dostluklar, manitalar, film festivalleri felan onlarla ilgili bi ton duygusal yazının zip edilmiş hali) Ama arkadaşlar bu güzelim sinemayı yıkıp yerine AVM yapacaklarmış. En üst katına da şişme Emek Sineması yapacaklarmış ama tıpkısının aynısı olacakmış diye övünüyorlar. Hem de hijyenik koltuklu. Biliyosunuz ülkemizin en önemli meselesi hijyenik olmayan sinema koltukları. Çok iyi düşünülmüş bir sebep. Vay anasını arkadaş ya! Lan olm sizin hiç tarih, şehircilik bilinciniz yok mu? Hiç aidiyet duygunuz yok mu? Hala mı bu şehre sahip olduğunuzun farkında değilsiniz? Hala mı since 1453 kafasındasınız? Emek Sinemasını nasıl yıkarsınız lan? Ama bakın ben size toptan çözüm buldum. Bence İstanbul'u komple yıkıp yerine AVM yapalım. En üst katına da İstanbul'un aynısını yapalım olsun bitsin. Siz alt katta ne bok yerseniz yiyin ama bizi lütfen artık en üst katta rahatsız etmeyin. Sevgi emek ister götler!

İkinci konum sevgili Fenerbahçe topçusu Bilica. Sana binlerce kez teşekkür ediyorum Bilica. Çünkü arkadaş zihnimi aydınlattın sen o darbelerinle. Bir türlü adını koyamadığımın cük diye ismini fısıldadın kulağıma. Çünkü sevgili Bilica uzun bir süredir Türk futbolundan sıtkım sıyrılmış niye seyrettiğimi bile anlayamaz bir haldeyken sen gelip kafatasıma vurdun o aydınlatıcı darbeleri. Sonra kafatasımda bir oyuk açıp kafamı kafamı oydun. Beynimi dışarı çıkarıp portlettin. Sonra kafayı kaldırdın kimse bakıyo mu diye baktın kimse sana bakmıyor kalan son parçaları da söküp aldın. Ve ben artık pırıl pırıl bakıyorum, ve ben anladım neden Türk futbolundan artık hazzetmediğimi. Teşekkürler Bilica bize bizlerin düzenini gösterdiğin için. Şu güzelim futbol oyununu bile ne hale getirdiğimizi gösterdin bize. Senin bir suçun yok. Götü yiyen o hareketi Avrupa maçlarında yapar. Biz bizeyken neler ediyoruz birbirimize hepsi yanımıza kar kalıyor çünkü. Mesele sadece futbol da değil. Many thanks indeed Bilica...



Tarihin arka odasında Pelin Batu gaz çıkarttı yanlışlıkla geçen hafta olm. İnanılmazdı! Sakın duymadık demeyin var gugılda. Çok tatlıydı. Murat Bardakçı da kim ossurdu diye sordu ortama. Çünkü güzel kızlar ossurmaz bizim bildiğimiz. Kendisine gelen inci gibi e-maillerden üstüne kaldı bu ossuruk. Sessizce kabullendi. Sonra ne oldu? Murat Bardakçı ossurdu oldu. Yok yahu! Bu kadar kolay değil bu işler dedim ben. Delirdim sinirden. Adamsan bağlanırsın özür dilersin benden diye haykırdım salonda. Kimse bağlanmadı. Pelin Batu da programı terk etti çünkü kokudan rahatsız oldu. Murat Bardakçı canlı yayında tek başına msn den çet yaptı, kıkırdadı felan. Sonra uyuya kalmışım ben...

Mustafa Denizli seni de unutmadım. Gece odana girip "derbi maç!" diye bağırsam hastanelik olursun belli ki korkudan. Yahu bu nasıl bir iş hocam? Niye bu kadar korkarsın büyük maçlardan sen? Bir de İbrahim Kaş. Of neyse çok sıkıldım. Kapatmıştık bu konuyu güya. Sorry dudes. Sözleşme imzaladık önümüzdeki sene için ondan delirdim birden : ((( Badem oldu önümüzdeki sene de.

Evet dostlarım sohbetimize devam edelim. Bilen bilir, eskiden ne zaman bir garip kurgulu hikaye okusak ya da oha bu ne lan diye izlediğimiz bir film olsa aaa rüyaymış diye biterdi biz de oha be rüyaymış diye şaşırırdık. Sonra bir süre sonra hay sikecem sizin rüyanızı diye tiksinir olduk bu sonlardan. Sonra bir süre rüyadan uyanıp bir daha rüyadan uyanmak şeklinde yine şaşırttı ibneler bizi. Bunu hiç beklemiyorduk. Oha be adam rüyasında rüya görüyormuş meğer diye avel avel beğendik. İyi ekmek yediler böyle böyle. Ama o da baydı, uyandık artık. Üç kere de rüyadan uyandırmadılar allahtan. O devir bitti. Ve evet yeni buluşumuz paralel evren. Artık karmaşık bir kurgu yaratınca derhal paralel evren siki imdadımıza yetişiyor ve konu mükemmelen bağlanıyor. Sen sağ ben selamet. Artık içinden paralel evren muhabbeti geçmeyen bilim kurgu film, hikaye yok. Neredeyse hepsinde var. Ama sizi uyarmak isterim sevgili kurgucular sikecem ha sizin paralel evreninizi nidası da çok uzak değildir bilesiniz.

Söz siyasete gelmişken( bir alt paragrafta gelecek sakin ol, paralel evren değil) yumruk yumruğa bir gündemden uzak kalamayız. Son günlerde millet birbirini yumruklamadan duramaz oldu. İlk Ahmet Türk yumruklandı.(Soyadına takmadan edemiyorum aljskhdlkajsd) Ardından Yılmaz Özdil enter tuşunu yumrukladı. Sonra Yıldırım Türker Yılmaz Özdil'i kelime oyunlarıyla yumrukladı. Sonra enerji bakanı yumruklandı. Az evvel de ben bizim kapıcıyı yumrukladım. O da gitmiş beni apartmana şikayet etmiş. Ederse etsin! Şu an kapıcıyı yeren bir yazı yazıyorum hem de isimsiz, apartman girişine asacam. Görecek o. Herkes beni haklı bulacak!

Ya götler! Ne oldu lan? Bi havalardaydınız Avrupayız biz diye Rönesans diye Sanayi devrimi diye, euro diye. Allahın İzlandasında gülme efekti gibi ismi olan bir yanardağcık hafiften lav püskürttü diye hepiniz sik gibi kaldınız ortada. Buharlı trenlerle evinize gitmeye çalışıyorsunuz. Yandan çarklı gemilerle eve dönmeye çalışıyorsunuz. Nasırlı iğrenç ayaklarınız havada, yerlerde uyuyorsunuz havalimanlarında homelesslar gibi. Yazıklar olsun size. Güzelim Messi Barcelonadan otobüsle Milano ya gitti lan. Olacak şey mi bu! Otobüsle! Muavinli molalı! Allahın belaları!



Sıcak gündem!!! Sevgili başbakanımız Amerika'dan döner dönmez, daha uçağın kapısı açılır açılmaz kafayı uzatıp Hadi başkanlık sistemine geçelim dedi. Geçmezseniz halkıma sorarım dedi ljkahdlkjhasdk Hele bi dur soluklan yahu! klajshdkljahsd Sonra genç yetenek Semih'in kankası Deniz Baykal elinde eski bi gazete küpüründe RTE'nin "Başkanlık sistemi Amerikan emperyalizminin bir oyunudur" dediğini gösterdi bize. Ama RTE durur mu derhal cevabı yapıştırdı. "Aynştayn şu an yaşasa bu CHP lilerin kıvırmaları yüzünden izafiyet teorisini değiştirirdi" dedi. aklsjdhklajshdkljasd Bu ne ya? Bence referanduma gidip halkımıza soralım izafiyet teorisi doğru mu yoksa yanlış mı diye. Çünkü neden? Çünkü halk herşeyi bilir. % 68 yanlış çıkar hem. % 32 si de boş bırakır soruyu. İsteyen çıkabilir mi diye sormazlarsa namerdim referandumun ortasında. Hey allam ya. Bayılıyorum Türk siyasetine.

Son olarak şu dünyada kabir azabı varsa o da Alex Ferguson'ın ağzına sakız olmaktır. Allah düşmanımın başına vermesin o sakız olmayı klahjsdlkjhaslkdj Yahut çenesi, bilemedim şimdi.



Fotoğrafta, Alex Ferguson gibi sakız çiğnemeye çalışan bi arkadaşım var. 2 dakka Alex gibi çiğnedi böyle oldu. Ortodontist sevgili aradı facebookta.

Bye for now biçız...

9 yorum:

babble dedi ki...

dear T&T,
what a kindly article indeed!!!
also it seem like as a rebellion when it's not cover some ornamented words sadaslkaslkldş (=

take care 'n' god bless u T&T..
i'm fall in love 2 you !!!!

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Thanks babble. See u later, Bursaspor

babble dedi ki...

haha bursaspor.. as soon as you're right, i'm worried about....

cheers asdkkajdslj (=

babble dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Jondaff dedi ki...

Bursa'ya gidiyorum ben bugün. Teksas'ı bir teftişten geçireyim bari, şampiyonluk şeysine hazırlanalım. oluyoruz değil mi? fener yenmiş diye duydum. anlamıyorum bir şey ama ahahah inşallah oluruz.
bu arada senin gibi bir bjklinin bılogunda bazı beşiktaşlıları kınamak üzereyim. Üsküdar'a doluşup her türlü trafiği felç ettiler. bir hava trafiği kaldı edilmedik.

Enteldantel! dedi ki...

Şu "Bilek Kesenler" de iyi filmdi hee, doğru.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Lan bu yazıdaki RTE fotoğrafını bulduğum siteden virüs girdi komputere 2 hafta çıkaramadım resmen. Fok!

ölkom dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
canlıtvizle dedi ki...

güzel paylaşım
tvizle-tv.blogspot.com