28 Nisan 2010 Çarşamba

BARCELONAYI İLKER YASİN VE HİKMET KARAMAN ELEDİ !!!



Ben hayatımda bu kadar zavallı bir eşleşme görmedim arkadaş. Adeta Ferhat Güzel'e kuantum fiziği belgeseli anlattırıldı, yazık. Spor spikeriyim, futbol duayeniyim diyen adamın futbolla hiç bir alakası olmamasını kulaklarım kızararak bir kez daha idrak ettim. Ve bu adam yanlış bilmiyorsam ülkenin koca koca kanallarının spor müdürlüğünü felan yapıyor. Ekran başında ben utandım kendisini dinlerken. İlker Yasin Xavi ye maçın 92 dakikasına kadar İniesta dedi ve sonra artık biri uyardı sanırım "ah ah ah ne Iniestası ya bu bizim Xavi ymiş dedi. Futbolla yakından uzaktan alakası olmayan yorumlarını, cehaletini maç boyunca sergiledi hiç utanmadı. Ve Hikmet Karaman, büyük Türk teknik direktörü lkajshdlkjasd İlker Hikmet'e soruyor. "Sen olsan Guardiola'nın yerinde ne yapardın hocam?" Hikmet cevap veriyor "Defanstan adam çıkarırım" diyor lakjsdhlkjasdk Bu ne abi? Bu mudur yorumun yani? Kasım kasım kasılıyor teknik adamım diye defanstan adam çıkarıp forvet sokacakmış alskjhdlkajsd İnterde yorulan defansa geliyor ne güzel diyor. Sanıyorum hayatında ilk kez Barcelonayı ve Interi izliyor ki "Abooov görüyon mu İlker bunlar napıyor böyle? 25 metrede herkes felan diye defalarca hayretlerini sundu. Dünya futbolundan bir haber bu kadar oluyor be hocam işte. Öyle kaşı gözü seğirtmekle olmuyor bu işler. Emek istiyor, bilgi istiyor, araştırma istiyor. Hikmet sana söylüyorum İlker sen anla. Ayıp ya gerçekten ayıp. Ben böyle bir sefillik, aymazlık, ar damar çatlamışlığı görmedim. Tekrar söylüyorum ben utandım sizlerden. Koca Barcelona-Inter maçının anlatımı ve yorumu için bize reva görülen ikiliye de bak bu arada!? Tüm bir ülkenin özeti sanki bu. Cahilliğin, sakilliğin, eğitimsizliğin baştacı edildiği bir ülke. Hepimizin amına koyim. Müstehak bize...



Bilmiyorum kaale alınır mı ama bu maçı amatör küme tadında anlatan bu ikiliyi finalde görmek kesinlikle istemiyoruz. Yemin ediyorum Barca bunlar yüzünden tur atlayamadı ljahsdlkjhaslkjd Buenos noches beybs...

Kendime özel not: Bu maçtan sonra Maradona-Messi karşılaştırmasını bir süre sergene kaldır. Sonra geri al yeniden. Daha zamanı gelmedi ama gelecek...

14 yorum:

Cerebrian Carnesir dedi ki...

ay nihayet aynı fikirde biri! o messi aşığı genç spikerler anlatsaydı kesin finaldeydik:/

90 + 3 dedi ki...

bildiğim kadarı ile bazı yabancı platformlarda sadece stadyum sesi ile izleme imkanı var maçları. hiç kasmasalar anlatmaya/yorumlamaya zaten yapamıyolar.
Bu adamın anlattığı bir maçıda tuttuğum takım kazansa çok şaşacam.
futbolumuzu sorguluyoruz sonra. hikmet hoca'nın her sene bir takım çalıştırdığı bir ülkede bu noktaya gelmesi mucize futbolun aslında.
buda kendi maç yorumum http://doksanartiuc.blogspot.com/2010/04/barcelona-1-0-inter.html

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Yok bence Inter turu haketti sevgili Cerebrian Carnesir. Bu maçı Megan Fox anlatsa yine Inter tur atlardı. Guardiola yüzünden oldu herşey.

Katılıyorum 90+3

kaba şimşek dedi ki...

olm, bi beşiktaşlının sergene kalkmaz karşılaştırması. kalksa bile bilimsel olmaz. bilimsel olsa bile ldksfjldskjldsjfls.

yaa süper ligde takım çalıştıran, samet gibi, hikmet gibi, rıza gibi, böyle mütemadiyen takım değiştiren adamlara sınav yapalım, diyelim ki, bize dünya liglerinden bi onbir kurun. bu herifler beşten fazla adam sayabilirlerse ben dişlerimi dökerim! saçlarım döküldü zaten bi onlar kaldı :(( rıza'nın onbirinde yula garanti zaten sdlkfjdlskfjlsdkfjlsdkfjs. vizyonumuzu sikeyim ülkecenek :((

ama git lukesku'ya sor mesela, herif sana portekiz amatör liginde şiir gibi top oynayan çocukları filan saysın. sora da vay lukesku defans oynatıyo! yarramın antenleri yaa. yaa sinirlendim travis sabah sabah nerden baktım bıloguna allah kahretsin! :(( diyarbakırspor beşiktaş maçı var :(((

T.İ. dedi ki...

Ya böyle bir şey olamaz. Ercan Taner'in 90'ların sonundaki halinin 4'te 1'i kadar sunum yeteneğine sahip anlatıma razı durumdayız.

İlker Yasin'i suçlamıyorum. Babamın "ben de senle halı sahaya gelicem defansta geçilmem" filan demesi gibi bir şey. Belli bi yaşı geçtikten sonra o muhakemeyi kaybediyor insan.

Ama n'oluyo? Biz diyoruz ki "Babacım, valla bırakırsın belini ceza yayına o olur. İstiyosan gel bizim takıma teknik direktörlük yap yandan. Nası istersen bağır çağır, gücenmeyiz biz."

Boşuna demiyor fatih hoca, anlamadı kimse adamın izah etmeye çalıştığı şeyi. Herkes kahkahkah kihkihkih.
Ne dedi adam?
"Epiding hepıns, Dad's fudbol" dedi. (Her şey gelebilir başına, babanın futbolu)

Velhasıl demek istediğim şu, İlker Yasin maçı anlatmak ister. Tıpkı babamın 60 yaşında geçilmeyeceğini düşündüğü gibi. Ama yahu bir Ademoğlu yok mu orada. "İlker abi, inan oluru yok" diyen.

Sana anlattığın maçlar için teşekkür ederiz. Bak benim evde bebe var, 2 yaşında. topu tepince senin yıllaaar önce dediğin gibi "vegol vegol vegool" dedirtiyorum. Prekazi'nin golünü anlattığın gibi, aynı. Ama inan şimdi oluru yok. Ya valla yok.


Bunu diyen bir kişi yok.
Hadi İlker Yasin'i de geçtim de, Bi de Emre Tilev diye maç spikeri var ki, inanın izlemiyorum onun anlattığı maçları. Sesi kısmak bile kafi gelmiyor. O maçı anlattığını biliyorum ya, izleyemiyorum.

Konfigürasyon Mühendisi dedi ki...

Sayın TnT,
Okur olarak Deniz Baykal olayına bir açılım bekliyoruz bugünlerde.
Yazarsanız çok mutlu oluruz :)

No More Virgilius dedi ki...

Ben de konfigürasyon Mühendisi'ne katılarak, bu sipariş yazıda Sergen'e kalkmaması ama Deniz Baykal'ın 72 yaşında hala böylesine fütursuzca kalkması konusunun da irdelenmesini istirham ediyorum efendim.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Çok iyi konuştun sevgili kaba şimşek. Destekliyorum seni.

Çok iyi anlatmışsın sevgili T.İ. Ben tam verememiştim kendimi konuya senin yorumla tam süper oldu.

Sevgili mühendis,

Yazdım ya olm işte daha ne? Bak yukarda var.

Sevgili artık virgül yok,

Ben ortada kalkan bişey görmedim zaten. Donlu bir adam pantolonunu arayıp buluyor ve giyiyordu vidyoda. 72 yaşında umarım ben de donumla ortalarda gezip pantolonumu bulabilirim.

Sevgiler,
T&T Durden

ölkom dedi ki...

harika paylaşım
www.fullcanlitvizle.blogspot.com

canlıtvizle dedi ki...

tvizle-tv.blogspot.com

Canlı Tv İzle dedi ki...

süper

canlıtvizle dedi ki...

Survivor 2013 İzle Ünlüler Gönüllüler

canlıtvizle dedi ki...

İndir,Download,Yükle

guzelsozler dedi ki...

En Güzel Sözler ve İsimler ve anlamlarını sitemizden indirebilirsiniz