13 Mayıs 2010 Perşembe

DENİZ BAYKAL BU DEĞİL !!!


Aslen artık blogu bırakmıştım, cep telefonundan mesaj olayına girmiştim ama sevgili mühendis ve artık virgül yok kardeşlerim yüzünden tekrar bloga dönmeye karar verdim. İstek parçalarını yazdıkları peçete tesadüfen ciğer yediğim lokantada karşıma çıktı. Ok lan deyip bloga döndüm. Kayıtsız kalamadım. Ekşın!

Şimdi bilen bilir, konu vidyoda, Deniz Baykal olduğunu iddia ettikleri kişi önce üçlü çekyatta ayak ayak üstüne atmış oturuyor. Bi kere bu kesinlikle Deniz değil. Zira benim bildiğim Deniz Baykal tahtta oturur. Tahtın arkası altı oktan oluşur. CHP lideri Deniz Baykal çekyatta ayak ayak üstüne atmaz. Halıda çorapla gezmez. Gerçi karşısına adamın biri el pençe divan geliyor orası olabilir ama lakin ki öyle değildir. Vidyonun ikinci perdesinde Deniz Baykal olduğunu iddia ettikleri adam çorap giyiyor kilotla ortalarda geziyor. Bir süre pantolonunu arıyor ortamda. Bu da yalan. Bir CHP lideri pantolonunu kaybetmez. Üstüne üstlük bir kadın var ortamda ve kah kilotlu kah kilotsuz geziyor. CHP liderinin yanında kimse kilotlu gezemez arkadaş hele kilotsuz hiç gezemez. Bu ne cüret! Sikerler adamı! Taban reddeder bunu. Taban reddetmezse Deniz Baykal derhal merkezden atar o tabanı ve onlar red eder. Ardından Deniz Baykal olduğu iddia edilen kişi ful giyiniyor ve iğrenç bir çanta eşliğinde ortada geziyor. Çanta desen çanta değil. Mutemet çantası gibi afedersiniz. Olmaz. Kabul edilemez. Oysa Deniz Baykal olsa James Bond çantası ile gezer. Geyik derisinden. Öyle şey olmaz. Kadın da giyiniyor ondan sonra. Amma sıkıcı amına koyim. Herkes giyiniyor. Bu ne biçim kayıt zamanlaması? Zaten bu nasıl seks kaseti ben anlamadım. Sikim elimde öyle izleyedurdum, kalkayazdım. Bi bok yok. Kah çekyatta oturan adam karşısında duran adam, kah giyinen adam ve giyinen kadın. Ne lan bu? Ayıp. ATV nin ankormeni ne biçim de performans sergiliyordu. Bi kuyudan su çekme hareketi, bi kurbağalama pozisyonu. Nefisti bence. İşte ben ona kaset derim arkadaş! Ne biçim de vuruyordu göğüslere şaplakları. Bu kaset tutmaz aga. Ne idüğü belirsiz saçmalık. Fok u metakafe! İnanmıyorum sana!

10 yorum:

zeynep dedi ki...

geri döndün tt çok mesudum len oye
gitme bi daha bence

HÜSEYİN USTA dedi ki...

İyiki açıkladın usta,yoksa haksız bir üne kavuşacaktı.Acayıpta piyasa yapardı.

Wereyda dedi ki...

Ya videoyu boşver, yazmayı bırakırsan mail filan at arada ağabey. "Olm hala çok keyifliyim dsdfjfk" filan de. Yazmazsa ölecek, güzel bir hastalıktır. : )

dilemma dedi ki...

hmmmm lanet olsun.... :)))))))

Konfigürasyon Mühendisi dedi ki...

Sağolasın TnT ricamızı kırmadığın için :)

Abi biz de 2. sezonu bekliyoruz bence bu teaser gibi bir şeydi :))

Priminsly on Baykal...

Evli Adam dedi ki...

getme travis.

Cerebrian Carnesir dedi ki...

nereye gittiğini sanıyorsun?

babble dedi ki...

zati Baykal niyetlendiyse bile, hatun kendisine vermmemiştir...Baykal'ın konuşmaya çalışırkene çıkardığı "eeee-ıııı-aaa-ööö-eee-ııı" nidaları kadını orgazma ulaştırmış, icraata gerek kalmamıştır.. kikikikiki =)


ha bu arada sayın T&T,
özlemişiz,
gidemezsin!!!
saygılar...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili zeynep,

Zaten gitmemiştim.

Sevgili Hüseyin Usta,

Eywallah usta da zaten çekyatta çorapla oturup, kilotla ortalarda gezip pantolon arayan adam ünlü olsaydı hepimiz ünlü olurduk.

Sevgili wereyda,

Eywallah. Ama bil ki ben hep keyifliyim :)

Sevgili dilemma,

Olsun valla. Hem de leş...

Sevgili mühendis,

Yüreğine sağlık

Sevgili Evli Adam,

Nereye gidecem abi. Evden işe, işten eve işte. Burdayız meraklanma. Rusa gitmek!

Sevgili Cerebrian,

Valla ben de bilmiyorum. Ama gitmedim yani. Bloga uzun süre bişey yazmayınca ben blogu bıraktım deyipgeri dönünce hoşuma gidiyor.

Sevgili babble,

Gitmedim.

Sevgili travis and tyler durden,

-Gitme : (((
- Siktir git!

kaba şimşek dedi ki...

bişey diycem.

git! :/