25 Mayıs 2010 Salı

SEVİŞMEDEN UYUMAYALIM LOST !!!


Açıkçası daha dün döndüm İstanbul’a. İnanılmaz bir Güneydoğu Anadolu tatili yaptığımdan bugün sabah izleyebildim Lost’un finalini. Bu yüzden gecikti final yazım.( GAP tatilimi de yazıcam meraklanmayın. Lost in GAP!!! )

Lost bitti lan resmen?? Nasıl yani? Teori felan da üretemicez artık. Ciddi ciddi bitti hem de götüme benzer. E peki biz ne izlicez şimdi? Adamlar resmen girişi olan gelişmesi olan ama sonucu olmayan bir hikaye izlettiler bize. Yani sonucu yok derken adada olanlar hakkında hiçbir açıklama getirmediler. İyi de adadaki olayları açıklamıyorsan ulan biz niye izledik bu diziyi?! Orospuçocukları!!! Lan amın flütleri! Hani bilimsel açıklama? 3 kulvallahü bi Elham gibi final verdiniz lan bize?! Dizinin adını “İnanç dünyası” koysaydınız bari piçler ne Lostu!! Allah belanızı versin. Kızıl kıvrım tutasıcalar sizi be! Boynunuz altında kalsın hepinizin! Resmen hayatımızı çaldınız lan! Bilmem kaç bölüm kaç dakka izledik. Terbiyesizler! Satılmışlar! BU nasıl final lan!!! Madem öyle cevap verin bakalım!!!



• Lan kaç bölüm izledik, kaç bölüm herifin aşkını izledik. Iraklardan Amerikalara sersefil oldu adam peşinde. Nadia diye öldü bitti, kurudu adam. Ama finalde nooldu? Herif gitti Shannona yapıştı. Yuh! Bu nasıl Araf???

• Bu nasıl Araf? Tekrar soruyorum. Canı isteyen cennete gidiyor canı istemeyen ben biraz daha takılacam burada diyor. O ne lan? Lostieler ne sikim ki adamlar peygamberlerden daha fazla keyfe sahip. Yüzyıllar geçmiş aradan hala birbirini bekliyorlar orda, Hababam sınıfı gibiler aynı. Arafta sınıfta kalmışlar. Güdük Hurley, İnek Şaban Jack felan toplaşıyorlar kilisede. “Ihı Mahmut Hoca” diye sevinip ışığa koşuyolar. Tabiatını sikim ben böyle grubun.

• Alex ile Daniel Rousse neden sik gibi ortada geziyor hala? Niye hatırlamıyorlar? Kalkıp Benjamin kendini Alex’e affettirecek, iyi bi baba olacak ondan sonra ışığa gidecekler demeyin o zaman da tekrar o nasıl Araf lan derim. Amcıklara bak! Din bu değil! Kimse bekleme yapamaz!

• Araf buysa amına koyim o zaman. Araf’a taktım. Yine işe gidiyo millet. Ssk+yol parası. Geçim derdi. Kurtuluş yok eşek gibi çalışmaktan. Kira ödüyoruz.

• Desmond’ı anlatın bana? Nasıl iş bu? Nası tüm evrenlerde geziyo olm adam? Lan olm Desmond ne lan? Böyle şey mi olur? Adama bak? Manyetikmiş de elektroymuş? Yok ya.

• Diyelim orası Arafmış. Daniel Faraday ın anası niye milletin hayatlarını hatırlamasını engellemeye çalışıyor? Araf muhtarı mı olmuş? Araf’ın içinden mi? Niçin milletin Araf’ta takılmasına devam etmesini istiyor. Deniz Baykal mı yoksa o? Laik mi?

• Mr. Eko nasıl olmaz lan finalde? Allahsızlar. Lan adam dizinin en efsanevi karakteriydi. Nasıl yok? Hellö Jöoan diyerekten daha dizinin ilk sezonlarında bize tüyoyu vermedi mi? Verdi! Mr Eko rulllzzz!!!

• Adanın tıpası var lan lkajshdlkajhsdkljhasd

• Pırlantacı çiftin hayatını niye izledik olm biz? Ne alaka? Azınıza sıçım ben sizin!

• Walt’a nooldu olm? O niye çıkmadı hiç bi daha? Adama ne payeler ne güçler vermişlerdi güya. O zaman niye izledik biz onları? Satılmışlar!

• Dizi başladığından beri her bi siki açıklıcaz hem de bilimsel diyen dillerinize kaynar çay dolu bardakları değdireyim e mi senaristler. Bu mu lan açıklama? Dizinin adı Allah var mı acep olsaydı o zaman ya da dediğim gibi inanç dünyası olsaydı. Bilimsel açıklıcaz diyor bi de. Bu nasıl bilim lan? Araflar, bağışlanmalar felan filan. Cennet cehennem fıstık kabuk. Ortama bak. Bu resmen ayıplı maldır. Tüketici hakları koruma derneğine şikayet edeceğim sizi piçler! Fok u biçız!

• Madem John Locke kara dumandı. Diyelim ışığın olduğu ortama girdi ve gücünü kaybedip fani oldu. Eli kanadı halattan. Ona da ok. Lan iyi de madem adam artık kara duman değil bu durumda Locke un bedenini kullanıyor ki Locke ölü. Ya da Jacob ın kardeşinin ruhunu kullanıyor ki o da bedensiz. Lan o zaman ne sikime o adam ortalarda gezdi fiziksel olarak? Şempanze gibi öldü? Nasıl ?

• Lan böyle dizi finali mi olur? Hem de Lost finali!

• Daniel Faraday ne diye paralel evren olaylarına girdi? Niçin? Quantum fiziği felan anlatıldı.

• Lan bütün bir hikaye adadan ayrılmak isteyen zavallı bir küçük çocuk yüzünden miydi yani? Nedir lan bu saçmalıklar? Adam ölürken bile adanın kenarına düştü. Ayrılamadı bir türlü mü? Neden? Amınıza koyim ben sizin!

• Madem black smoke adada ölmüşlerin bedeninin şekline bürünebiliyor Kate’in atı da adada öldü lan? At uçağa mı binmiş? Nasıl adaya gelmiş piçler!!!

• Zihinde zaman yolculuğu kavramıda götünüzde patlasın bu arada!

• Faraday ve Charlie’nin çaldığı o şebelek şarkı neydi lan? Amacı ne lan?

• 4815162342 diye yediniz bitirdiniz bizi ondan sonra da tebeşirle çızıktırılmış şeyler işte dediniz. Laaaaaaaaan!

• Jacob’ın ve dumanın sahte anası nasıl o külübeleri yerle bir edip yaktı yıktı herkesi öldürdü? Lan nasıl?

• Benjamin nasıl Kara dumanı çağırdı? Nasıl kontrol ediyordu? (Madem kara duman adayı terk etmek istiyordu mis gibi gemi gelmişti askerler vardı ortamda gemiyi kumanda edecek. Niye gitmedi?) Alex askerler tarafından rehin alınmıştı. Gidip gizli geçidinden bi tıpayı çekmişti sular gitmişi felan filan. Black smoke da gelip ortalığın anasını bellemişti, tüm askerleri öldürmüştü. So what?

* Charlie zaten Desmond'a hatırlatmıştı herşeyi niye kendisi bi daha hatırladı Claire doğum yaparken herşeyi? Unuttu mu yani? Fok!

• Jacop niçin en başında ortaya çıkıp bizimkilere bu hikayeyi anlatmadı? Laaaaaaaan! Niye 6 sene bekledi?! Hem Jack Jacob'ın yerini alırken bi Latince dualar bir seromoni bir şarap gibi bişiler içmeler ama iş Hurley garibime gelince kurbağalı dere suyuna pet şişe sokmalar tamamdır demeler ne lan bu?


Soruların sonu yok. İnanın daha sorarım ama sıkıldım. Ama tüm bu anlattıklarıma rağmen, itiraf etmem gerekir ki Lost’un final bölümünü geçen 6 yılda olduğu gibi kendimden geçerek izledim, nasıl bitti anlamadım. Sadece fazla duygusal olmuştu midem bulandı bazen de ağladım. Teşekkürler, gerçekten mükemmele çok yakın bir tecrübeydi. Lost gibisi gelmedi. Televizyon tarihinin gördüğü en iyi şeyi izledik. 24 Ağustos'u heyecanla bekliyoruz.

Thanks for the waste of time and see you in another life brother…

11 yorum:

HÜSEYİN USTA dedi ki...

Usta dizi izlemediğim için lostuda
senin bloğunda tanıdım.Bence lostun
en güzel bölümü senin küfürlü yorumlarındır ağzına sağlık,fakat lost bittiği için yeni küfür kaynağın konusunda endişelerim var.
(umarım ben olmam)tanrı herkesi korusun.

zeynep dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Jondaff dedi ki...

kalbim sıkıştı okurken...

24 ağustos'ta ne var? film mi?

artı sen hotmail şeysine bakıyor musun? saftirik gibi bir şeyler gönderip duruyorum oraya. günday bişeysi yollamıştım misal sevgili ttd

agdabandi dedi ki...

naber?

allaahııııaaam konuyla hiç alakam yok ama seni seviyorum lan. skdjfskfds

gerisi önemli değil... dedi ki...

sevgili t&td, herkes seni seviyor, hurley gibi bir insanmışsın vesselam :)

ben de, ben de seni seviyorum :)

radioheadbanger dedi ki...

http://www.collegehumor.com/video:1936291 sdlfkjsdlkfsdjk

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

T&T, Hurley miy mişşşş? ahahahahh ben de seviyom lan

Sirius dedi ki...

Stv Lost'u vercekmiş:(

Travis and Tyler Durden dedi ki...

EHEHEHE hiç öyle şey olur mu ustam. Olmaz.

Lan maymunlar! Size benzer Hurley tiplere bak! Zaten Lost bitti. Hayvan gibi üzgünüm. Hurleymiş. Sawyerım ben!!!

Not : Olm evet işe. Mükemmele çok yakın bi link vermişsin redyocum. Cevap versin ibneler. Hatta bence 3 sezon daha uzatsınlar cevaplar için : ((( please

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sırlar dünyası varken napacakmış lostu stv !!! Yalan yalan konuşmayın lütfen.

Ece Gatsby dedi ki...

24 Ağustos?? Aslında küsüm; ama meraktayım:))