10 Şubat 2009 Salı

ALIENLER BİLE ANKARALI! NE MUTLU ANKARALIYIM DİYENE!!!

Merhaba sevgili oy tabanlarım : ))))))))

Sizden uzak günlerimde en çok sizleri düşündüm. Sürekli elimde hesap makinem oylarınızı hesapladım. Bana vermediğiniz oyları eksi hesapladım. Matematik hiç bu kadar gerçek olamamıştı. Ortaya çıkan sonuç ise tura çıkmam gerekliliğiydi lakin kendime ket vurdum. Çıkmadım tura. Seçim tarihini bekledim kediler gibi. Ufka bakarak gülümsedim. "Ankara benim olacaksın!" diye tonladım Fahrettin Cüreklibatur gibimsi. Bu vakur hareketimden ötürü, oylarımın o an artmakta olduğunu hissediverdim : ))))))

En büyük artım ise Allahtan İstanbuldan aday göstermiyorum kendimi yoksa maazallah Kemal Kılıçdaroğlu üzerime gelebilirdi. Durduk yerde rezili rüsvan olabilirdim. Nolur noolmaz Kemal bu. Anaokulunda Memed'in elinden çaldığım simidi, Hüsniye'nin pazen külodunu görmek için yere kalem atmamı, sümüğümü sıranın altına yapıştırmamı yüzüme vurabilirdi! Kurtuldum ondan! Sevgili Ankaramıs! Ankaranın en güzel yanı Kemalden uzak olması : ))))))))))))))

Sevgili Hititliler! Ankaramısa 2 oda 1 salon roket yerleştiricem. Üstüne üstlük her mahalleye yerleştiricem. Canı isteyen her oy tabanım rokete binip temiz uzay havası teneffüs edecek. Roketlerin üstünü de mozaik karolarla döşemem de cabam. Renk renk minicik mozaik. Hatta renkli mozaiklerden oluşturacağım harflerle “Ankara roketi” yazacak. Roketten çekirdek çintleyip dünyayı izlemek kimseye nasip olmaz. Hem de Ankaralı olarak! Ama bende nasip : )))))))))))


Sevgili Ankaralılar! Unutmayınız ki Kızılay meydanına yerleştirdiğim dev sehpayı unutmadım. Onun da üzerine kül tablası koyucam ki Ankaramıs pislenmesin. Herkes içsin sigarasını ve söndürsün küllüğümüzde. Milli bi hazinemiz bu küllük, izmaritini içine atmayan ise büllük!

Ankaramısın girişine koyacağım ayakkabılık ise dikkat edin hala konu edilmedi. Neden? Çünkü reklamı seven bir tabiata sahip değilim. Eğer öyle olsaydı çoktan neler anlatırdım kim bilir sizlere?

Uzun lafın kısası ben bu seçimde Ankaramısın başına oturmaya talibim sevgili oy tabanlarım. Oturacam o başa! Dev gibi bir Türk bayrağını Ankaramısın semasına yapıştırcam. Sürekli o dalgalanacak. O bayrağın üzerine de Ankaramısın sesi en gür çıkan imamını oturtacam ki ezan her yerden duyulabilsin. Belki de uzaydan! İmama da oksijen tüpü vaad ediyorum!!! Sevgili Hititliler! Uzaylıları da Ankaralı yapıp Kocatepe de Cuma namazına getirecem! Yapacam bunu! "Merhaba dünyalı biz dostuz" diyen alienleri "Merhaba dünyalı elhamdülilah Müslümanım, Türkoğlu Türküm ve en büyük Ankaramıs : )))" dedirtecem! Söz veriyorum evet! Bütçemi ayırdım bekliyorum! Yapacam bunları!




Ne mutlu Ankaralıyım diyene!!!! İyi dersler arkadaşlar!

6 yorum:

alen dedi ki...

ba$kanım, bakıyorum ki halktan her kesimi kucaklamaya ba$ladınız. ezanıydı, imamıydı, bayrağıydı :) yakında ba$örtü sorununa da el atarsanız $a$ırmayacam.

vaziyet dedi ki...

sayın travis ve sevgili tyler;
ben anlamadım, ayakkabılarımızla giremiyor muyuz? yemekteyiz programındaki yarışmacılar bile bu muhafazakar yaklaşımı aşmışken size biraz halkın nabzını daha yakından takibi tavsiye ederim naçizane..

not: esenler zekeriya beyaz'ındır!

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili alen,

Ben hepinizi kucaklamak için seçtim bu yolu!

Sevgili vaziyet,

Düşün işte öyle temiz olacak Ankaramısın yerleri.

Saygılar,
Başkan

Ankara Sakini dedi ki...

Mozaik gibi anadolu'nun en mozaik şehrine uzaylıları davet etmeniz çok iç açıcı. istanbollular daha övüne dursun multi kültürel yapılarıyla, aha ankarada multiform canlılar kol geziyor. Kendi adıma sandıkları patlatacam emin olun !!

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili Ankara Sakini,

İşte bu! O sandıkların hepsini patlatın! Gurur duydum sizin gibi bi oy tabanının olmasından : ))))))))

Saygılar,
Başkan

Ankara Sakini dedi ki...

Biz kent sakinleri olarak sizin gibi bir başkana müstakbel olmaktan bile gurur duyduk. Umudumuz sensin başkan; yalnız koma bizi, ellere verme bizi !!!