26 Şubat 2009 Perşembe

ZENGİN FAKİR DİYALOGLARI

Zengin-Senin ev nasıldı?
Fakir – Kutu gibi : )))
Zengin - nasıl yani?
Fakir - Bildiğin kutu. Dört tarafı kiremitlerle çevrili bi oda. Ben yaptım : ))) Ya senin?
Zengin – 28+1
Fakir – Eşittir 29 :)))
Zengin - ??

Not : Az evvel kendimi yalı ararken yakaladım sahibinden.com da. Çünkü akşam süper loto bana çıkacak : )))) Ve 28 oda bi salon ev buldum. Ev de değil de işte. 28 oda bi salon lan ev hahhahaha utanır insan

http://www.sahibinden.com/tarabya_da_otel_ruhsatli_yali-02WQQaXQQ1889810WQQpXQQdisplayitem

Emlakçı da "Kelepir, sakın kaçırmayın" demiş. lkjashdlkjahslkjdasd Aramayı düşünüyorum...

19 yorum:

kaba şimşek dedi ki...

- valla ayağımızı yerden kessin yeter diyoruz biz :)
- ay valla çok haklısın cicim. zihni de benim ayağımı yerden kesti geçen gün. helikopter almış bana!!! :)
- :(

kaba şimşek dedi ki...

- ben de bi tane maybach aldım işte bunun üzerine halil efendi.
- çok yakıyo mu?
- bilmiyorum daha koltuk ısıtmasını hiç çalıştırmadım :)
- :(

cem dedi ki...

fotoğraflara baktım. her şey tamam da canım abicim, mutfaktaki çamaşır makinası nedir ya? :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Bence de cemciim. Bence bi insanın 28+1 evi varsa o insan hiç kirlenmez, boku papatya gibi kokar.

Hiç gerek yok çamaşır makinasına.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Gerçi sen 28 odan varken çamaşır makinası neden mutfakta demek istedin sanırsam ama büyük ihtimalle banyoda da vardır 2 tane çamaşır makinası mantıken. Ne bileyim. başka türlü nası doldurucan abi 28 odayı, baya bi eşya lazım :)

kaba şimşek dedi ki...

ikinizin de fakir olduğu nasıl belli. mutfaktaki çamaşır makinesi masa örtüleri ve mutfakta kullanılan bezleri yıkamak için. pis fakirler yaa.

b. dedi ki...

sayın travis ve sevgili tyler;
nasıl yani? o fiyata fotoğraflarda görülen neo-klasşk rokoko mobilyalar da dahil değil mi? almam ben o yalıyı şahsen!

saygılar..

b. dedi ki...

izninizle dikkatimi çeken çok mühim bir detayla ilgili bir ek yapmak istedim.

şahsi kanaatimce yazınızda temel bir aksaklık var ki, o da şudur; zenginin malı züğürdün çenesini yormamış. çok kısa olmuş bu diyalog. atasözlerimize sahip çıkmak sizin gibi popüler bir blogcunun kamusal sorumluluklarından biridir kaçınılmaz olarak.

saygılar..

Jondaff dedi ki...

o banyo oraya ait değil bence. salondaki zevksizlikten sonra çok minimal kalmış banyonun dekorasyonu. iyi ki bakmışım fotoğraflara yoksa o iğrenç dekore edilmiş yalıyı alabilirdim, ucuz kurtuldum:( elit takipçileriniz için arada böyle yalılı, tripleksli ilanlar yayınlamanızı destekleriyorum mösyö

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili kaba şimşek,

Senin belediye ekmeği almak için sabah ezanıyla uyanıp sıraya girdiğini bilmeyen yok!

Sevgili vaziyet,

İnanır mısın ben o rokoko iğrenç mobleler yüzünden evi almayı bıraktım. Ya da istersen ben evi alayım sen de o mobilyaları al. küf kokusu içinde alerji ya da zatülcenp ol ince hastalığa tutul. karar senin. Zengin züğürt meselesine gelince gördüğüm kadarıyla lak lak konuşuyoruz hepimiz burada? hahhahaha ben eksik olan bir yer göremedim.

Sevgili Jondaff,

Çok teşekkürler. sizin gibi yazdığım yazıların alt metinlerini anlayan insanlara çok ihtiyacım var blogumda. Teşekkürler elitistler : ))) Hepinizi bekliyorum

Saygılar,
t&t

b. dedi ki...

sayın travis ve sevgil tyler;
uydurmayın, alamazsınız yalı filan. süper loto bu hafta da devretti. yoksa ben çoktan rokokolarımı rokokolamıştım, burda ne işim var?!!

saygılar..

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili vaziyet,

kusura bakma ama ben devrettirdim lotoyu bu hafta çünkü varolan ikramiye yeni beğendiğim evi almama yetmedi. 38+1 mükemmele çok yakın bi ev buldum onu alacam :)))
Bence şu an blogumda vakit kaybetme derhal gidip süper loto kuponu yap ne kadar paran varsa, hepsine : ))))

Saygılar,
t&t

Buket Akgun dedi ki...

oda sayısı önemli değil. ben, topol'un dediği gibi, fuayesinde üç merdiven istiyorum. biri yukarı çıkmak, biri inmek için, biri de sırf gösteriş olsun diye. aslında hazır fuayesi var, woody allen'in small time crooks'undaki gibi fıskıyeli bir de havuz olsun ortada. oldu olacak pillow talk'ta kadın iç mimar/dekoratörün intikam amaçlı dekore ettiği eve benzesin içi. kafam kadar püsküller sarksın tavandan hiç bir şeye hizmet etmeksizin.

Unknown dedi ki...

salon sayısı 1 olduğundan fazla kullanıllışlı değil. 30 tane öğrenci yaşasa bu evde salonda fazla kişi kalacak. gerçi ucuz ya düşünmek gerek:D

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili beatific,

Umarım blogumuzu hep takip edesin zira ciddi bir entelektüel taraftar izlek talebi içindeyiz, lütfen doldurunuz konu istihdamı : )))

Sevgili futbol muhalifi,

Açıkçası konu ilanı görür görmez ev arkadaşı arama muhabbetini düşünmüştüm ve çok gülmüştüm : ) Kendi kendime. Hakkaten enteresan olabilir. 101 öğrenci birleşip tutsun bu evi bence de. Olur yani gideri var. Ranza sistemi. Neden olmasın.

Buket Akgun dedi ki...

inanır mısınız her sabah uyanıp robdöşambrımı giyip, entel beremi takıp, pipomu doldurur doldurmaz soluğu blogunuzda alıyorum artık. hatta evden çıkarken de dizüstü bilgisayarımı kapatmadan öyle bir yerleştiriyorum ki çantama, blog sayfanız açık olarak ve görünecek şekilde çantamdan dışarı taşıyor. yalnız sizden bir ricam olacak. blogunuzun başına adlarınızı ve blog başlığını eşşek kadar puntolarla yazarsanız tüm bu çabalarım boşa gitmemiş olur.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili beatific,

İnanırım.

E iyi de blogun başında hayvanöküzü gibi fotom var zaten? benden başka kim olabilir o? Olamaz.

Saygılar,
t&t

y. dedi ki...

Bir kere olsun yatıya gelebilir miyim ,hayatım da kare tuvalete işemedim,farkı acayip merak ediyorum,karşılığında bahçede ki,yaprakları falan süpürürüm,kırma beni zengin abim.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili y.,

Öncelikle belirtmek gerekir ki sıvılar döküldükleri kabın şeklini alır. Yani bi fark olmaz tabi kare kare işemiyorsanız. Sonralıkla sadece işemek için yatıya gelmek? ehehhe