16 Ağustos 2008 Cumartesi

HAYATIN ANLAMI NEDİR ANKET SONUÇLARI


Merhaba sevgili internet duayenleri. Uzun bir aradan sonra yeniden birlikteyiz. Mutlu muyuz neyiz? Sizlerden ayrı kaldığım dönemlerde internette sansürü protesto ettim biliyorsunuz. Bol bol denize girdim yüzdüm. Şezlonguma yatar yatmaz sansür çok kötü bişey dedim. Akşam ahtapot ızgaramı yerken sansür hiç aklıma gelmedi. Verdim buz gibi rakıyı bünyeye. Sabah kakamı yaparken düşündüm sansürü, zorlandım. Çok kötü bişi dedim. Neyse bence 10 gün yeterli bi protesto süresi. Artık döndüm. Sansüre hayır amına koyim!

Şimdi madem döndüm, kaldığımız yerden neden devam etmeyelim? Bilenler bilir en son "Hayatın anlamı nedir?" adlı mükemmele çok yakın bir anket yapmıştık. Siz sevgili anketseverler ise hayatın anlamını verdiğiniz cevaplarla somutladınız. İşte sonuçlar anket manyakları;

123 kişi "ne dersen o değildir, diğeridir" demiş. Gerçekten güzel bir yaklaşım. Hayatın anlamı demek ki hep diğeri. Yani komşunun tavuğu kaz görünüyor size. Hayın ve kurnazsınız. Aynı zamanda Beşiktaş-Kartal otobüsüsünüz!

60 kişi "Jenna Jameson filmleridir" demiş. Bu yanıt ise blogumuzun profili hakkında az çok bi bilgi veriyor. Hayatın anlamını iki gözü ve iki elinde hissediyor sevgili internet tutkunları demek ki. Nostaljiksiniz bi de.
35 kişi "bi sahil kasabasında balıkçı olmayı hayal etmektir" demiş. Bu 35 kişi delirmiş bence.

28 kişi "teyzemin oğlu" demiş. Düşün bak bu 28 kişinin hayatlarının anlamı teyzesinin oğlu??!!! Bu nası bi durum olm? Brad Pitt midir nedir teyzesinin oğlu? Kim olm sizin teyzenizin oğlu ?!!!! Derhal açıklayın!

28 kişi hayatın anlamı "Josh Holloway ve yengeç yürüyüşü"dür demiş. Bu cevabı verenlerin yanına yandan yandan gelicen demek ki. Biraz da ağzını eğip konuşucan. Suratına gamze oydurup kirli sakalla gezecen. Bi de arada "freckles" dedin mi bunlara al işte sana anlamlı hayat. Nereye kadar? Sakallar uzayıncaya kadar, nereye kadar off sikerim yan yan yürümekten hiç bi yere gidemez oldum artık düz yürücem diyene kadar, nereye kadar? gittiği yere kadar.

9 kişi "hayat bi sudur iç iç kudur" demiş. Sanıyorum bu kişiler Ankaralı. Melih Gökçek yüzünden böle olmuşlar. Tek kurtuluşunuz Ankaradan taşınmak ben sölim size.

9 kişi anlamsızdır demiş. Be hey nine companians! Nasıl anlamsız lan? Yüzük nerde? Öle şey mi olur? Anlamsız olsa hiç böle olur muydu? Bence olmazdı. Kesin bi anlamı var. Sen hiç anlamsız bi film izledin mi? Ya da şöle sorayım anlamsız olduğunu anladığın bi filmi izledin mi? Hayır çat kapattın izlemedin. E ama bak gördüğüm kadarı ile hala buralardasın, nete giriyon, çet ediyon, bloguma geliyon, anket dolduruyon sonra da anlamsız. Götümü ye! .( Ben de bu seçeneği işaretlemiştim)

9 kişi "bir kelebeğin kanadındaki titreşimlerde gizlidir." demiş hayatın anlamı. Kulak memelerinizi emerim lan sizin, yirim sizi. Sen nerden gördün de oraları, gördüğün şeyin de hayatın anlamı olduğunu algıla hahahha yirim yirim.

Ve anketin sonuncuları ise 6 kişi "sevgi dostluk dönence" dir demiş hayatın anlamı. Bu grubu blogu her an terk edebilecek bir kitle olarak görüyorum açıkçası çünkü hayatlarının anlamı çok garip. Güven olmaz. Simsiyah gecenin koynundayım, yapayalnız. Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor...

Neyse gecikmiş de olsa hayatın anlamı nedir adlı medyada ciddi ses getiren anketimizi de yorumlamış olduk. Hepinize çok teşekkürler. Artık önümüzdeki kara delik deneyini bekliyoruz. Kaldı 6 gün sanırsam. Kim bilir belki 6 gün sonra kara bir deliğin içinde bir bilinmez boyuta yolculuk ederken bulacağız kendimizi. İşte o zaman göreceğiz bakalım neymiş hayatın anlamı. Bu yüzden herkes ne istiyorsa onu yaşasın, kimi istiyorsa onla yaşasın, ne istiyorsa onu söyleyerek yaşasın, neyi dinlemek istiyorsa onu dinleyerek yaşasın. Çünkü hayatın anlamı "an"da gizlidir, gerisi laftır.

Netameli günler dileriz, biçız...

Hiç yorum yok: