8 Nisan 2009 Çarşamba

BİR APARTMAN YÖNETİCİSİNİN ANATOMİSİ !!!



Apartman yöneticisi oldum geçen sıkıntıdan. Önceleri çok heyecanlıydı. Herkes nası kaçışıyo benden apartmanda. Hüviyet soruyorum herkese girişte. Kaç numaraya geldin? Neden geldin diyorum. Karakterini sorguluyorum. Aidatlar, toplantılar, 4 numara felan sonra sıkıldım o işlerden. Acaip bayık bi meslek. Maaşı da asgari ücretten az. Bırakmaya karar verdim. Ama kendime görevden kaçtı dedirtemezdim. En son çatıya izolasyon yapılacak dediler. Ben de dedim ki ben hallettim o işi. Nasıl dediler şaşkın şaşkın. İşçi felan görmedik? dedim işgücü martılar çünkü. Gözleri belerdi. Çatı izolasyonu için martılarla anlaşmış olmama inanamıyorlardı. Derhal açıklamalarıma devam ettim. “Kasamızdaki tüm paraya 94687 tane simit aldım. Şahsen çatıya düzdüm hepsini.” Daha da beter şaşırdılar. Dedim “Martılar doluşacak birazdan. Daha sonra nerden baksan 198562 tane martı o yedikleri simitleri sıçacak çatımıza sıvama. Nerden baksan 1564258 kere sıçarlar. Düşünün bakın her yer komple martı boku. Her bir kiremitin arasına da girer silikon gibi. Mükemmele çok yakın bi izolasyon dedim. Hem de beleş doğal. Global ısınmaya da dur deriz.” Sonra 6 numara birden “E madem öyle biz sıçaydık çatıya ne diye paraları harcadın simitlere be mendebur adam? Nerden baksan 27 kişiyiz apartmanda.” dedi. Gözlerim ışıldadı ibnenin bu dahiyane fikrini ben nası düşünemedim diyerek giriştim 6 numaraya. Sonra beni kovdular. Hiç biri anlamadı sinsi planımı. Artık özgürdüm : ))) Standart 9 numara olmuştum yine. Aidat istemeye gelen yöneticiye kapıyı açmayıp kurnaz gibi güldüm kapı arkasında…

4 yorum:

her takımın ihtiyacı olan on numara dedi ki...

meraba ben orta sahada beyin görevi görüyorum :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Vay senin takımının haline ehehe

ksp dedi ki...

Sıçmak kolay da, sıvamak zor zanaat...

QsTaH dedi ki...

Benim babamda büyük adamlardan. üst düzey yönetici. apartmanın son katında oturup aynı apartmanın yöneticisi olması ona bu sıfatı kazandırıyor. sadjhskdjsda
izole fikrini çalıp hemen babamla paylaşmalıyım.(kendi fikrimmiş meğersem gibi) sürecin tamamen doğal işlemesi ilgimi çekti.
devam...