7 Nisan 2009 Salı

OBAMA'YA FUL AKBİL VERMİŞLER !!!



Amerika Birleşik Devletlerinin başkanı Obama'nın Türkiye ziyareti İstanbul ayağında yetkililer kendisine ful akbil verdi. İstanbulda kaldığı süre boyunca ful akbili sayesinde istediği yere rahatlıkla gittiğini belirten Obama "Türkler beni çok güzel ağırladı. Metrobüsle havaalanına 20 dakkada gittim. Metrobüs gibisi yok. Hıpızlı gidiyor. Keşke de Beyaz Saraya da metrobüsle gidebilsem. Ülkeme döner dönmez, en kısa zamanda ful akbil sistemini başlatacam. Akbil çok güzel bişi. Basınca dirilili diye nefis bi melodi çıkarıyor. Aynı blues. İstanbul tarihin beşiği. Ayasofya, Blue Mosque, Metrobüs bunları hiç unutmayacağım." dedi. Metrobüse Obama ile birlikte binen Tayyip Erdoğan, Obama'nın esprili "Ne zaman kalkıyor kaptan?" sorusuna "One minutes" cevabını vererek ortamı kahkahaya boğdu. Fakat Obama'nın bu sırada saatine bakıp "Fok! Uçağı kaçırıcam" demesi de gözlerden kaçmadı.

Obamanın İstanbulda kullandığı akbilin fotoğrafını çektim. Fotoğrafını çektiğimi gören akbil "Beni ilk Obamanın eline verdiklerinde ful bi akbildim. Dirilili diye periler gibi sesim vardı. Oysa şimdi doninong diye goril gibi sesim var. İçimde Obamanın 0,45 kuruşunu taşıyorum : (((. Kontörüm bitti fulleyin beni" dedi. "Obama beni kullanıp bi kenara attı" diye ağladı. Kadir Topbaş dertli akbile sahip çıkacaklarını söyleyerek dertli akbili anahtarlığına takıp gitti. Giderken avcuna aldığı akbile şöyle fısıldadığını tüm basın meczupları duyduk "Hiç korkma sevgili akbil dostum. Obamanın en kıymetli bir hatırası olarak saklayacağım seni, Seni evimin akbili yapacağım!!! Seni çok fena fullicem!"..

15 yorum:

Adsız dedi ki...

O sarı akbilin durduğu zemin Obama'nın eli mi acep? Son derece siyahi çünki. Ayrıca ben de biraz ırkçı mıyım ne? Yok yok değilim.

kaba şimşek dedi ki...

obama müslümanmış yaşasın!!! :)))

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili Chao Grey,

Fenasın fesatsın hehehe


Sevgili kaba şimşek,

Hatta Türkmüş olm. Adamın biri elinde Osmanlı belgeleri bişiler anlatıyodu. Obama nın dedesinin babası Türkmüş. Belgeleri vardı herfin elinde!!!

kaba şimşek dedi ki...

o zaman kesin adanalı fellahtır bu!!! hadi yine iyisin hemşerin çıktı koskoca başkan çakaaaaaaal ;)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sana da iki gülmeye gelmiyor ha. Anında seviyeyi nerelere çekiyon !!!! Blok! İgnore !

kaba şimşek dedi ki...

:((

Travis and Tyler Durden dedi ki...

...

Emre A dedi ki...

ağladım yaa

sikilganportakal dedi ki...

:( yazık.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili radioheadbanger,

Ağlama lan ibne lakjsdlkjasd


Sevgili portakalsuyu,

Bence de : (

Angel dedi ki...

;))))))))))))))))))))))))))

kaba şimşek dedi ki...

herkesin kalpsiz ve asabi bir insan olarak bildiği reyohedbengır kankamın, hiç kimselerin bilmediği kırılgan ve duygusal yanını ortaya çıkardığın için teşekkür ederim sayın travis. artık herkesler kankamın gizlediği duygusallığını biliyor yaşasın sdlkfjlsdkjflskdf

Emre A dedi ki...

"Türkler beni çok güzel ağırladı. Metrobüsle havaalanına 20 dakkada gittim. Metrobüs gibisi yok. Hıpızlı gidiyor. Keşke de Beyaz Saraya da metrobüsle gidebilsem." kanka napim ya şunu okuyup da ağlamayan insana insan denir mi :(( sdflkdsjflksdjlkfsdljk ful akbil vermişer adama ya sdflkjsdflksdfjlksdfjklsdfjklsdfjklsdfjk

Travis and Tyler Durden dedi ki...

İNSAN OLAN AĞLAR BENCE !!!

kaba şimşek dedi ki...

içinizdeki dizginlenemez amerikan hayranlığını ve akepe sempatizanlığını anlayamıyorum. amerika başkanının o akbile ihtiyacı mı var?!?! benim vatandaşım bir öğrenci biletine hasretken, bir amerikan başkanına akbil vermenin mantığı nedir?!?!?! yüzde doksandokuzu müslüman diye mi veriliyor o akbil yoksa!!!!!