10 Nisan 2009 Cuma

KRİZİ KOLBASTI OYNAYARAK ATLATIYORUM !!!!




Evet sevgili spekülatörler, manipülatörler ben böyle yapıyorum. Krizi kolbastı oynarak atlatıyorum. Siz devam edin başınızı iki elinize alıp fotoğraflar çektirmeye. Bakıyorum gazetelerin ekonomi sayfalarına diyelim kriz çıktı hop ertesi günü bu fotolar gırla gidiyor. Noluyo lan hemen? Teslimiyetçi piçler! Amına kodumun brokerları! Kriz çıkar çıkmaz ne lan öyle borsa tahtalarına gözleriniz belermiş şekilde bakarak fotolar çektirmeler? Bari adam gibi "Amına koyim ben böle işin gitti paralar!!" felan diyin. Dudak hareketlerinizden anlayalım sinirinizi. Türksün lan sen! Türk gibi sinirlensene! Ama yok siz anca Dow Cons endeksinde çalışanlar gibi yapın. Kameralara oynamayın lan! Gelin benlen kolbastı oynayın. Hayvan gibi dinamik, bir o kadar esef verici bir oyun bu kolbastı. Oynamaya başladıktan 30 saniye sonra beyne kan gitmediğinden dünya badem gibi oluyor, cevizli sucuk gibi oluyor. O an için tek düşüncem ayaklarımı deli gibi hızlı hareket ettirmeç ve bazen de kafamı da geriye atmak suretiylen titremeç. Gerçekten kendimden geçerek oynadığım bir kolbastıdan sonra bayılıp hastaneye kaldırıldığım için kriz aklıma bile gelmiyor. Sağlıma tekrar kavuşup seviniyorum kendi kendime yani bir nevi eşeğimi kaybedip sonra bulup geri seviniyorum. Eşeğimi yeniden bulduğum için de başlıyorum sevinç içinde kolbastıya ve bu hep böyle devam ediyor. Kriz bitene kadar da devam edecek! İnşallah kriz çabucak biter : (( Hastane odaları soğuk ve biteviye. Bu yeknesak ritim öldürecek beni. Keşke uyurken de kolbastı oynayabilsem. Şöyle karşılıklı, gevrek gevrek gülümseyerek Monica Belluci ile kolbastı oynamak istiyorum bi de : ))) Kriz bitmeden tanışsam keşke. Vincent Cassel ı da kaymaklı yoğurt almaya gönderirim cacık yapacam diyerektene o meyanda...

9 yorum:

AngelCry dedi ki...

Ayyyy.. Canımmm.. Çok sevdim ben seni ya! Blogdaki her yazıyı okuduğumda içimde sevgi pıtırcıkları kıpırcıklanıyo.. Böyle bişi bişiler oluyo.. Anlatamıyorum ama iyi oluyo yani.. Öyle işte.. hıııımmssmıffss..

travis and tyler durden dedi ki...

Ne tatlı ehehe

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

çok klişe olacak ama beni deli deli güldürdn ya gece gece allah seni daha çok güldürsün. kolbastı aşkı kapladı her yanımı, hiç durmaksızın kolbbaastı oynamalıyım
ben de eşşeğimi kaybetmek istiyorum

aşkın dedi ki...

Monica ile kolbastıyı yapan yaptı..

http://www.metacafe.com/watch/yt-TIsDvlQ-X8M/monica_bellucci_shoot_em_up/

Rep mep istemez

kaba şimşek dedi ki...

bi düğün olsa da halay çeksek lan!

travis and tyler durden dedi ki...

Sevgili ne ben olabildim ne de başkası,

Teşekkürler ve inşallah. Cemili cümlemize : )


Sevgili aşkın,

Yüreğine sağlık, bu link ölmüş dostum.


Sevgili kaba şimşek,

Bu bir evlenme teklifi mi????

kaba şimşek dedi ki...

evet ama biraz değişik. ikimiz de taraf değiliz bu teklife. üçüncü ve dördüncü şahıslara yaptım bu evlenme teklifini. yani tam olarak şöyle oluyo. neyse yaa açıklayamıycam şimdi yorgunum fena derecede. en iyisi evlenelim gitsin sldkjlsdkfjlsdkfjs

travis and tyler durden dedi ki...

hahahha Ulan sevgili kaba şimşek,

Ben zaten evliyim. Ben orada gizli birisine evlenme teklif ettiğini düşünmüştüm. hahhahah

kaba şimşek dedi ki...

hani boşanacaktın?! :(((