1 Nisan 2009 Çarşamba

ELVEDA SEVGİLİ BLOGGERLAR ...

DİREK KONUYA GİRİYORUM.

BAZI ÖZEL NEDENLERDEN BLOGUMU ARTIK BURADA NOKTALIYORUM. BAZEN NE DE OLSA HERŞEY SANAL ZATEN DERİM AMA BAZEN DE DİYEMEM Kİ ŞU AN BURANIN ASLEN BENİM İÇİN BÜYÜK BİR MANEVİ DEĞERİ DE OLDUĞUNU ANLADIM. SİZİNLE GEÇİRDİĞİM YAKLAŞIK 9 AY ÇOK MUTLU OLDUM. BİR SÜRÜ YENİ İNSANLA TANIŞTIM. YALNIZ OLMADIĞIMI HATTA O KADAR DA ÖZEL OLMADIĞIMI DA ANLADIM Kİ BU DA ÇOK ÖNEMLİ. NEYSE LAFI FAZLA UZATMAYAYIM. KENDİNİZİ İFADE ETMEYİ ASLA BIRAKMAYIN SEVGİLİ BLOGGERLAR. HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER, HOŞÇAKALIN...

21 yorum:

Selofan dedi ki...

hayırdır?

Goddess Artemis dedi ki...

Aferim, çok iyi düşünmüşsün!

gregor samsa dedi ki...

başbaş travis. tyler'a selam söyle. yolun düşerse yine bekleriz.

Goddess Artemis dedi ki...

Ulan! Bugün 1 Nisan! Nasıl atladım öyle lapin gibi... Yok yok, aynalı sazan gibi.

PuCCa dedi ki...

Git gitttt gitttt..
mee durr nolursun, gitme kal yalan söledim... doğru değil bikbikliğe hazır değilim fikfik..

aşkın dedi ki...

Direkten dönecek sandım..

Scatterbrain dedi ki...

dün ben aynı şeyi yapıp bıraktım blogu mlogu. dedim benden mi özendi. kendimi bir an idol sandım. ama 1 nisanmış. üzüldüm bırakmadığına o açıdan.

ama bence ters kademe yapıp harbiden de blog camiasını bırakıp gerçek bir şaka yapıyor olabilirsin. herkes şaka sanarken sen gerçekten bırakırsan, esas şaka bu olur, gibisinden...

ay ne çok yazdım gece vakti. bundan sonra ben postlarımı senin yorum bölümerinde falan yazayım. yazasım geldi...

ama sen bırakırsan ben kimin postlarını "dayı spoiler var mı, ona göre okucam" diye soraraktan okuyacam?


öff yeter, bitti yazı...

mybraveface dedi ki...

aman diyim sevgili travis and tyler durden. nisan 1 geyigiyi ise bilemiycem tabi ama blog sahibi olmak icin ozel neyin olmaya gerek yok sanki hocam yaw. vitirivizzik nedenlerle bizleri sikici is gunlerinde sahipsiz birakma, nereye girecez de iki dakika ferahlayip cikacaz bundan sonra...evet bencilce bir yaklasim. fakat yalniz olmdigini gormek ve de aslinda sanal olmasa da gercekte de direk olarak arkadas olmak isteyebilcegim birilerinin var oldugunu bilmenin getirdigi tatminin su dandik hayattaki onemini sen benden daha da iyi bilirsin hocam.

lavgar olma bence, vitirivizzik konulara meydan birakma, adanalisin sen hocam.

Omer dedi ki...

olm daha yeni isinmistik ya. kesin nisan bir essekligidir o ayri.

zerdüşt dedi ki...

Senin için de hayat seçimlere kadarmış demek..

ama gitme lan, köpeğin olayım.. valla çok sevmiştim seni, tam ısınmıştım sana.. şimdi neden böyle bırakıp gidiyorusun?

fundamental dedi ki...

bence de 1 nisan vaka-i vakvakiyesi.

vandalet dedi ki...

efendi, uslu bir bloggerdı. neden böyle bir şey yaptı biz de anlamadık.

Porsgemsheniark dedi ki...

Ozel nedenlerle blog birakmak ne lan!! Cildirmissin, boyle nisan sakasi olmaz olsun..Cok guldum ehehh

ziggytheking dedi ki...

diyosun ki dantelimi beğenmediniz, ben de blogu bırakıyorum. gidene kal, kalana git denilmez efendiii! :)

ben melih başkan'la konuştum senin yerine gerçek tyler durden olarak blog açıp ankaramısı ordan yöneticekmiş! haberin olsun

maynard dedi ki...

he he he çok yaratıcı.

gerisi önemli değil... dedi ki...

nereye? mutfakta aşçı, sokakta beyefendi mi olmaya gidiyorsunuz? hem giderseniz size o gerçeği itiraf edemem!!!

Adsız dedi ki...

şakacı mısın

b. dedi ki...

işte şimdi tam "sözün bittiği yer olmuş!"

elveda travis!
adios tyler!

Adsız dedi ki...

aziz yıldırım'lık yapıyor. hiçbir yere gidemeezz.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Herkese çok teşekkürler. Hem böylece kim beni gerçekten seviyor öğrendim!!! Hemen de bana güle güle diyenleri bi kenara not aldım, gitme diyenleri de diğer sayfaya not aldım!!!

Burdayım olm gitmiyom bi yere! TISAHAHHA TISAHAHAHA TISAHAHAHA

ÖPERİM HEPİNİZİ : )

Buğra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.