10 Nisan 2009 Cuma

DİYETLERİN EFENDİSİNİ BULDUM ! İVEDİ BİR ŞEKİLDE İNANILMAZ ZAYIFLADIM!

Evet sevgili obezler ve diyet manyakları. Nası da doluştunuz hemen de bloga bıngıl bıngıl kilo verecez diye. Hayvanöküzü gibi yemesen böyle diyet delisi olmazsın ama laf anlamazsın ki. Neyse delirmeyin hemen, şimdi açıklıcam nası kilo vereceğinizi. Öyle zayıfladım ki : )))

Şimdi efendim hayat içinde ayı gibi kebap hamburger yiyen ve bira içen bi insan olduğumdan camız gibi kilo alabilme endişem var. Ama endişem ilerki yıllar için yoksa şu an için bir kas yığınıyım!! Dolayısıyla düşündüm taşındım ve mükemmele çok yakın bir diyet buldum. Hem de kebap hamburger ve biralarımı da hiç kesmeden!!! Bulduğum diyetin adı Ömer Seyfettin diyeti !!!

Evet yanlış duymadınız. Dün akşam Ömer Seyfettin diyetine başladım. Diyete başlar başlamaz sağ bileğimi kesip attım ve diyet bitti!!! Akabinde tartıldım 5 kilo vermiştim, gözlerime inanamadım. Mükemmele çok yakın bir diyet : (((( 2 saniye sürüyor hem : ((( Ömer Seyfettin diyeti, ben buldum...

14 yorum:

Selim Isik dedi ki...

Valla ne olacak diye oku oku, patlattın beni T&Tcim.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili Selim Işık,

Aslen patlatmak değildi amacım, kilo verdirmekti sizlere.

Sorry : (((

Selim Isik dedi ki...

Abi bu da Hiroşima diyeti olsun madem, bunu da ben buldum :)

y. dedi ki...

über zorttirnik bi adamsın sen ya!

kaba şimşek dedi ki...

bu durumda bu diyeti sen değil de ömer syfettin bulmuş olmuyor mu? adam öldü diye hemen sahiplendin di mi buluşunu!! yazıklar olsun!

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Bu durumda falaka yı da Ömer Seyfettin buldu di mi? Amına koyim senin ben kaba! Adam sanki bana mucit! Özür diliyorum senden kaba amiyane reaksiyon veriğimden ötürü: (

kaba şimşek dedi ki...

kalbimi kırdınız sayın travis. bugün bir kalp kolay tamir mi oluyor sanıyorsunuz? servis fiyatlarından haberiniz yok galiba!!! :(((

Angel dedi ki...

Eliniz 5kg mi çekiyordu, yoksa kaybedilen kanlarla birlikte hesaplayınca mı 5 ediyo? Hayır ben ince kemikliyim de ona göre soruyorum ki..(..2x2=4 elde var...hımss mıss pıss..)

cedric tweedledee dedi ki...

sol sağ el fark yapar mı?

son nefes dedi ki...

a ne güzel van gogh diyeti gibi aynı. onu denedim ben, ama onda az veriliyor. bir de gözlük takmak biraz zor oluyor ama olsun. kilo verilsin de nasıl verilirse verilsin?
ya bir de bilim insanları artık insan yağı yiyen böcük felan yapsa ya. içimize atsak onları sonra çıkarsak, ne kolay olucak ama yok işte. hala 3g li cep telefonu ile uğraşıyorlar...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili son nefes,

Bence sen biraz az ye. Lütfen...

on dedi ki...

diyetin son gunu de bi 20g veriliyodur gibi gozukuyo bu mantikla. bilemedim simdi.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

?
Nasıl? Açıkla on ?

on dedi ki...

sevgili t&t
oncelikle bi onceki yorumumda sana 'sevgili' demedigim icin ozur diliyorum; biraz sarhostum da:( akabinde ve detayinda, 20g degil 21g olacakti; bunun icin de ozur dilemem gerekiyo sanirim:(( bi daha bacardi icip icip yorum yazmaya calismicam :(((