8 Şubat 2010 Pazartesi

BURNUMDA DEVİASYON VAR !!!

Evet! Son yıllarda hangi hanım kızımız burun ameliyatı olacak olsa hemen burnunda deviasyon olduğundan dem vuruyor. Abi yapma etme, ne gerek var demeye kalmadan deviasyon!! Ha ok o zaman diyoruz biz de napalım. Madem deviasyon o zaman tamammış durumun, anlayışla karşılıyorum. Hadi çılgın atalım yihuu! Oynamaya başlıyoruz sanki herkes dürüstmüş gibi. Tatsızlık mı çıkarayım yani ortamda? Gözümün içine baka baka yalan söyleniyor! Ama ben napıyorum oynuyorum! Tam piçim. Burnumu hiç beğenmiyorum ve onu değiştiricem deyin. Ne var bunda? Kaşının yarısını cımbızla yolup sonra da yolduklarının yerine kalemle çizmiyon mu gerisini? Saçını boyamıyon mu? Hiç utanıyon mu bunları yaparken? Yoook. Eee? Ne sikim iş bu deviasyon? Niye burnuma estetik ameliyat yaptıracam demiyon. Niye bundan utanıyon? İnsan olun! Pozitif olmaya çalışıyorum burda ama sizin tavırlara bak! Yalanlarınızı yiyim ben sizin. İnsan gibi burnuma estetik yaptırıcam, yılan gibi kıvrılıcam ortamlarda felan diyin. Profilimle kesişicem deyin! Bravo derim. Ama yok anca deviasyon var. Takiyeci piçler! Acaba deviasyon ne demek desem size ne cevap verirsiniz? Daha burnunda ne olduğunu bilmiyor! Cevab veremezsiniz.



Buyrun işte. Geçenlerde burnunda deviasyon olduğunu iddia eden birini takip ettim ve bastım deklanşöre. Hani nerde deviasyon? alşskjdlaksjdşlkasd Resmen burun ameliyatı !!!!

Not : Fotoyu da bilinçli bir anımda çektim ki burunlarını beğenmeyenlere ibret olsun diye. Öyle zırt pırt deviasyon demesi değil! Al bakalım başına geleceklerden haberin olsun ! Deviasyon derken aklına bu foto gelsin bundan kelli. Niye ameliyattan sonra yüzün eşşeğin amına dönüyör anladın mı şimdi!!! Şu ortama bak! Midem bulandı piç! Deviasyonmuş! Sen önce git bıyıklarını aldırt!

9 yorum:

wireless spiderman dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Jondaff dedi ki...

yaaa offf. alakasız sitelere kopmuş kol, bacak koyan adamlar gibisin. reva mı şimdi bu :(( vampir olduğun burdan belli

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Yorumlarınıza cevap bile yazamıyorum çünkü bu resim yüzünden blogumu açamıyorum : ((

Fok deviasyon : (((

Adsız dedi ki...

Allahun cezası.Kıran giresice.
Ruh hastası puşt.

Adsız dedi ki...

Kiririm bu siteyi de interneti de ne bicim foto lan bu

Unknown dedi ki...

Yanlış söylemişler,vampir demişler
her halde sivri sinek diyeceklerdı.


S.S.K.D

Adsız dedi ki...

adisin travis!

İdealist_kuzu dedi ki...

niye öle diosunuzki anlamıyorum okuyorum sürekli bir küfür :)çok aip karşı duruyor olnaızda ahlaklısı var bende estetik oldum. çünkü begenmiyordum bunu ve soran herkezede estetişk yaptırdıgımı ilan ettim hiçte gocunmadım .ama fotoya bakınca ameliyat sonrasıki halim daha berbattı hakkeden de eşşegin amına dönmüştü :) güzel site takipteyim bundan sonra

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Teşekkürler İdealist_kuzu...