19 Şubat 2010 Cuma

FOTOĞRAFTAKİ ÜNLÜYÜ TANIDINIZ MI? : )))))

10 yorum:

csyasoo dedi ki...

Hakan Şükür :S

bonaventure dedi ki...

hugh grant-lucy lui

Baccal dedi ki...

bunlar kim be

N Gerekli İnsan dedi ki...

kamuran akkor

İdealist_kuzu dedi ki...

Özcan denizin evrim geçirmemiş hali desem :)

Dr.Ceykıl dedi ki...

soldakine mi sağdakine mi yoğunlaşalım? sağdaki kanepeye oturup soyunan, insanların telefonla aradığı kanallardan birinde striptiz yapan hatunun birine benziyor.

ksp dedi ki...

bu haberi milliyet te görünce ben de "aa hakan şükür lan" demiştim.demez olaydım.zira du bakiym yorumlarda bu konuya değinen olmuş mu diye baktığımda şu manzarayla karşılaştım.Aynen aktarıyorum.

"Rahmetli de Hakan Şükür'e ne kadar benziyormuş."

"Yazık olmuş. ama adam hakan şükür'e çok benziyor."

"Slm. Adam HAkan Şükür'e çok benziyor."

Hele son sıradaki beni benden aldı artık.Ulan herif orada ölmüş neyine selam veriyorsun. Bi de Slm.
Yani sevgili travisciğim tyler cığım , "adam Hakan Şükür'e çok benziyor"

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Ehehehe aynen ksp. Linkini aradım ama bulamadım.

Adsız dedi ki...

soldaki fatih erkoç :D

Hakan Şükür dedi ki...

Konuyu yakından takip ediyorum..