8 Şubat 2010 Pazartesi

RAMİZ DAYI'NIN SÖYLEDİKLERİNDEN HİÇ BİRŞEY ANLAMADIM !!!


Günlerdir millet beynimi yedi Ezel Ezel diye. Ezel şöyle bir dizi, Ramiz Dayı böyle bir dayı diye. Aynı Lost gibi hem ikisi de 4 harfli dizi diyenler de var. Bu gece baktım diziye. Komple reklamdan oluşuyor dizi. Reklamlardan oluşan dizi çekmişler. Böyle dizinin ben ta amına koyim. Ayrıca Ramiz Dayı yoktu. İzledim izledim çıkmadı. Üstten konuşan biri vardı oymuş meğer. Sesinden anladım ki balgamlı bi kişi. Karabiberli çay içsin hepsini söker. Sesi de Gülben Ergen gibi çıkar o zaman dayının. Ulan adamın ne dediği belli değil ki zaten? Dinledim dinledim hiç birşey anlamadım. Evet türkçe konuşuyor ama ettiği kelimeler yan yana gelince ne lan bu karadeniz fıkrası mı diyorum. Hatta bence meczup bildiğin deli. Aklına geleni söylüyor abuk subuk, bunlar da abov laflara bak deyip not alıyor. Facebook da birbirlerine forward ediyorlar. Bu gece ne dedi du bakim. " Kendinden kaçanı kimse yakalayamaz ama kendisini yakalayandan da kimse kaçamaz" Lafa bak çay demle amına koyim. Benim böyle dayım olsa derhal kendisini Sinir hastalıkları hastanesine yatırıp ziyaretine de gitmem.

Eyşan mıdır nedir o da deli bence. Sarışın bi hatun vardı ama o taş. Soyunmasın ama bacaklar parantezdi. Kıyafetli taş ama. Kenan iyi herif. Harcanıyor bu dizide. Gitsin Lost da oynasın bence, yakışır koçuma. 450 milyara hal hal aldı lan herif karıya. Hayvanöküzü! Ömer kim onu hiç anlamadım. Ama allahın malı olduğu çok açık. Levyeyle dövesim geldi kendisini. Şişko biri vardı bi de resmen yancı. Çiko gibi aynı Zagor'un yanında gezen. Ezel'in yanında geziyor bu da. Bi de otoparkda yaşıyon ağzı yamuk bi tip var. Ha Ali. Bence iyi birisi o ama tek eksisi otoparkına havuz yaptırması. O da deli sanırım. Kısacası deli dizisi bu Ezel. Kusura bakmayın ama hiç beğenmedim. Lost havada karada siker. Bunların arasına sadece John Locke u bıraksam hepsinin anasını siker. Dayıyı ağlatır. Ezeli bayıltır. Eyşan ı götürüp Jakob a kurban eder. Sarışını kara dumana verir. Reklamlara bıçak atar. İşte o kadar !!!

17 yorum:

Unknown dedi ki...

bu akşam iki yakınımın evine gittim ikisindede
ezeli izliyorlardı.dayanamayıp ikincisinde sordum diziyi izlediğiniz için bonusmu veriyorlar dedim.eve gelince senin
bu yazıyı okudum ve şaşırdım.yoksa
beni dinleyen tele kulak senmisin?

Adsız dedi ki...

diziyi izlememişsin götünden de bir güzel atmışsın maşallah..

purplelife dedi ki...

Tefo bu hafta görünmedi dizide. Sen bir de Tefo'yu göreceksin:)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Pek dizi izleyen biri değilim.Ezel'ide izlemedim hiç.Ama ortada bir Ramiz Dayıdır gidiyor.Ünlü yazar veya düşünürlerin güzelim sözlerini ve şiirlerini Ramiz Dayıya okutup dururlarmış meğer.Geçenlerde bir video izledim.Ramiz dayı oscar wilde'dan bir şiir okuyor .Demek ki son trend bu :)popüler kültüre anlam katma çabaları :)

Yıldızlar dedi ki...

Ben bu diziyi izlememekte direniyorum. Çevremde herkes bu diziden bahsediyo.. kusciimmm!

Adsız dedi ki...

yahu kardeşim bahsetmedikleri dizi var mı? behlülmüş bihter miş, aşk ve ceza daki o durum neymiş, kurtlar vadisi zaten 8 yıldır piyasada, zamanında avrupa yakası v.s. yaprak dökümüymüş. oymuş buymuş.. herkes dizi izliyor film izliyor.. sadece ezel değil yane..

Adsız dedi ki...

orada söylenen her söz, bir zamanlar birilerinin söylediklerinin aktarımı. Öyle ya da böyle, sonuçta bir emek verilmiş birşeyler yapılmış. Bu kadar küfürü sayacak bir durum da yok ortada. Ve hakikaten işe taaa bilmemneresinden girip, konu nerden gelmiş nereye gidiyor bilmeden de ahkam kesmek bu olsa gerek pek sayın kişi..

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili HÜSEYİN USTA,

Aynı gecede 2 yakının evine gidebilen bir insansın. Öncelikle seni hayretler içerisinde kınıyorum. Dolayısıyla bence sen kendi kendinin tele kulağısın.

Sevgili purplelife,

Tefo mefo artık geçti. Görünseydi bana ne ehehe

Sevgili Dalgaları Aşmak,

Sonra da işte Ramiz Dayı işte ne dese beğenirsin? .....................

vay vay vay!!!

kljahskjas

Sevgili HaYaLci,

Kus rahatla bence


Sevagili kavaleros,

Anlat o zaman bize, kızma. Neymiş ne değilmiş öğrenelim. Bir de demişsin ki "orada söylenen her söz, bir zamanlar birilerinin söylediklerinin aktarımı." Eywallah. Lakin hiç söylemiyorlar sanırım orada söylenenlerin, bir zamanlar birilerinin söylediklerinin aktarımı olduğunu. Peki bu ne oluyor sence?

Unknown dedi ki...

FEODAL ZİYARET DİYE BİR ŞEY VAR SEN BİLMEZSİN AYNI GECEDE DOKUZ YAKININ EVİNE DE GİDİLEBİLİR.

Tamay dedi ki...

Sen ne güzel bir manyaksın:D:D:D

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili HÜSEYİN USTA,

O gece uzun olur besbelli. Feodal geceler uzun oluyor demek ki. At arabasıyla gidiliyor hısımlara çünkü.

Thanks Tamay ısısısı

bombe_ekran dedi ki...

yazık amına koyayım sadece yazık..Yazın seviyesiz oldugu için yorumda seviyesiz olsun istedim kusura bakmazsın umarım :))

Mehmet Reşit dedi ki...

Gülben Ergen'in sesi de, şöyle bir öksürse, boğazını temizlese başka türlü çıkacakmış gibidir ya (Öksür be Gülben, ergenlik de bir yere kadar)!

Asortik Krep dedi ki...

Bi yerden tıklayıp geldim de "sözü bitirmişsin" gerçekten :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Biliyorum sevgili Mehmet Reşit ama şimdi açık konuşalım Ramiz Dayı da balgamı atsa anca Gülben kadar olur sesi, Ece Erken olmaz yani

Olsun, hepimiz tıklayarak bir yerlere geliyoruz zaten Asortik Krep. Teşekkür.

Adsız dedi ki...

Kurtçuklardaki iskender'le ramiz dayı fenomen oldu, peki ramiz'i canı gibi malı gibi koruyanlara ne demeli? alalala sanki öz dayısı.. Eleştiriye de gelemiyolar. Hayatınızda bi kere gelin yeter zaten size. hmmmpsss. hımmpss..

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili gasilhane,

Kurtçuklardaki iskenderi bilemedim. Ama evet Ramiz Dayı bi garip oldu. Alenen "Tuncel Kurtiz diye bi oyuncu keşfettim süper muhakkak izle" diyen bile var günümüzde.