16 Şubat 2010 Salı

KENDİNDEN KAÇANI KİMSE YAKALAYAMAZ AMA KENDİNİ YAKALAYANDAN DA KİMSE KAÇAMAZ !!!


Geçenlerde başımıza çok garip bir şey geldi. Bir arkadaşımızı aradım lakin sürekli meşgul çalıyordu. Sonra bir baktım ki meğerse kendimi arıyormuşum yanlışlıkla. Sonra birden neden meşgul olduğumu düşündüm? Aradım tekrar cep telefonumla kendimi. Sürekli meşguldum. Ürktüm. Acaba kiminle konuşuyordum? Oysa kimseyle konuşmuyordum. Acaba başıma bir iş gelmiş olabilir miydi? Geceyi zor ettim. Mail attım kendime. Cevap verdim. Sevindim iyiymişim. Epey mailleştik kendimle. Burası kasıyor dedim. Telefondan konuşmak istedim kendimle çünkü sesimi duyup rahatlamak istiyordum. Evden aradım kendimi yine meşgul çaldı. Delirecektim. Tüm arkadaşlarımı arayıp haber verdim gecenin bir yarısı. Beni arayın başıma bişey gelmiş olabilir dedim. Bazıları aradı, konuştuk. İyiymişim. Tekrar aradım kendimi. Lakin yine meşguldüm ve bir türlü sesimi duyamadım. Kendime mi küsmüştüm ne?

Teknoloji insanı yabancılaştırıyor resmen kendine ya da modern hayat insanı kendine yabancılaştırıyor lkjahsdkjhaslkdjhlkasjd Hay amına koyim lan ben bu yabancılaşmanın akjshdhjasdjkasd Amına kodumun götleri nasıl da isim bulmuşlar satılmışlığa, yabancılaşmakmış. Tanıyamıyorum da artık gerçek kendimi, hatırlıyorum ama hayal meyal. Sempati besliyorum. Ama en fazla bir çay içerim eski kendimle sanki çocukluk arkadaşım gibi. Sonra sıkılırım. Yeni kendimle de en fazla bi tekila şat yaparım. İkinciyi başkasıyla yaparım. Şimdiki benle ise en fazla öğle yemeği yerim, büyük ihtimal bir bahane uydurup gitmem de o yemeğe. Çünkü konuşacak hiç birşeyimiz yok kendisiyle. Oysa Edip Cansever olsa neler anlatırdım ona. O bana hiç birşey anlatmazdı. Jim Morrisson'ın da demediği gibi " Uzayı unutan bizden değildir..."


- İçelim Tavisciiim

- Şerefine içiyorum Tylercıım. Portishead-Chase the tear...

23 yorum:

mybraveface dedi ki...

john lennon in dedigi gibi :

" he is a real nowhere man
isnt he a bit like you and me "

:)

kadin dedi ki...

resim iyi olmuş :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili kadin,

Resim iyi olmak zorunda :)

JoA dedi ki...

vay canına! saygılar...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Saygılar bizden JoA

headcleaner dedi ki...

eskiden bu kendini arama işi tek kişilik saklanbaçta ebe olmak şeklinde gerçekleşiyordu, önce 100'e kadar saymak gerekiyordu sonra arayabiliyordun anca kendini. dolayısıyla teknoloji bu kendini arama işini birkaç tuşa basarak yapılabilir hale getirdi. bir de kadim kehanetlerde jim morrison basur (göt lalesi) anlamına gelir...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili headcleaner,

Eminim kadim kehanetleri sevgili Siouxsie Sioux üzerinden çevirseydim ne biçim de sevinecektiniz. Jim dedim diye agresifleştiniz kljhasdkjhlkajsd

headcleaner dedi ki...

siouxsie hanım kadim kehanetin ta kendisi zaten... hem agresifleştiğimi nereden çıkardınız Jim'in şahsi problemidir bu :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Adamın "demediği" diye girilen bir lafından şahsi problemi ettiniz yahu kasjhdlkjahsdkjhalkısd ya da hakikatte benim kasıt göt lalesi : (((

Kadim kehanetlere kurbanız ayrıca...

En yakın dj liğiniz nerde siz onu haber verin kullarınıza?

Sirius dedi ki...

ben mystery man'den çok korkuyordum ya fotoya bak jsadhkjfhsd artık gülerim lost highway izledikçe (çünkü bir seferde ben bu işi çözdüm hacı diyen birini görmedim henüz)
ekşiden takip ediyordum yıllardır ama burada da görünce nasıl sevindim. tişikirler Travis ve Tyler.

headcleaner dedi ki...

çalmıyoz artık bi yerde, o da bitti!

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Teşekkürler Sirius ama ben 1,5 sene önce bıraktım ekşi sözlük ü bu nasıl takip? kajhdlkjahsdlkhjaksd

Nasıl o da bitti sevgili headcleaner? Başka ne bitti ki? Bi de dj lik niye bitti?

Sirius dedi ki...

biliyorum da yeni yazınca yanlış anlaşıldı. bu arada Lost teorileri bekliyorum varsa=D

Jondaff dedi ki...

Chase the tear'da sanki idioteque güzelliği var, klibinde yani. onun daha ağır çekimli hali gibi

ksp dedi ki...

"that was a good life"

Adsız dedi ki...

tahoma açmış burayı.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Bravo Jondaff

Thanks ksp özkök...

verbumnonfacta dedi ki...

bazen bana da olur bu. mesela ararim hep telefonum mesgul calar, hep boyle zamanlarda mesgul olurum zaten diyerek kizarim kendime. ama en cok evde olmadigim zaman kizarim. defalrca ararim cevap vermem. biraz bekler yine ararim. hala yokumdur.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Di mi verbumnonfacta? Ah ne zor kendini arayıp, olduğunu sandığın yerde bulmak

nefes dedi ki...

ben yazsam bu kadar iyi ifade edemezdim :)) harika,süper falan filan...

moon dedi ki...

çok iyi....

Jondaff dedi ki...

http://friendfeed.com/siminya/89cc0f09/kendinden-kacani-kimse-yakalayamaz-ama
:)))

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Eline sağlık sevgili morkeci

Sevgili moon,

Çoh da güzel

Paylaşım için teşekkürler Jondaff. Yüreğine sağlık ehehhe