16 Şubat 2010 Salı

LOST !!!!


- Tuvalet dolu mu acaba hostes hanım?
- Evet, içeride bir beyefendi var efendim.
- Yok o bendim ve az evvel çıktım.
- ?????
- Biraz önce kakamı yaptım yani. Bendim o beyefendi diyorum ve çıktım.
- ??
- Zaten bilet rezervasyon yaptırırken de o bendim.
- ??? Hangisi?
- Ben aradım şimdi bak sizin uçak şirketini. “Meşgül bekler misiniz biraz?” dediler. “Tamam” dedim. Ama beklemedim. Derhal telefonu kapatıp tekrar aradım. “Meşgul zaten bekleyenler var” dedi bana kız. Ben de dedim ki “ Yok o bendim” o da “Hangisi?” dedi. Ben de “Yani bana bekle dediniz ama ben beklemedim.” dedim...
- ?????Anlıyorum. Müsade ederseniz işlerim var.

2 yorum:

Jondaff dedi ki...

uçak da zaten tam bu sözlerden sonra düşmüştür. düşmese zaten ben kendimi atardım uçaktan. kişiliğim lime lime oldu

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Yonca Evcimik!!! 8 15 vapuru!!!