18 Şubat 2010 Perşembe

TÜRK ERKEKLERİNİN KUDURMA SORUNSALI !!!

Ve evet dostlarım bugün de karşınızda yeni bir sorunsalımızla beraberim. Niçin Türk erkekleri kudurur durur? Güleşir? El ense çeker? Zumzuk atar birbirlerine? Bilinemez ama işte sizin için çözümleyeceğim.

Erkek olanlarınız bilir daha ilk ayağa kalkar kalkmaz hepimizin pipileri eşe dosta, hısım akrabaya göstertilmiştir. Daha ayakta bile duramazken babamızdan yahut dayımızdan gelen bir komutla pipimizi millete gösterdik. Neşe içinde bir alkış aldık, bir nümayiş, bir vaveyla dedik ulan ne popülerim, ne biçim de ortamları domine ediyorum. Hoşumuza giderdi. Ben çocukken misafir gelirdi bize. Ben beklerdim. Baktım kimse benle ilgilenmiyor çıkarırdım pipimi ortama öyle beklerdim. Herkes gülerdi, alkışlardı. Memnun olur koltuğuma gömülüp etrafı seyrederdim görevimi başarıyla tamamlamış gibi hissederek. Okula başlayınca örtmenden korktuğumuzdan pipimizi çıkaramadık. Kızların saçına yöneldik. Çektik. Kızlar ağladı biz gülümsedik. Erkek kankalarımızdan nümayiş aldık. Burnumuzu karıştırdık yine alkışladı götler. ısıısıısısı Ne tatlı. Biraz daha büyüdük hadi olm dal şuna dendi. Önümüze kim geldiyse daldık. Amcaoğlu, komşu çocuğu daldık. Güleştik. Dövdük dövüldük. Ama önemli olan mücadeleydi. Kan terdi. Yine alkış aldık babadan amcadan komşudan. Biraz daha büyüdük, ayakta durmayı öğrendik, çıkardık pipimizi bu kez tokadı yedik. Hay amına koyim? Ne oldu lan? Hani bu hareket prim topluyordu? Ne ara tedavülden kalktı? Toplamadı. İçimize gömüldük. Baktık pipi gösterilmeyecek şu halde erkekliğimizi ispatın başka yönleri de var. Alkış almanın başka yolları da var. Derhal onlara yöneldik.Yaşasın güleş!!!

Neyse ergenlik kavga dövüş felan derken yaş oldu kallavi. Artık herkes orda burda çalışıyor, önemli görevler icra ediyorduk. Saygın ve toplumun muteber, münevver kişiliklerinden sayılıyorduk. Ama erkek arkidişlerimizle yan yana geldiğimizde bir itiş kakış, bir bilek güreşi, bir güç gösterisi engellenemedi, pipimizi çıkaracak halimiz yok lkhajsdlkjhkasd Kızların saçını çekip muzip muzip gülmek yerini, hayvani güç gösterilerine bırakıyordu erkeklerde hala daha. Erkekler nedense sürekli bir nümayiş bir pohpohlanma istiyor. (Sürekli bir onaylanma ihtiyacı mı bu? Bunu binlerce konuyla bağlayabilirim ama şimdi değil) Ve bir topluluk içinde erişgin erkek yanına herhangi bir erkek kankası geldiğinde önce bi kaç itip kakıp ondan sonra da girişiyordu. Bu hep böyle olurdu. Benim bi arkadaş var. Çok önemli bir bankanın çok çok önemli bir biriminde müdür ama adam ne zaman yanıma gelse önce omuz atıyor ondan sonra da direk dalıyor. Vay amcık! deyip sinirleniyor ben de ona dalıyorum. Sonra hadi bakalım salonun ortasındaki halıda başlıyor muyuz güreşe? Başlıyoruz. Manitalar bize bakıyor önce gülümseyerek ellerinde şarap kadehleri. Ah ah ne kadar da post modern tavırlarlar felan diyorlar ama bizim şakamız yok. Dalıyoruz birbirimize sürekli. Hemen bitecek sanıyorlar. Ama bitmiyor. Her iki erkek de kan ter içinde kalana kadar erkekler birbirine dalıyor. Ne lan bu? Tavuskuşu gösterisi gibi? Ama erkekler zavallı lan şu geldiğimiz noktada. Düşündükleri hiç birşeyin bi anlamı yok. Maymun olmuşuz haberimiz yok amına koyim. Modern yaşam bitirmiş bizi. Hala neşeli neşeli bişiler yapmaya çalışıyoruz. Biz alkış beklerken, kadınlar tarafından bu mücadelemiz kötüleniyor. Hayvan mısınız ya noluyor kuzum felan deniyor? Erkekler de güleşi bırakıp kadınlara bakıyor avel gibi nefes nefese. Baktık tezahürat yok, kadınlar kötüleyince hemen ehehhe şaka yaptık felan deniyor. Oturuyoruz yerimize kös kös. Biz hep böyledik ya felan denip kapatılmaya çalışılıyor mevzu. Ah ah nasıl da sizi kandırdık felan diyoruz ellerimize hiç yakışmayan şarap kadehlerini alıp. Sonra hemen erkeklerden biri Fransız ikinci dalgası da amma süper ha diye sohbet açıyor konuyu kapatmak için. Kapanıyor da oysa hepimiz aslen Kırkpınar a katılmak istiyoruz. Başaltı felan takılırız lan! Yağ felan mükemmel bence: )))

Bakın fotoda geçen ay arkadaşlarla bi rock konserine gitmiştik. Elimde fotoğraf makinam inanılmaz güzel kareler çekecem diye şakır şukur basıyorum deklanşöre. Çektiğim inanılmaz güzel kareleri millete gösteriyorum kafayı geriye atıp gözleri kapatıp, aaa bi baktım bu kare çıktı. Kafayı bi kaldırdım ibneler dalmış birbirine otların üzerinde. Derhal makinayı manitaya bırakıp daldım aralarına ibnelerin. Bindim ümüklerine. Nefes aldırtmadım. Saçım başım dağıldı. Hepsini yendim. Çok iyi ya: )))... ehehheh... : ((((

Şaka lan şaka ne güreşicem. Ne o öyle öküz gibi hareketler. Ben cool bi insanım. Yapmam böle şeyler...

4 yorum:

porsgemsheniark dedi ki...

Dostum Türk demişsin ama bu adam bariz Ermeni. System of a down konseri miydi bu?

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Hayır. Haluk Levent konseriydi dostum bilemedin.

Adsız dedi ki...

nedense senin yakışıklı bi adam olduğunu düşünüyorum. neden acaba??

purplelife dedi ki...

Poza bak başlıkla uyumlu,
Evet ya kudurup durmayın her bir ortamda, çok saçma:)