10 Şubat 2010 Çarşamba

ERKEKLER DE ADET GÖRECEK BİR GÜN !!! MENSTRUASYON STRIKES BACK !!!


- Muzaffer abim neden bana küsmüş yenge ?
- Bana da küs... Çok alıngan son günlerde, adet görüyor...
- Ooooo ilk kez mi oldu? Canım benim ya : (( Ben alıştım artık 3 aybaşım var : )))
- Evet Selami... Şok oldu resmen... Sikerim lan ben böyle mutasyonu deyip duruyor...
- Delikanlı adam tabi... Neyse tam anlamı ile oldu artık...
- Nası yani?
- Deli kanlı yani ahı ahı ahı ahı ahı
- ... !!! Ulan adet de görseniz duygusuzsunuz işte Selami!!!
- Ahı ahı ahı... Ne var yenge? Artık biz de içindeyiz işin ahı ahı ahı... Hassas mıyız bu konuda? Kıskançlık sezdim sanki ahı ahı ahı
- Sus Selami sus...
- Ilık suya koysun ayaklarını yenge... Bana çok iyi geliyor...
- ... Küvette zaten...
- Önden delikli kanatlı aldınız di mi?
- ??? O nedir Selami????
- Aaaa bak o da canını sıkmış Muzaffer abimin demek ki... Normal olmuyo yenge bize... Malum alet edevat sığmıyor. Delikli olan rahat yani dışarı bırakıyon böle...
- Aaaa??? Ben hiç bilmiyordum onu bak... Benimkilerden taktık işte bi tane...
- Bak işte! Canım abim benim ya!! Demek taşakları sıkışmış ondan bunalımda. Du ben bi koşu alıp geleyim yenge...
- Çok saol Selami... Muzaaaffffeerrr!!!!?
- Ne var Muzaffer Muzaffer!!!! ühühühüh gidin burdan... Tiksiniyorum hepinizden : (((
- Aaa Muzaffer böyle yapma ama canım : ) Bak Selami sana delikli kanatlı ped almaya gitti hem : )))
- ????? Ühühühü lan susun. Selami'ye niye söledin pis! Ühühü almayın bişi bana ühühüüh gidin burdan hepiniz de... Kıvırcık göğüs kıllarım düzleşiyor mu ne???? Keşke de papatyalar olsaydı vazo içinde şimdi? Ne tatlı: ))) Pıtı pıtı koklasam: ))) Belki de kasımpatları ühühüüh Lan çiçek mi istedim ben az evvel? ühühühü
- Muzaffeeeeeer : ) Sana ılık bi çay koyayım mı? İster misin?
- İstemem... Şu kanlara bak ühühü Ne lan bunlar böle? Ben böyle perişan olacak adam mıyım be? Ühühüh böyle evrimini de Mendeli de bezelyesini de ühühüüh Necla çok ağrım var ühühü Ne saçma sanki böyle içim buruluyor... Sanki görünmez bir güç taşaklarımı sıkıyor böyle... Belki de Kızılmaske : )))ühühü Bak işte bak Necla! Taşaklarım hep kan olmuş ühühü Bu ne laaaayn!!!
- Geldim Muzaffer abim yettim!!! Şimdi bunu takalım sana çok rahat edicen bak. Yat abim sen uzan şimdi... Aç abi takim ben sana...
- ???? Lan siktir git! Ne takıcakmışın! Ağzına sıçarım şimdi senin piç! Aç diyo bi de!!! Bakışını sikerim ne bakıyon öle!
- Taam Selami, çok saol ben takarım hadi sen git artık...
- Peki yenge... Muzaffer abim görüşürüz... Geçmiş olsun... Tespih de ver eline yenge abimin iyi gelir...
- ühühühüh Gitsiiiiiiiin!!! Gitsiiiiiiiiiin! Siktirsin gitsin Selami bu evden Necla üühühhüh Lan bak Selami kimseye söleme sakın sikerim belanı senin ühühühüüh Yarın kahvedeyim en küçük bi garip bakış alayım bittin sen!!!
- Taam Muzaffer kızma gülüm... Gitti Selami, sen sakin ol canım. Hadi gel bunu takalım sana... Tespih ister misin ?
- İstemeeeeeeeeeem ühühühü O ne öyle elindeki Necla? Önü delik felan ühühüüh Takmam ben onu eşek!!! Eşek mi???? ühüühüh Allahım nedir bu başıma gelenler ühühühüühü

12 yorum:

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

ooooooooooooof:))) Hakikaten çok isterim regl dönemi yaşamanızı, ped med etkinlikleri olmasa da öncesinde yaşanılan o gergin, alıngan durumları yaşamanızı çok isterim. Bak o zaman öküzlük yapabilecek misiniz? İlahi... Ne güldüüüm :)Kız gibi küfürler yalnız: pis köpek tarzı, feminenleşiyor:) hehe neyse...

kadıoğlu dedi ki...

bu yorumu yazabilmek için 10 dakka gülmemin geçmesini bekledim
abicim gerçekten çok güzel olmuş ya
brava brava

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Thanks Eva eheheh e iyi de sen kapatmışın blogu giremiyoz yani ne bu?

Eywallah kadıoğlucum : )

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

:) Şimdi ben bi'şey anlamadım. Uykusu geldi bu kızın ondan olsa gerek: Hangi bloğu kapatmışım ben yahu? Varsa bi' dalga anlamadım ben... Benim blog açık, hayır bi' bloğum var kapalı da yok canıııım daha neler...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Haklısınız sayın Eva çünkü ben saçmaladım. Sorry ehehhe

everything in its right place. Çaktırmadan devam edelim :)

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

valla algılama kapasitemde bi düşüş var, karbonhidratı fazla mı kaçırıyorum bu aralar ne? Haha doğurgan bi' şapşal olacağım... :) Çaktrmadım her neyse o:) Heheee yazı 10 numara ah be inş bi' gün bizim gibi hissettiğiniz dönemleri de görürüz;)

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

haahhaha süpersin. eşek!

Sirius dedi ki...

"pıtı pıtı koklamak" o hallere düşecek adam mıydı Muzaffer:)

Jondaff dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Jondaff dedi ki...

kahvedeki adamlar da görmüştür adet ya, korkmasın. öyle adet adeti çeker diye bir kavram var. aynı ortamdaki kadınlar aynı zamanlarda adet olur. o değil de necla abla muzaffer abiye tokat atmış mı ilk regli olduğunda. ben onu çok merak ettim şimdi ahaha travis fotosunu koysana o tokat yemiş yüzün

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Thanks beybs

nefes dedi ki...

ben biliyorum ki erkekler de adet öncesi ve sonrası sendromlarını yaşıyor.. kendileri pek değil de çevrelerindeki-özellikle de kadınlar- anlıyor o peryotta olduklarını.. (kanama ve ped teferuat)