24 Şubat 2010 Çarşamba

GREGOR SAMSA


Gregor Samsa o sabah uyandığında kafasının her iki yanına yapışık devcileyin kulaklar buldu. Uzun bir süre hiç birşey düşünmeden tavana baktıktan sonra yataktan kalktı. Aynanın önüne seyirtti. Gözlerinin içindeki uçuruma daha fazla bakamadı. Yüreği sıkıldı. Saçını kaşıyarak odasında bir aşağı bir yukarı yürüdü. Yerde yürüyen küçük bir böceğe gülümseyerek baktı. Yazı masasına oturup bir süre düşündü. Parmaklarının arasında hareketlenen kalemi ilk cümleyi sayfaya yazıvermişti bile. "Gregor Samsa o sabah odasında uyandığında kendisini devcileyin bir böceğe dönüşmüş buldu." İlk kitabını yazıyordu...

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Bir böceğin yazacağı kitaptan daha tehlikeli ne olabilirki.

Sirius dedi ki...

oha bir an Kafka-Geniş Aile Saltuk benzerliği yakaladım.

Unknown dedi ki...

böceğe şey şey bakarak adam kitap yazmış. biz hala çinlileri küçümseyelim
o değil de adamın gözleri velfecri okurken bile hüzünlü. çok akıllı ama hisli bir çocuğum ben diyor adeta. kafkam benim siyah perdemdir

Unknown dedi ki...

ismimle yazmışım yorumumu ahah. o sabah odasında uyandığında kendisini devcileyin bir fulyaya dönüşmüş buldu

Merve Alanyalı dedi ki...

Hüseyin Usta'nın yorumunun altında "beğen" tuşu olsaydı da tıklasaydım...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili HÜSEYİN USTA,

Sorunuzun cevabı sanıyorum dişi bir böcek.

Hiç bişey anlamadım Sevgili Sirius

Sevgili fulya,

Bir an nickin sandıydım ama şimdi rahatladım meğerse isminmiş.

Sevgili Merve Alanyalı,

Yazıyı ben yazıyorum şukelayı HÜSEYİN USTA alıyor! Bu nası iş anlamadım klasdlkjhaskldj

Sirius dedi ki...

şöyle ki, http://www.sinematurk.com/images/kisi/52153_1.jpg

Unknown dedi ki...

olm ofişıl mailimden yazmışım yorumu onu kasdettim. her zaman kullandığım muhteşem nikimle yazmamışım. kendi kendime orada şakalaşmıştım ben. kafkayı görünce yine hüzünlendim ama

ksp dedi ki...

gregor samsa zoofili imiş!!! ben de patronunun yalancısıyım..

Adsız dedi ki...

İyi bağladın be. Şerefsizim kıskandım. Serinin sonu olması çok uygun olur bence.