12 Şubat 2010 Cuma

LOOOOAAAST! KÜÇÜK BİR DETAY FLASHBACKİ !!!


Evet gerzekler! Evet Lost bağımlıları. Aşk-ı Memnu dan tek farkı İngilizce olması olan dizinin bağımlıları. Hepimizin beynini sikim. Dinleyin şimdi. Çünkü geçen hafta bulduğum fekat yazmadığım teorimi yazıyorum şimdi.

Hatırlarsanız Locke ve Benjamin Jakob'ın barakasına gitmişti çok eski bölümlerde. Ve Locke güya Jakob'ın sesini duymuştu "Help me" diye ve Benjamin duymamıştı. Ve hatırlarsanız o barakanın etrafı küllerle çevriliydi. Hani şu kara dumanı saf dışı etmek için kullanılandan. Ve evet şimdi açıklıyorum. O barakada aslen Jakob değil kara duman hapsedilmişti. Ve evet yaşamıyordu çünkü hapsedilmişti çünkü o etrafına dökülmüş siyah küller içeri giremesin diye değil dışarı çıkamasın diyeydi. Belki de Jakob kara dumanı oraya bir şekilde hapsetmeyi becermişti. Ama Locke'un bedenini kullanarak dışarı çıktı kara duman. Sonra da zaten Locke yüzünden olanları hepimiz izledik Asmalı Konak izler gibi amına koduklarım. Yani diyorum ki bunca ekşın bu yüzden oluyor. Kontrole alınmış bir olay birden kontrolden çıktı. Olayların akışını değiştirmeye çalışıyor Jakob bir yandan da Kara duman nam-ı diğer Black smoke. Dolayısıyla ilk başta Jackle Sawyer arasında sandığımız sonradan da Benjamin ile Charles Widmore arasıda sandığımız ama şimdi de Jakob ile Kara duman yahut o kara kaşlı kara gözlü herif arasında sandığımız savaş bir diğer büyük ikili arasında geçiyor olabilir. Onlar da ortaya çıkacak. Belki de sadece "O" bilemiyorum. Jakob ile kara duman'ın kendilerini ispat etmeye çalıştığı "O", bizimkilerin piyon olduğu büyük bir satranç maçı yani. Hepsi O'nun için. Çıkacak bak. Bu kadar kljahdkjhasdlkjhakljsd teorimi beğenmeyen olursa ağzını yüzünü dağıtırım. Ama eleştiriler getirenle de tartışırım epey ama medeni bir şekilde. See you...

Not: Ayrıca halen daha teorim değişmedi, dimdik ve ayakta. Sağolasın The Dark Tower. Halen daha okumayan varsa bir zahmet okuyun da öyle ota boka ağzınız ayrılmasın şaşıra şaşıra. The Dark Tower rullzz!!! Şimdi size Rob Zombie'den geliyor!!! Dragula! İyi seyirler götler!!!

Asıl not : Dikkat ederseniz güya paralel evren kuramında geçen Kate, Claire, Ethan sikimde bile değil. Konuşmaya bile değer bulmuyorum. Çünkü neden? The Dark Tower !!! klajhslkajhskljas 4000 sayfa!!! Bye biçız!!!

13 yorum:

Confeng dedi ki...

Bence TnT, gayet mantıklı duruyor teorin. Özellikle kara dumanı hapsetme kısmı bence doğru ama sonrası için öngörülerinin tutma ihtimali hakkında bir fikrim yok.

Benim asıl konusmak istediğim nokta Kara Kule. Yani, Stephan King'in Kara Kule'sinden bahsediyoruz değil mi? Ben 1-2 ay önce 2. kitabı bitirdim ve yakında 3.ye başlamayı düşünüyorum ancak pek okunmayan bir seri. Senin bahsettiğin The Dark Tower Rules'ı sanırım ilerleyen kitaplarda göreceğiz.

Aslında burada zaman zaman The Dark Tower üzerine de yazsan ya da tartışsak güzel olurdu bence. Tabi ben 7 kitabın sadece ikisini okumuş olduğum için fazla konuşma hakkım yok sanırım :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili Confengciim,

Sanıyorum Türkçe çeviriden okuyorsun ki ilk 2 kitap fecahat çeviri anlamında. Rezalete çok yakın. Dolayısıyla bundan sonra keyiften keyife yelken açacaksın. Kıskanıyorum seni desem abartmış olmam : )

Confeng dedi ki...

Peki sence çeviriden okumaya devam edeyim mi yoksa kalan 5 kitabı İngilizce okumamakla çok şey mi kaybederim? :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Türkçe devam et artık. İlk 2 kitap çok kötüydü. Sonrası gayet güzel Confengciim.

gerisi önemli değil... dedi ki...

locke o külü gördüğünde incelemiş ve bir açıklık olduğunu çoktan görmüştü. ama o zaman da bir geri zekalı olduğundan anlam verememişti. locke anlam veremediği şeyi inceler, anlamlandırdığında ise yok eder.

kara duman oraya hapsedilmiş olabilir, ama o açıklıktan çoktan çıksa gerek veya kulübeyi kendi amaçları için kullanıyordur.


ya o kara dumanın da adı jacob ise?

bence esas mesele hala daha şu hanso işi. nette yayınlanan videolar, virüs, sayılar. alvar hanso nun dedesi mangus o black rock ile adaya düşmüş, mezarı black rock da, belkide richard odur veya değildir, vs vs...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili gerisi önemli değil...,

ısısısı ne açıklığı allasen. ben diyorum ki kara duman Locke un içine sirayet edip tüydü o barakadan. Yokusa nasıl Benjamin onu öldürürken ne hissettiğini bilsin.

gerisi önemli değil... dedi ki...

haklısın. yazarken aklım başka bir yöne kaymış veya anlayamamışım sanırım.

tanrı dediğin insana şah damarından bile yakın, bs neden bilmesin ki :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Ne hemen haklısın? Nasıl haklı olabilirim konu Lost ise? akljshdkasd

gerisi önemli değil... dedi ki...

valla, billa, tilla haklısın. ekmek, kitap, kur an çarpsın, ölümü gör haklısın...

ama kulübenin çevresinin tamaında yoktu o siyah toz. arada bir açıklık vardı. locke'a ihtiyacı yoktu. onun bedenine sızıp dışarı çıkmasına gerek yoktu.

locke öldürülürken bs zaten la'deydi. cristian kılığında hastanede jack'e görünmüştü. sanırım yanlış hatırlamıyorum.

olay tam dönmedi bence. dr mittelwerk piyasada görünmedi. ona bağlamazlarsa küfrederim.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Ha evet Dr Mittelwerk e bağlayınca olay bitecek di mi? alksjdhlkajsdkljasd Lost u hiç bir yere bağlayamazlar artık ben sölim sana. En azından ben her daim bir soru sorarım cevapsız. Lost koptu artık bence kısacası.

gerisi önemli değil... dedi ki...

hah ha, haklı çıktın t&td. yuzsekiz.com'da okudum, bu jacob ile siyahlı birader kardeşmiş bu arada. adanın ilk hali de gösterilecekmiş, küçük jacob ve siyahlı birader :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Muhakkak haklıyımdır tabi ki ehehe ama nasıl haklı çıktım onu anlamadım gerisi önemli değil... ?

gerisi önemli değil... dedi ki...

onun dediğine göre gerçekten hapsedilmiş ve büyük ihtimal o kulübeye hapsedildi. bu yüzden intikam peşinde olduğunu söylüyorya işte...