3 Şubat 2010 Çarşamba

PRİMİNİSLİ ON LOOOST!!!


Evet! Yıllar önce Lost u ilk izlediğimde ekşi sözlük'e yazdığım entryim. Buyrun. Yazık lan bana, neler de düşünmüşüm klajhdlkjahsdlkjklasd Neyse diğerlerini de zamanla yapıştırıcam buraya. Bye for now...


( evet sevgili sözlük armadilloları. uzun bi ayrılıktan sonra yine beraberiz. i'm back bitch!!! donuk günlerimde bana lost yarenlik etti ve açıkçası aklımı aldı. kayıp yazar olup lost izledim yani. bu da garip lan? neyse, ah ulan kate... gördüğünüz gibi artık yalnızım. göremiyosan da bu senin sorunun. çünkü tyler gitti. ama nedenleri var. hahahha dayanamadı piç lost izlemeye. korkudan götü attı. gizemden mosmor oldu. karmaşadan göz gözü görmedi. heyecandan dili tutuldu. panikten dişleri götüne battı. şok üstüne şoktan sanal gerçekliğini duyumsadı. bilmiyorum. yok işte artık tyler... ya da bi bildiği var lostla ilgili. amcık kesin işin içinde. neyse sevenlerine rahmet, sevmeyenlerine de sabır diliyoruz. ne güzel alter egomdun sen durdane abla... güle güle tylercığım... previously on lost... )


öncelikle komple spoiler olm buraları, bak uyarıyorum okuma. diziyi sonuna kadar izlediysen oku ama. daha hiç izlemediysen ve izlemeyi düşünmüyorsan da okuma çünkü bi bok anlaman. yeni yeni izliyosan direk başka bi entrye geç okuma. spoiler kaçar bi yerlerine. 4 üncü bölümdeysen 8 inci paragrafı bi de 42 inci satırı okuma. hahahha yok lan yok. bu uyarılarım 15 inci bölümü izlemiş 16 ya başlamışlar içindi. 23 dakikanız var ve süreniz başladı hahahha ne diyom lan ben. olm direkman açık konuşcam. ola ki bi uçak kazası geçirecem ben bundan kelli, sağ kurtulur kurtulmaz intihar etmeyeni siksinler olm. planım bu. gelemem ben bu kadar heyecana ve upuzun bişi yazıcam şimdi.


günlerdir lost izliyoz olm. yazarım tabi! tamamen hayattan kopmuş durumdayım şu an. hobilerim neydi benim? hobi ne demek bi de? hayatımı hatırlamıyorum olm! yemek masası felan var evde, ayakkabılar, kitaplar. acaba ne işe yarıyolar? misal geçen annem olduğunu iddia eden bi kadın aradı beni. “sen kimsin” dedim. “4 8 15 16 23 42” dedim aniden ona. “oğlum ne diyon” dedi. derhal “bi daha da beni arama kadın” dedim. suratına kapattım. kesin the otherslardandı. sabah bir diğeri odama girdi. korkudan derhal masanın altına girdim. “raporlar nerde kaldı t&t durden” dedi despot bi sesle içeri giren kişi. ben çoktan masanın altından iki takla atıp dışarı kaçmıştım. metroya binmeyip, tünele koşarak daldım. 4 durak koştum. eve geldim. saat 23:16 idi. delirdim. 44 dakka dışarda bekledim sonra girdim içeri. hahah 8:15 vapurunu da kundaklamayı düşünüyorum. planım hazır ve neredeyse mükemmele çok yakın. yonca evcimik?... yoksa?... leş gibi kokuyom bi de. 1 haftadır yıkanmadım. vaktim yok olm! lost izliyom. neyse... başlayalım artık. spoiler felan olabilir ha karışmam ben, yineliyorum. sonunu düşünen lost olamaz! okumayın o zaman! neyse yine de çok vermicem spoiler. ama var spoiler olm. bana ne ! yazarım olm sana ne! izlemişim o kadar! uykusuz kaldım, rüyalarıma girdi ! ya da vazgeçtim komple spoiler yazıcam olm! lost da golden şat yapıcam size. here we go! ve artık komple full previously on lost spoiler zamanı. çekirdekleri hazırlayın :


uçak çok fena düştü ve biz de mahsur kaldık adada. kuyruğu kafası ayrı oynadı uçağın. ana gövde sahilde güneşleniyor. locke oturmuş mal gibi gülümsüyor. jack dünyanın tüm insanlarına yardım ediyor. sawyer kitap okuyor, sigara içiyor. kate ... ah ulan kate... boone - shannon kardeşler ayıranlar kalleşler. sayid oryantalist ıraklı askerimiz. hurley amerikan kapitalizmi, yemiş de semirmiş. charlie junkie rakırımız. claire doğursa da artık kate e rakip çıksa dediğimiz. michael - walt kutsal ruh eksikliği çeken bir ikili. jin garibim şidoşim tanaka bile diyemiyor ingilizce. sun ise jin e aşık bir koreli güzel hem de helali... adını bilmediğim bi herifi de sahilde paramparça olmuş fakat hala çalışmakta olan motorlardan biri kaptı içine çekti. sen uçakla yere çakıl ölme sonra salak gibi vantilatöre kapıl öl. olacak şey değil. kim bilir belki de nefis bi kahraman olacaktı. bir anlık dalgınlık işte nelere mal oldu. neyse detaylara girip misallerle kuvvetlendirelim hasbıhalımızı, lost umuzun caanım karakterlerini :


locke


neden bu ibneden başladım ? çünkü bunu hiç sevmiyom. en başından beri hem de. bana kalırsa sinsi piçin teki. sayid i gazladı sawyer ı bıçaklattı, üstüne üstlük kendi yaptığı bi olay yüzünden. satılmışın önde gideni. uhrevi düşünceler peşinde koşuyor gibi görünse de sanki ethan - goodwin gibi bişi bu piç. belki de daha da beter...


kate


ah ulan kate... boş değilim ona karşı... çok yalan konuşuyor ama freckles. siyah kilodu var nefis...


jack


mal doktorumuz. adam delirmiş gibi sürekli faaliyette. şerefsizim bir karadenizli mütteahhit olsam amele arasam tam da jack gibi olsun isterim. jack gibi 2 amelen olsun 5 katlı binayı 2 ayda dikmezsen adam değilim ben. bi nefes al yarram. sürekli yardım yardım. midem bulandı artık. ayrıyeten bu başı sonu belli olmayan deli liderlik uğraşlarında hiç şans vermiyom sana. zira bi liderde bulunması en mühim özellik namevcut sende jack. açık olalım. evet dana gibi bir çenen yok! o fındık kadar hülya avşar çene kemiği yapınla lider olaman koçum! burda bilim konuşuyor!


sayid


ıraklı yağız askerimiz. bildiğin saddam ın cumhuriyet muhafızlarından. hani şu abd ordusu bağdat a yaklaşırken topuklayan 250 bin taneden biri işte. ara sıra abd ye soktuğu laflarla gönlümüzü kazanıyor gerçi. ayrıca adada şu ana kadar pompa yapan tek erkek olması da artısı. danielle i de bu buldu. bi de deli elektrik çırağı adam. bilgisayar, çamaşır makinası her şeyi tamir ediyor, telsiz felan. kafalı çocuk.
shannon – boone
kardeş güya bunlar. lakin artık ikisi de yerin altında. sayid in adada tek seks yapmış insan olarak kalmasının sebebi shannon ın ölmesidir. boone ise adada uçak kazalarında duble yapan gönüllerin ayrton senna sı olarak kaldı. lakin ikincisini atlatamadı.


sawyer


adanın delişmeni. aynı biz hahhahah herifin anında taktığı lakaplar mükemmel. kitap okumaktan gözleri bozuldu garibimin. gözlüğü de christian dior u kıskandırır şerefsizim. bencil piçin teki. kate in aklını alması ise eksisi. kate benim ulan !!!


michael – walt - vincent


1 hafta önce birleşmiş baba-oğul-köpek bunlar. oğul olanı walt ispanyol çizgi roman okuyor sonra herkesin başında bi bela. oğlan ne okuyorsa yahut çiziyorsa bi betlik oluyo onla ilgili. ikide bir arazi oluyo piç bi de . baba olanı michael ise sürekli “walt waaaaaaaalt” diye bağırıyor. arıyo buluyo felan. vincent de walt ın köpeği. geziyo felan adada. havlıyo, koşuyo. sempatik bi canlı.


hurley


tombalak sevimli piç. en az 250 kilo. uçak bence bunun kilogramları yüzünden düştü hahaha bi de 4 8 15 16 23 42 sayıları bunun başının altından çıktı. gitti akıl hastanesinden bi heriften öğrendi sonra da başına gelmedik kalmadı. yardımsever ve zararsız bi balina. dizinin soundtrack ihtiyacı bunun cd lerinden besleniyor. 156 milyon doları var.


jin-sun


koreli evli çiftimiz. jin hello bile diyemiyor ingilizce. sun da gizli gizli kompozisyon bile yazıyor ingilizce. ilişkileri güneydoğu anadolu çekirdek aile tipine uyuyor aynı.


claire


adaya dolu geldi artık boş. güzel hatun ama kate e rakip olamaz. ağzını yaya yaya en aksanlı bu konuşuyo. bebeği var bi tane. sabah akşam onla meşgul. adada doğum yaptı. hiç erotik değil.


charlie


bildiğin hobbit işte. yine öyle bi tip. uyuşturucu bağımlısı olarak geldi adaya şu an bıraktı sözde. meryem ana heykellerini depolamış ama piç ormana zulalamış. gitar felan çalıyo. salağın teki bana sorarsan. bi ara parlayıp sonra dağılan driveshaft deyi bi rock grubunda bas gitaristmiş zamanında. dizinin muhafazakar kanadına bi örnek,. junkie den adam çıkmaz mottosu, bebek hırsızı, meryem ana koleksiyoncusu.


şu ana kadar adanın ana gövdesi takıldık. şimdi de zart diye adanın bir diğer tarafına göz atıyoruz. kuyruk bölümü sendeyiz :


ana-lucia


locke dan bile beter dengesiz bi biç bu. fevri hareketleri eksi puanları. anında tepkimeye geçip artık elinde zumzuk, silah ne varsa onla çakıyor. ama adada çok işe yarayacak gibi duruyor bu maniac cop. ağzını belerte belerte konuşuyor hep. bakalım. dominantlığa gebe kendisi... bi de erotik...


mr eko


adanın yeni herosu. azman. felsefik bi öküz. leş stalker. locke a da havada karada kitler...


bernard


rose un kocası. irkçılık yapmak gerekirse bizim ana gövdecilerin arasında bi afro-american var rose adlı. onun kocası. normal bi adam. yürüyo felan. ne dersen onu yapıyor.bu kadar hatırlıyom diğer taraftan. bi de sarışın bi klinik saykolog var adı libby. bi de esmer bi hatun vardı onu da yolda iç etti the others.


şimdi de adanın abuk tiplerine geçelim :


4 8 15 16 23 42


amına kodumun sayıları işte. her bokta bunların parmağı var. sikik gizemli ve lanetli piçler. toplamları da 108 aksi gibi...


previously on lost


bu lafı diyen bi piç var bi de her bölüm öncesi. bence kesin onun başının altından çıkıyor bu işler. hislerim kuvvetli bu konuda.


ethan


amına kodumun manyaa. charlie öldürdü bunu. claire in bebeğe taktı bi ara bu piç. bi ara aldı da. ama daha olmamıştı tam çocuk. deli fransız danielle e götürdü gibi sanki. henüz bilmiyom. bakışları çok deliydi ama. ama sonradan da normal asistan gibi bişi çıktı. mecburi hizmette bu adada sanırsak.


danielle


ne idüğü belirsiz bir esmer hatun. delimtrak fransız çik. güya 16 yıldır burdaymış. çocuğunu çalmışlar. abuk subuk şeyler söylüyo arada. bu abuk subuk şeylerden bazılar ı doğru çıkıyo ama sonraları. hatta düşündüm de hatunun her söylediği doğru çıkıyor. deli felan değil. ama bubi tuzaklarında bir marka. danielle! bubicinizden ısrarla isteyiniz.


the others


şimdi bunların ne olduğu belli değil mına koyim. kah ormanda fısıldayıp birden oymağını sikiyolar ortamın, kah direkman adam kaçırıyolar. şahsen benim adanın kuyruk bölümündeki olaylarda bunlar hakkında kafam karıştı. ayrıca beni korkutma özellikleri kayboldu. ne lan bu? ceplerinden liste çıktı kaçırdıkları adamların. bbg evi gibi bişi oldu. ( hiper zenginlerin acımasızca bahis oynadığı bi gerçek survivor snuff oyunu olmasın olm bu? ) ayrıca mr eko bunlardan ikisini öldürdü ayı oğlu ayı. hayvan gibi güçlü herif. işin saçma tarafı ana lucia da birinin kafasını yarıp öldürdü. olm o zaman ne korkuyonuz bunlardan ? hiç bi gizemleri kalmadı artık benim için the others ın. ayrıca taam bizim ana gövde tayfası bunlara the others dedi de bu kuyruk bölümü nasıl onlara the others dedi ta adanın öbür tarafından. çok saçma. başka isim mi yok olm ? gerçi bu the others laflarını kim önce yaydı gruplara onu bilmiyom. neyse olabilir belki de bilemiyorum. bütünüyle kuşkudayız.


the hatch


( bildiğin tahıl ambarı gibi bişi işte. karizmatik oluyo ama the hatch deyince )içinde desmond u buldukları yer. 3-5 tane daha var ama bunlardan zannımca. ama merkez burası gibi geldi bize. ortam süper. sadece abuk bi makina var. 4 8 15 16 23 42 benzini ile bişiler yapıyo. naaptığı belli değil. yemekler silahlar felan dolu içi.


desmond


the hatch in içinde buldukları adam. aynı zamanda jack e “see you in another life bırada” demişti bi zamanlar eskiden. delirmiş manyak. kendine ilaç, bilgisayara da 4 8 15 16 23 42 pompalıyor 3 yıldır. neyse o da kaçtı zaten bi ara.


monster


acaip bişi. metalik sesler yayan kara bir bulutumsu. yolunu kaybetmiş salak bir yağmur bulutu hahah şu an böyle espriler yapabiliyorum ama bu piç ağaçları söke söke birilerine yaklaştığında kaçacak delik arıyom olm evde. içinde böyle elektrikli bi ortam var. arada insan silüetleri felan belirip kayboluyo. ama mr eko buna da kafa tuttu. pıstı kaçtı göt.


henry gale


güya balonla adaya çakılmış. karısı da ölmüş. yalanlarını sikim ben senin. kesin the others bu. locke u da ilk kez zıvanadan çıkartan adam oldu bu. sinirleriyle oynadı, karakterine saldırdı locke un.


şu ana kadar düşündüğüm gariplikler : (gerçi her düşüncem gariptir benim ama şimdi yazacaklarım lost ile ilgili gariplikler hahaha gerçi bu kez küçük emrah tipi garip olabilirim, gariban modeli, anladığımız kadar işte )


- sal parçalandığında sawyer ı kovalayan köpekbalığının kuyruk bölümünde alt beyaz kısmında yuvarlak bi işaret gördüm şerefsizim. görüntüyü dondurdum onayladım. dharma işareti gibi bişiydi. delirdim. zaten kuyruk bölümünün sığınağındaki dharma işareti içinde ok var, bizim ana gövde tayfasının ambarında içinde kuğu olan dharma işareti var. ( ve sanırsam bizim ana gövdeci tayfa merkez hatchi buldular. zira o projeksiyondan izledikleri filmde çekik ve garip gözlü adam project swan dedi sanki. bi de garip betonlarla saklanmış bişi saklı altta. jack in boynundaki titanyum anahtara mıknatıs etkisi yapıyor piç. uçaklar ve gemiler de çekim alanına kapılıp buraya çakılıyo olabilir. o yüzden betonlamışlar sankime. ) ve yine sanırsam bunlar territory bölgeleri işaretleri gibi. bilmiyorum. ayrıca danielle in bulunduğu da hatch benzeri bi yerdi sanırım. ama orada işaret göremedim. bi de bence 4 üncü hatch de var. henüz bulunmadı ama. tamamen sesli düşündüm. siz dikkate almayınız bu hezeyanlarımı. ama olabilir de hahahha


- boone ikinci uçak kazası öncesi telsizle yaptığı konuşmasında 815 oceanic uçak kazazedeleriyiz dedi. karşıdaki adam o kazadan kurtulan olmadı dedi. ama ondan sonra kuyruk bölüm adamı bernard elindeki telsizden bi ses duyduğunda, boone ın sesi duyuldu karşıdan. diyaloglar farklı gelişti ama. enteresandı.


- dün gece rüyamda... hahah neyse. ama hakkaten rüyalarımda adadayım artık. ve çok daha korkunç şeyler görüyom.


- bence bu ada cinselliğe karşı resmen hahaha evet olm. zira sayid ile shannon ilk öpüştüğü sırada boone öldü. bu bir uyarıydı. ama daha sonra azgın çift sayid ile shannon fuütursuzca seks yaptı, shannon öldü bu kez. kate ile jack de öpüştü en son. bakalım ne olacak şimdi. niye öptü onu da anlamadım. sanırım jackle sawyer ı birbirine düşürmeye çalışacak. çünkü kate beni seviyo. hahahha gerçi jin le sun da öpüşüyo olm diyenleri duyar gibiyiz. yazık lan onlar çekik gözlü. hem de evliler. onlarınkiler sayılmaz. hem adada başlamadı onların aşk hikayeleri.


- “previously on lost...” artık yolda, helada, migrosta kendi kendime bu cümleyi diyom sesli sesli. çok nefis bişi...


- 4 8 15 16 23 42... sayısal loto oynamayı düşündüğüm sayılar... çünkü buna ihtiyacım var. bu sayıların hiç bi anlamı olmadığını görmem lazım. yok eğer çıkarsa napacağımı bilmiyorum. işte o zaman yarra yediğimin resmidir.lost yazısı çıktığındaki theme müziği bi de o monster dedikleri metalik sesler fışkırtarak hareket eden şey tamamıyla silent hill temaları. oyundan kurtulduk sanarken yine karşımıza çıkması ziyadesiyle kıçımı karıncalandırdı, korkular saldı dimağımıza. neydi o günler...


- kate i beğeniyorum ...


- şu flash back olayları artık baydı. yeter ulan !!! ayrıca bana sorarsanız ikinci sezon bölümleri biraz özensiz olmuş. konu tamamen dağıldı. birinci sezonun o enerjisini sürekli yeni kişilere, olaylara endeksleyerek yakalamaya çalışıyolar. bu da canımı sıktı. yani demem o ki artık senaryoya aykırı olacak tek şey benim bi bölümde çalılıklar arasında sıçarken görülmem olabilir. ha bıraktım mı lost izlemeyi? hayır tabi ki de hayvan. bağımlısıyım. ( bu bi gariplik değil farkındayım ama yazasım geldi )


- meryem anaların içindeki uyuşturucu metaforu enfes olmuş. mr eko gibi rahip nasip eylesin herkese yaradan.


- locke un nası ayaklarını kaybettiğini henüz bilmediğimden, şu an adayı fellik fellik gezmesine bişey diyemiyorum. ayrıca herkesi gazlayıp olaylara açılım sağlaması da gözümden kaçmadı piç! locke gözüm üstünde. seni sevmiyorum olm locke, babanı da sevmedim. nası kaptı böbreğini ama hahhahah nası ağlıyo salak hahahha neyse... bi de ikide bir de babam beni ava götürürdü ondan biliyom bu orman işlerini, iz sürmeleri felan diyo. lan amcık locke! daha bi kere baban denen o adamla kuş avladın. o da bildiğin tarla gibi bi yerdi. ne öğrendin de böyle oldun? yalancı piç ! kesin bişi var olm sende!


- demiştim bunu ama yine dicem. olm o desmond manyaa niye jack le her ayrılışında başka bi hayatta görüşürüz diyo olm? vay piç. kesin bişiler saklıyor... desmond tutu. bu ismi de ortalık karıştırmak için attım sayın lost ve sözlük severler kikikiki alakası yok aslen.


- bi de ada mevzu var. nerden biliyolar olm buranın bi ada olduğunu ? herkes ada ada deyip duruyor. bu da saçma. ben bile diyorum yani.


- the others ın bu çocuk manyaklığı var bi de. çocukları direk kaçırıyolar. sanırım bi ereksiyon problemi var, kalkmıyor yahut dişi the otherslar vajinismus olmuşlar. üreyemiyor dangalaklar hahah neyse olm bak burası da enteresan. sanırım küçükten alıp bi sanat sahibi olsun diye çocukları the others yapıyolar hahha bi de neden hala claire in bebeği almadılar olm? ha? aaron ı diyom. evet. bak yine tevrat göndermesi. hz musa nın bıradırının adı olm. gerçi bi keresinde almaya çalıştılar ama daha claire doğurmamıştı aaronu. komple paket halinde kaçırmaya yeltendiler ama claire kaçtı ellerinden. nası kaçtıysa? amnezi ile döndü bi de. dainelle kaçırdı bi keresinde bebeği ama o sayılmaz. others değil danielle. neyse...


- adanın habitatı da bi enteresan. yaban domuzu ve kutup ayısı yaşıyor sadece hahahha başka da bi bok yok. geçen bi yerden de kartal gibi bişi havalandı. harbi diyom başka yok. ha bi de kumsal pireleri var. başka da hayvan yok. mr eko var bi de hahaha aa arılar vardı lan bi de hatırladım şimdi. salak charlie üstüne basmıştı peteğin. kate in siyah atı da çıktı misal durduk yerde. simsiyah bişi arap taşşa gibi. bi de vincent var. walt ın köpeği. ama o sayılmaz. normal domestic hayvan o . ulan bi sürü hayvan varmış işte öküz ne açtın bu konuyu diyenlere bi çift lafımız var. 42 !!!


- insanlar uçak kazası öncesi hayatlarında inkar ettikleri yahut beğenmedikleri yahut beceremedikleri biçimde yaşıyolar adada bi de. misal jin sadece balık avlıyo adada. hahha adam tiksiniyordu balıkçı olmaktan. michael walt a karşı çok kayıtsızdı kazadan önce. şimdi walt da walt. başka da bi siki iplediği, önemsediği yok. her bölümde “walt! waaaaaaaaaalt” diye bağırdığını duyabilirsiniz. neyse böle şeyler.


- bence bu tiplerin hepsi sanal gerçeklik oyunundalar. total recall gibi felan. uçak kazası simulasyonu yaşıyolar. şimdilik bunu düşünüyom. bi sürü şeyler daha düşünüyorum. bi de belki de bunların hepsi zaten öldü. araftalar. ara bölmedeler. yavaş yavaş alınıyolar cennete cehenneme felan işte.


- bu arada adada gizli bi kuaför felan var sanırım. ulan ben diziyi izlerken perişan oldum, saç sakal birbirine girdi, bunlar mükemmel saçlarla geziyo ortada. hayret valla.


- mr eko nun locke un her zamanki kader saçmalıklarına verdiği enfes cevap cümlesi mühim bence. “rastlantı ile kaderi birbirine karıştırma” off be ! lost!!! 4 8 15 16 23 42 !


- aldığım duyumlara göre bi bölümü de tinto brass çekecekmiş. oley olm. hahahha


- ha bir de süper bi gemi geldi adaya 15 inci bölümde. kaptanı mükemmel bi adam. böyle süperman gibi giyinmiş. saçları uzun ve gür. kaslı ve heybetli. görkemli bakışları var. bunların hepsini kurtaracakken tam kate i alıp gitti sadece. diğerleri nası ağlaşıyo ama böyle adada. bizi de kurtar diye. ama basıp gittim kate i alıp. siz oynayın olm ben eve gidip diziyi izlicem dedim. sizi de kurtarırsam ben ne izliicem yarraaam çektim bunlara. evet geminin kaptanı da bendim. bi dakka lan bu rüyaydı ve sizi hiç ilgilendirmez. taam bunu geçelim...


- bi de hurley'in akıl hastanesinde bu sayıları öğrendiği deli adam kesin çıkacak ilerleyen bölümlerde dizide bence. 4 8 15 16 23 42 !!!


- allah kimseyi lostla terbiye etmesin olm. şu an bitik durumdayız. yeni bölüm kalmadı izleyecek. i cant live with or without you lost!


editler : ve evet 2 inci sezon 14 üncü bölüm hariç tüm bölümlerden sonrası artık iyiden iyiye amı dötü dağıttık. hayırlısı bakalım. the others tebdili kıyafet geziyomuş adada meğer. per perişan kıyafetleri, saç sakalları dolaplarda duruyo olm. ethan doktor gibi bişiymiş. the others yok yani mına koyim ben böyle işin. ne lan bu? 2 inci sezon bence konsepti bozdu. dizinin esrarı, gizemi kayboldu gitti. artık tırsmıyom. korkmuyom. dimdik ayaktayım karşında lost! normal uçak kazası sonrası kurtulanlar arası yaşam savaşı ve standart hiyerarşi mücadelesine döndü canım dizi. yuh olsun ! jack kafayı oynattı şimdi de ordu kuracam diyor. lan olm doktorsun sen göt! hitler olacak yakında adam korkarım. iyice sapıttı. tüm bu kaos yetmez gibi koreli kızımız da hamile çıktı durduk yerde. shogun tipli piçten mi yoksa ağzı var dili yok jin sabisinden mi belli değil. doğurursa o adada uyunmaz mına koyim artık. sabaha kadar bebek ağlamaları deliye döner insan. ikiliyoruz bebeleri sankim. dharma nın da mına koyim. ne bok yediği belli değil piçlerin. her yerde bi yuvarlak amblem içinde başka bişi. claire in bebeğinin iğnelendiği hatch in içinde de var yuvarlak dharma işaretinden lakin bu kez içinde helezonik bi insan figuru gibi bişi var. nası toplayacaksınız bakalım diziyi çok merak ediyorum sevgili 23 senarist! hiç sanmıyorum ya hadi bakalım... moralman sıfırım... protesto ediyoruz !!! previously on lost... demek ki bazı gizemler öyle kalmalıymış olm, bazı perdeler asla kaldırılmamalıymış. hayat çok sıkıcı çünkü hiç bi gizemi yok. ve gizemlerin üstündeki perdeler kaldırılınca kabak gibi çiğ ve iğrenç tüm gerçekliğiyle hayat çıkıyor karşımıza. her yere sızmış hayat ve bu çok sıkıcı...


ve son olarak bi de lost için bi kaç şiir-güfte-şarkı-aranjman yazdım onu okumak istiyorum sevgili sözlük hahahha evet kabul oynattım ben...


“lostumu izledim bekliyorum dedim,

gelmedin,sen gelmedin amma,

hısmın dostun lost izliyordu da,

ben olmasaydım,ananı babanı bilemezdin be hey dürzü !”


“başka türlü bir şey benim izlediğim,

ne nip tuck a benzer,ne de x-files a,

rosewel gibi değil,izleyeceğim dizi,

kate i başka,previously on lost !


lost lost diye nice nicesine sarıldım

system halted !

selam dünyalı, biz lostuz!bızzzttt... bızzttt”


6ıncı sezona dair düşüncelerim : Bir zamanlar Ben kral iken, 4.sezonda herkese "Tapınağa gidin" dedi. Demek ki Ben'in işi daha bitmedi olm adam biliyor tapınağı!


Evet bu kadar yarraam : (((


6 yorum:

Unknown dedi ki...

O kadar uzun yazmışsınkı.sıgara içiyom olm.O KADAR UZUN GÜLEMİYORUM.

kadıoğlu dedi ki...

Lostu baştan izlemiş gibi oldum.
ne kadar uzun olmuş ya,
ama değdi okuduğuma

Jondaff dedi ki...

senin ilk okuduğum entirilerin lost entirilerindi ahah. ne üzülmüştüm kate'e olan platonik aşkına. ay bi yüz verse keşke bu kız diyordum.
ben izleyemiyorum artık lost'u, sen izle de anlat burada bari her bölümü. lost'a bir de bu açıdan bakalım :)

Nur dedi ki...

harikasin ki!

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Dizi bu yazıdan daha uzun Hüseyin Usta

Devamını da okuyacaksın sevgili kadıoğlu, eywallah

Evet Jondaff. Kate gibisi yok. Bilmiyorum yazarım belki ama şu an için yazacak birşey yok. Daha önce öne sürdüğüm teorilerim hala doğru gidiyo ehehe

Thanks geckalmissermin

Adsız dedi ki...

okumadim, okumam da.

Adsiz Soyadsiz