21 Şubat 2010 Pazar

SONUNDA TRAVİS AND TYLER DURDEN MANŞETLERDE !!!

Evet sevgili internet duayenleri! Sonunda olan oldu ve bugüne kadar bize ilgisiz kalan basın geldi alnımdan yaladı ve bu sabah Radikal gazetesinin manşetinde basında yer aldık. İnanılmaz ama gazeteyi bir açtım bir de ne göreyim. Hem de manşette hem de en tepede!!! Off be Duygusal anlar yaşıyorum şu an. Kendimi bıraksam ağlarım belki. Herkese çok teşekkürler. Tura çıkıyorum bye.

Not : Hele ki başbakanımızın İzzet Yıldızhan, Safiye Soyman, Sinan Özen, Seda Sayan, Nihat Doğan, Alişan gibi dünyaca ünlü sanatçılarımıza açıldığı bir manşette yer bulmak. Hem de brunch. Çok manidar. Çok mutluyum. Teşekkürler Türkiye!!!!

7 yorum:

porsgemsheniark dedi ki...

Hem de kendi öz el yazını bulup 2 sütuna manşet yapmışlar. Evladiyelik, saklanacak bir antike ortaya çıkmış. Ne mutlu Radikal'e.
Bu nevi bir başarıya Harun Yahya dahi 48 kişilk dev fotoşop ekibi olmasına rağmen ulaşamamıştı dah evvel.

Travis dedi ki...

beni de çağırmışlardı da gitmedim..
ayrı ayrı gitme olmasın diye seni önerdim.. beni de iyi temsil etmişsindir umarım:)

Adsız dedi ki...

Bugün milli bir bayram kabul edilmeli ve her yıl kutlanmalı. Gerekli başvurular yapılsın.

Jondaff dedi ki...

radikal'e çıkmışsın radikal bir insan olarak diyecektim ama doğan'ın gazetesi ne kadar radikal olabilir? ben senden bir yeraltı gazetesine manşet olmanı beklerdim. hem de böyle travis'in a'sı anarşik a gibi yazılsa çok havalı olurdu. travis açılımı derdim buna da

Adsız dedi ki...

"Teşekkürler Türkiye!!!! "

Demişsin ama gazete Radikal. Düzelteyim müsaadenle:

"Teşekkürler Radikal!!!!"

klşaskflşdskfşasdkf

Unknown dedi ki...

gurur duyduk!
helel!

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Many thanks beybs. Şu günleri de gördük ya. Artık hedefimiz hürriyet.com.tr de ergenlik fotoğrafımın koyulması ve "fotoğraftaki ünlümüzü tanıdınız mı?" yazması. Bence yazacak pek yakında, hiç uzak değil. Teşekkürler :)))))))))