23 Şubat 2010 Salı

SEKS KURSU


Hoca - Evet hanımlar daha aktif olun! Evet beyler daha yumuşak, şu an ön sevişmedeyiz daha!! Lütfen!!! Cemil bey??? Ohaaa !! Ben ne anlattım size! Girmişsiniz bile !!!
Cemil- Pardon çok azdım birden hocam ...
Hoca - Neyse hadi çıkar bakiim... Evet böyle Cemil... Aferin yala yala evet... Öpüşmeye devam! Ohooo hanımlar noluyo???!! Ne bu iniltiler ortalığı telaşa vermeler? ! Hani taklit yoktu? Ne konuştuk biz? Maaşallah ön sevişmede orgazm olanlarımız var!!! Lütfen numara yapmayalım!
Ahmet - Evet hocam evde de böyle hep bu! Pis taklitçi !
Ahmet'in partneri - Sus Ahmet allah belanı versin senin! Adam gibi yap sen de taklit yapmayalım!
Cemil - Hop! Ananıskym!!!! Hocam Cemile götümü elliyor : (((
Cemile - Okşuyorum salak!!
Cemil - Götümü okşuyorsun?????? Neden?????
Hoca - Eveeeeeeet! Kendi aramızda konuşmayalım !
Mehmet - Hocam benim partnerimin sol göğsü indi : ((((
Hoca - Tamam Mehmet biraz üfle. Şişir kız arkadaşını...
Mehmet - Kız arkadaşım mı? : ((( Hocam başım döndü şişirmekten sabah beri:((( Sürekli iniyor. Bana patlak şişme hatun gelmiş sanırım. Değiştirebilir miyim? :(((
Hoca - Tamam değiştir. Sessiz ol...
Mehmet - Offf 2 saatte anca şişecek şimdi bu :((( O kadar para veriyorum kursa, bana verdikleri hatuna bak :((( Bu nasıl partner ya?
Hoca - Tamam Mehmet sessiz ol! Dikkatimizi dağıtıyorsun!!!
Selami - Hocam orgazm olan çıkabilir mi?
Selma - Allah belanı versin Selami : ((((
Selami - Hocayla konuşuyorum Selma!!! Sana noluyor?!!!
Selma - Orgazmmış... Gerizekalı!!!
Selami - Hocam!!! Selma bana gerizekalı dedi :(((
Hoca - Selma!!! Gerizekalı deme partnerine...
Selami - Gerizekalı sana benzer :(((
Hoca - Selami!!! Nedir o öyle????? Boşaldın mı sen?
Selami - ... :(((
Hoca - Hadi özür dile partnerinden... El ele tutuşup bi 5 dakka sohbet edin.
Selami - Özür dilerim Selma... : ))))
Selma - Fesupanallah...
Selami - Hocam Selma dua okuyor, konsantrasyonumu bozuyor :((( Sohbet edemiyoruz :((
Mehmet - püfffff... püffff... Hocam çok iyi ön sevişiyorum!! Kadınımı uçurdum resmen bakın tızzzzzzzzzzzzzzzzzz eki eki ısısısısısı eki uçuyor
Hoca - Mehmet! Dışarı atarım seni bak!!! Sessiz şişir partnerini!!!
Mehmet - Hocam şişme kadınla ön sevişme yapmak beni kendimden soğuttu : ((( Üstüne üstlük kadını da ben şişiriyorum :(((
Hoca - Ben mi şişireyim Mehmet? Adam olsaydın sen de sevgilinle gelebilseydin kursa...
Selami - Hocam istediğimiz göğüsten başlayabilir miyiz yalamaya?
Hoca - Evet Selami! Bunu bana değil partnerine sor. Diyalog kur. Bu seksin en önemli püf noktasıdır. Her şeyin başı diyalog. Sorun ve öğrenin...
Selami - Selma, sence hangi göğsünü yalayayım önce??? :))))
Selma - ühühühü
Mehmet - Hocam partnerimin kıçında Made in China dövmesi var. Hem erotik hem de egzotik ısısısı eki eki Hoşuma gitti ha ısısısı Çılgın karı
Hoca - Çık dışarı Mehmet!! Çıııık!!!
Selami - Hocam Selma ağlıyor ve hangi göğsünü yalıcamı belirtmiyor : ((( Elimi de tutmuyor!
Selma - Ben gidiyorum Selami azına sıçim senin ühühüüh
Selami - Hocam Selma okuldan kaçıyor !!!! ... : (((
Mehmet - Püüffff. Siktir et Selami. Gel sen de bu zenciyi şişir grup takılırız. Benimki şişmek üzere zaten. Yetiş bana ısısısısı
Selami - Vallahı mı? : )))) İyiymiş ha zenci. Tam bir partner : )))))))) Püfffffffff... Püffffff
Hoca - ???? Sizin tabiatınızı sikim ben. Tiplere bak!!! Nasıl şevkle şişiriyor şuna bak! Hah şişir şişir Selami. Git kızım git sen de kurtar kendini bu lavuktan. İzin veriyorum çıkabilirsin.
Ahmet'in partneri - Hocam Cemil sigara içiyor sınıfta!!!
Ahmet - ??? Lan sana ne elin herifinden! Gerizekalı!! Ağzını yüzünü kırarım şimdi ha!!! Adam mis gibi orgazm sigarası tüttürüyor biz hala burda el ele tutuşmuş birbirimize gülümsüyoz! Paramızla rezil oluyoz!!!
Hoca - ...
Mehmet - ???? Selami senin hatun şiştikçe güzelleşti lan, bana versene? İnikken manda bokuna benziyordu ama şimdi resssmen Naomi Campbell şerefsizim!!! Bak sana 3 tane şişirim istersen. Ha ne dersin? Hadi lan zenciyi bana ver : ((( 4 tane şişiririm! Oha napıyon olm!!!
Selami - OH OH OH OH Ovicik ovicik eheheh çok iyi ya cuvik cuvik hımmm ohhhhhhh ohhhhhhhhhhhh OHHHHHHHHHHHHH Al Mehmet... Oh be : )))))))))
Mehmet - Öğğğk Naptım olm ya!!! Ağzına hem de Öğğğk istemiyom artık
Ahmet - Lan adam iki posta attı biz hala burda viz viz parmak öpüyoz, kulak memesi yalıyoz!!! Ne lan bu! Sikerim ha gel lan buraya karı!!! Ohhh Ohhhh ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Cemil - ???? Hocam herkes sikişiyor???? Sikiş serbest mi? Oley be ders boş! Hadi Cemile dön arkanı!! Köpeksi takılalım eki eki eki eki Girdim valla!!! Oh Oh Oh Oh Oh Oh
Hoca - Allah belanızı versin sizin...

15 yorum:

. dedi ki...

Allah iyiliğini versin,gülmekten, toplayamıyorum ağzımı.
Koca insanı garip garip bakıyor bana :))
acilen çıkmam lazım sayfandan :))

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Bence de çıkman lazım ehehe

gerisi önemli değil... dedi ki...

maria schneider adlı son tangosunu yapan ablayı meşhur tereyağı sahnesinden dolayı mı en sona koydunuz :)

thebiglebowski dedi ki...

Bu tam sözün bittiği yer olmuş işte.
Şurda 5 arkadaş gülmekten yarıldık..
Aklına sağlık.

mehmet dedi ki...

şimdiye kadar okuduğum en güzel yazıydı.vallahi bravo ya.
yüreğine sağlık travis

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili gerisi önemli değil...,

Bravo! Zaten giriş fotosu da "Betty Blue" nam filmin girişi yüzünden kondu. Eywallah...

Sevgili thebiglebowski,

Eywallah. Ben de yarmaya çalışıyorum zaten kendi çapımda : )

Sevgili mehmet,

Paylaşım için teşekkürler kljhasdlkjhalksd

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

ya yazıya da koptum ama şu yüreğine sağlık ve paylaşım için teşekkürler kalıbına gülmeden duramıyorum. yazıyı gölgede bıraktı o dereceee

evli adam dedi ki...

:)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili ne ben olabildim ne de başkası,

Öncelikle amma uzun nikin var yahu! Sonralıkla teşekkürler

Sevgili Evli Adam,

:)

ksp dedi ki...

cizıss!

mehmet dedi ki...

sevgili ne ben olabilirm ne de başkası.
henüz travis gibi uzun uzun yaran yazılar yazamasak da kendi çapımızda ufak esprilerle güne damgasını vurmasını biliriz.
senin de emeğine sağlık kardeşim

purplelife dedi ki...

Kendi aranızda konuşmayın çok iyiydi:)

kaba şimşek dedi ki...

bu kursun iş garantisi var mı?

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Orospuluk mu yapacaksın sevgili kaba? laksdlkjahsdlkjhkasljd

kaba şimşek dedi ki...

sığ mısınız sayın travis? sinema endüstrisi diye bir şey duymadınız mı siz kuzum? :((((