10 Temmuz 2008 Perşembe

AKILLI BEDÜK


Evet sevgili sayınlarım. Bugünki müzikal konuğumuz Bedük. Kendisini son günlerde severek dinliyoruz. Klipleri de süper. Bedük kapmış minimal cool dans hareketlerini. Bizleri “groove in the heart” dönemlerimize götürdü. Dolayısıyla Bedükle müziği hakkında konuşmaya karar verdik. Amacı ne, gelecekteki planları ne, yeni albüm hazırlıkları mı var ? Evet işte karşınızda Bedük. Benim biraz işim vardı, kendisi ile röportajı Tylercıım yaptı. Here u are...

“Tyler Durden – Evet Bedük...
Bedük – Efendim abi ... : ((((
- Müziklerin güzel. Minimal funky gotik pop... Hoşuma gitti...
- Sağol Tyler abi :(((
- Ancaaaaaaaaaaaaaak!!! Ne lan bu klip!!! Sen benlen taşşak mı geçiyon!!! Azını kırarım senin!!
- Ühü abi senlen nasıl dalga geçeyim? Hastasıyım senin. Bi saygı duruşu o klip sana, bi selam çakma ühühü
- Lan sus! Sikik film eleştirmenleri lafları bana sökmez! Ama iyi kotarmışsın klibi! ahahhahaha (tyler durden kahkahası)
- Abi özür dilerim ühühüüh
- Dileme... söle bakim o şarkıyı. Söylerken de oyna. Hoşuma gitti minimal hareketlerin ordaki. Üç beş arkadaşını da çağır da döveyim ben sen söylerken. Aynı klipteki gibi ha ne dersin? Hatta seni de dövücem hahahhahah
- ühühühü
- Çıkar o gözlüğü de... Çünkü yüzünü duvara sürttürmeyi düşünüyorum...
- ... ühhüüh
- Ver bakim, ben takıcam. Bi de “ilk kural dans edeceksiniz, ikinci kural dans edeceksiniz !!!” diyormuşsun o konserde bu konserde!!! Ne kadar yaratıcı laflar? Bana tanıdık geliyor ha ne dersin space monkey?!!
- Abi işte o da sana saygı duruşu, felsefeni kutsuyoruz orda ühühüh
- Bak akıllı bıdık! Hahhahah güzel oldu ha bu isim akıllı bedük... Neyse! Ne olm orda beni kutsadın şurda beni andın. O zaman koysaydın grubun ismini “fight club” diye. Bedük ne?!
- Soyadım abi o benim ühühüüh
- hahahahahha dur be bedükcüüm sakin ol şaka yaptım! Ağlama lan, gayet iyisiniz olm devam. Hadi söle bakim Tyler abine bi “better than my baby” de havamızı bulalım. Hoşuma gitti ritmik şarkı...
- Söylerim be abi ehehe saol abi hük mük fırk... : )))) bi imza verir misin abi?
- Veririm sen de bana ver...”

Evet sevgili müzik suckerları. Umarım Bedük hakkında her şeyi öğrenmişsinizdir... Bokumu öğrendiniz! Röportaja bak! İşte bu gerzek Tyler ın yapacağı röportaj da bu kadar olur. Bokuma benzemiş. Adama neler etmiş. Pis herif! Yazının isminden kıllanmıştım gerçi. İbne Tyler bi de bana diyo “Bedük de çok beğendi Travisciim yazının ismini hatta o teklif etti. “ Neyse... Kusura bakma Bedükcüüm. Siz de kusura bakmayın müzik saykoları. Bedük hakkında hala ne biliyosanız onu biliyosunuz. Bi tek biraz tırsakmış onu öğrendik, ota boka ağlamış lan adam hahhaha pardon...

Bi dahaki müzik yazımızda görüşmek dileğiyle, esen kalın...

11 yorum:

dünya kavuniçi dedi ki...

röportajdan sonra gördüm kendisini, siz akıllı bedük diil misiniz blogda görmüştüm dedim;
hayır ben çılgın bedük'üm dedi.
işte travis and tyler durdane etkisi... közün bittiği yer.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Ben de geçen gözün bittiği yer olan Thom Yorke u gördüm yolda. Benle niçin konuşmadın? Fotomu koyup bi yazı yazsana hakkımda dedi. fokin biç diye de finallendirdi konuşmasını. hayıflandı, serzendi. korkarım yakın bi zamanda Thom yorke la da röportaj yapmam gerekecek. Ama bu kez ben yapıcam. Bu salak Tyler yapamadı...

dünya kavuniçi dedi ki...

Bence siz gözün bittiği yeri rhb'ye bırakın. Yoksa kıskançlıktan gözünüzü oyabilir. Gençsiniz daha, körpesiniz. Yazık olur. Tyler'i da seviyoruz biz.

Syglr...

Adsız dedi ki...

sayin travis and tyler durden,

buyuk bir yiginin, sessiz cogunlugun hislerine tercuman oluyorsunuz..yazilarinizi okurken kafayi afif hafif sallayarak, hah, hah seklinde icsel tepkiler vererek okuyorum. sanirim size ne demek istedigimi anlatabildim.

saygilarimla.

Adsız dedi ki...

yazinizi okurken kendimi groove is in the heart in klibini izlerken buldum bir kosede...klipteki kil kariya bakakaliyordum oylece...o an nefret ettim kendimden, o tv yo de camdan asagi attim..tv 83 modeldi, bir an 90 senesine donmustum, tv yi asagiya atmam ekonomik olarak da koymadi bana...bok gibi tv idi.eskiceye versen almazdi. cok guzel oldu atmam. groove is in the heart mis..neydi o gunler.ne kadar salakmisiz.

Adsız dedi ki...

ta ekşilerden izini sürdüm buralara geldim de. nereye geldim la ben? ne biçim bi yer burası? neyse iki gülüyorum da kızgınlığım geçti.
şaka lan şaka. hastanız senin.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili mybraveface,

Çok teşekkürler nefis övgüleriniz için. Yazık olmuş televizyona yalnız.

Sevgili noxell,

Hoşgelmişsin, o biçim yer burası işte. Yine bekleriz.

Saygılar hepinize...

Buket Akgun dedi ki...

röportajda tek. yalnız bundan sonrakilere hep birlikte gidin. biriniz iyi polis olun diğeriniz kötü. feleğini şaşırsın röportajı veren.

Adsız dedi ki...

bedük'ü seviyorum, efendi bir çocuk gibi. ama güven vermeyen bir şey var bedük'te. ne bileyim, kendisine pek güvenemiyorum. tam olarak açıklayabileceğim bir şey değil bu. sanırım hem sakallı hem kel olmasından kaynaklanıyor olabilir. bir de böyle şarkı söylerken "hartbirekııı hartbirekııı" diye ağzını yamultuyor, ondan da olabilir...

özetle sorularıma cevap bulabildiğim harika bir söyleşi olmuş... yüreğine sağlık sevgili travis.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili gofret beyin,

Öncelikle sizin gibi bi ekşi sözlük celepini burda görmek ziyadesiyle mutlu etti bizi. reytinglerim az evvel tavan yapmıştı. ben de diyorum oha amma güzel yazıyorum demek ki meğerse senin yüzündenmiş : (((

Neyse yüreğinin getirdiği yere hoşgeldin gofletim ehehhe :)

mahzer dedi ki...

tam dayaklık adam ya.. tip tam dayaklık..