30 Temmuz 2008 Çarşamba

LÜZUMSUZSA SÖNDÜR!


Günlerdir çalkalanıyoruz AKP kapatılacak mı diye. En sonunda Anayasa Mahkemesi karar verdi ; açık kalsın dedi. Benim anlamadığım binlerce sayfa suçlamayı ve savunmayı nasıl okudular bu kadar kısa sürede? Hukukçular da bi garip. Ben olsam hayatta okumam. Oy kullanacağım gün gelip gözlerimi endişeli bir şekilde kırpıştırıp, kaşlarımı da hafif ikircikli yaparak kapatılsın derim ya da kapatılmasın derim olur biter. Ya da son gün sabahlarım okurum ya da saati kurup erken uyanıp çalışırdım.

Neyse bunlar bitti artık. Fakat benim anlamadığım AKP madem kapatılmadı neden siyasi parti yardım parasının yarısı kesildi? Madem yardımın yarısı kesildi, bazı şeylerden şüphelenildi neden kapatılmadı? Kimse uyarı verildi felan demesin böyle uyarı mı olur? Olmaz. Madem duman çıkıyor dedin oradan demek ki ateş de vardır orada. Politik hicvimizi bi türkü ile bitirelim ;

We didnt start the fire, it was zaten burning...

Sözün bittiği yer/ t&t / istanbul

1 yorum:

mahzer dedi ki...

nefret ediyorum bu deve sikicilerinden!