5 Temmuz 2008 Cumartesi

Merhaba sevgili ve bazı dış mihraklar!


Sevgili internet duayenleri. Takdir edersiniz ki siberuzay bi ton insanla dolu. Herkes bi çeşit. Blogumun elit ve steril ortamını muhafaza etmek anlamında siz değerli ziyaretçilerimin ne mal olduğunuzu bilmem lazım. Hırlısı var, hackerı var, kıskancı var, arkadaş olma delisi var. Bunları ayırt etmem lazım. Sizlerin sadece okumaya meraklı aç kurtlar olduğunuzu anlamam gerekiyor. Ve gerektiğinde bana latif övgüler düzerek yorumlar yapmanız da gerekiyor. Çünkü bilirsiniz “Marifet iltifata tabidir”. bunları bilenler bilmeyenlerin kulaklarına fısıldayıp kulak memelerini dillesinler. İşte bunları ortaya çıkarmak adına sizlere küçük bi test hazırladım. Lütfen biraz vakit ayırın. Karakterinizi ölçücem. Ağabey bi mendil alsana ühühü lan sen kimsin?? hadi be abi. Annem ssk da ameliyat oluyor şu an, babam emekli sandığının içinde : (( ühühüh lan burada da mı be!!! ühühüüh Kardeşlerim ninja turtle oldu abi. Lağımlarda yaşıyoruz. Açız : ((( lan git!!!! Almıcam! spam mıdır nedir! Neyse karakter testimiz başladı, süreniz de başladı. Karakteri güçlü olan kazansın.

Bi motosikletlen hıphızlı giderken yoldan geçen birisi sizi ittirip yere düşürdü. ne yaparsanız?
a ) motorun parasını isterim
b ) ölü taklidi yaparım
c ) hiç biri
d ) ananı sikim deyip kaçarım

Pokerde blöf yaptınız ve birisi rest dedi. ne yaparsınız?
a ) masayı da devirmek sureti ile bayılırım. kağıtlar da karışıp, yere düşer, yırtarım
b ) hayatta bayılmam
c ) ehe derim sıçtık
d ) restine rest amına koyim derim!




Deniz kenarında uzanmışsınız. bir kız sizi kesiyor. ne yaparsınız ?
a) ne bakıyon derim.
b) ben de onu keserim, kaslarımı sıkarım
c) amuda kalkıp, denize yürürüm ellerimin üzerinde
d) onu düşünüp hayallere dalarım



Şu ana kadarki cevaplarınızdan memnun musunuz?
a) değilim zira karakterim değişti ilk sorudan beri
b) hepsini doğru işaretlediğime inanıyorum
c) sikimde bile değil
d) şu ana kadar tüm soruları boş bıraktım


Acaip sarhoşsunuz diyelim. taksiye binmeniz lazım. gündüz açtırır mısınız?
a) kesin
b) ne bilim amına koyim sarhoşum zaten
c) soru eksik. belki gündüz sarhoş olmuşumdur ?
d) portal açarım , ordan giderim eve ( aşırı sarhoşum)

Diyelim bi otorite ile karşılaştınız. ilk tepkiniz ne olur?
a) itaat edip, boyun eğerim
b) tek yol devrim deyip üzerine yürürüm
c) yolumu değiştiririm
d) elimi omzuna atıp “omuz omuzaaaaaaa omuz omuzaaaaa” diye tezahürata girerim

Bir psikologa gittiniz ve hatun inanılmaz güzel çıktı. ne yaparsınız ?

a) paramı geri isterim

b) ben deli değilim diye ağlarım

c) kesişirim
d) şaka yaptım derim. sex makinası olduğumu iddia ederim


Bir sinema salonunda film izlerken elektrikler kesildi ne yaparsın ?
a) yuh amına koyim deyip sisteme küfür ederim
b) gözlerimi kapatıp hayaller kurarım. Zengin olsam neler yapacağımı planlarım
c) ayakkabılarımı çıkarıp ön koltuğa uzatırım, sigara yakarım. teşrifatçıyı çağırıp azarlarım, kebap isterim
d) neşemi kaybetmem, yanımdakilere espriler yaparım, çıkışta bi yerlere içmeye gidelim mi derim.


Bir maskeli baloya gittiniz ve maskeniz hayvan gibi terletiyor. ne yaparsınız ?
a) hayvan gibi terlerim
b) çok hızlı bi şekilde maskemi çıkarıp kafama su döküp geri takarım
c) hadi beyler maskeleri çıkarıyoruz. biii kiii üüüüüç çekerim ortama
d) maskeli balolara karşıyım


Bir mecliste bir hemcinsin fıkra anlatıyor. ne yaparsın?
a) anıra anıra gülerim
b) ben biliyom o fıkrayı diye araya girip anlattırmam
c) dinlemiyormuş gibi yaparım, yanımdakine başka bi fıkra anlatmaya başlarım
d) fıkra anlatacaksak ben gidiim derim


Bir kitap okudunuz ve hayatınız değişti . ne yaparsınız ?
a) vay amına koyim derim
b) hayatımı tanınmaz halde bulurum
c) kitabın yazarını bulup, döverim
d) kitabı bi daha okurum yine değişirim

Cevap anahtarı :

- istediğimiz sorudan başlayabilir miyiz?" = malın önde gidenisin
- a ağırlıklı eşit ortalama = piçin tekisin
- b si az c si çok = mazlumsun
- c si çok a ve b eşit = çok cabbarsın
- c 3 tane b 2 tane = sinsi gibisin
- b + 3c -4a = ?? (seninle başım dertte, çözemedim ben seni)
- ayşe hatun önal gibi misin? : ))))))))) (bloguma hep gel)
- cevapları kaydırdım diyenler = hakkı bulut un 3 yaşındaki kardeşisin
- kiloluyum = ben de kiloluyum
- elektrikler kesildi dün akşam çalışamadım = terminatörsün, androidsin, gelebilirsin

Not : Evet şu an hazırım. ne kadar hazır olduğumu görün diye vesikalık çektirdim bak. hepinizin komputer kablolarınızı kafama bağladım. başladım downloada. riya olmasın!!! test sonuçlarını bana bildirin. Ona göre ben de sizin bloguma her zaman gelebileceğinizi söylerim ya da baktım karakterin tırt çıkmış bloklarım seni. İgnore ederim. Yorumlarını çöpe atarım hep. Ama sakın hilekarlık yapmayın anında anlarım. ikiyüzlü bi adam çıktıysan eğer test sonucunda kendini bana bonkör ve yardımseverim diye tanıtma sakın. En gıcık olduğum şey. Ürkek ve naif olun karşımda. Hepinizin sınav sonuçları elimde sinirlendirmeyin beni yoksa karakterlerinizi Amerikaya satarım!!!

7 yorum:

Unknown dedi ki...

ben bu testin sonunda ninja turtle çıkmak istiyorum.kendi test sonucumu kendim belirleyebilmeliyim.baskıya son!
yazılarınızı şık buldum,bulmasaydım bir arkadaşıma bakıp çıkıcam der sıvışırdım.mükemmele yakın eserlerinizle sevgi nehrinde buluşmak üzere...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

eywallah procum, teşekkürler.
yine bekleriz : )

Unknown dedi ki...

ben siteye her girişimde bu testi tekrardan yapıyorum:(( her seferinde başka birisi çıkıyorum.ben neden böyle karaktersizim.sizin prof sakalınız var gibi duruyor,analiz edin:(
gelelim gerçeklere: burası neden erkek egemen bir blog.kadınlar direkt dışlanmış bu testle. neden plajda kız kesiyorum ben,neden psikolog kadına asılıyorum ve bu yöntemle ayşe hatun çıkabilme imkanım nedir? bak yine karakter sorunu yaşadım:(

Travis and Tyler Durden dedi ki...

aslında çok haklısın sevgili procum. ama insan kendini nasıl hissederse odur. öle bi zorlamam yok benim. sonuçta sen orayı plajda erkek keserek cevapla, psikolog erkek olur çok yakışıklı öle cevapla. ayşe hatun meselesine gelince orası tamamen kişisel zaten. ayşe hatun gibi çıkmıyosan kim çıkarsan çık, açıkçası bize ne hahahha : )

ve asıl soru neden bloguna ulaşılamıyor? bu durumda sorularına sağlıklı cevaplar verebilmem de mümkün olamıyor.

Buket Akgun dedi ki...

hepsi boş. nihilistim? salağın önde gideniyim?

muhteşem bir test bu arada. bence her hafta bir psikolojik test bölümü olmalı.

mahzer dedi ki...

A3 B1 C4 D3 .. shit!

Kriptograf dedi ki...

kendimden ve cevaplarımdan utanıyorum zira öyle bir cevaplamışım ki cevap anahtarında yer bulamıyorum. ne önerirsiniz kola kapakları gibi tekrar mı deneyeyim yoksa bu gaddar,zalim,kahpe hayatın beni ebleh yerine koymasına göz mü yumayım...