12 Temmuz 2008 Cumartesi

BİR YUVANIN YIKILIŞI, BİR EFSANENİN DOĞUŞU...


- Bey eve yarasa girmiş at şunu dışarı ...
- Hanıııım !!!!
- Ne var ayol??? çıkar at şunu dışarı... çabuk ol, pis hayvanlar bunlar
- Batmanim ben !!!
- Selamün aleyküm Batman abi ...
- Yahu ne biçim adamsın sen ! oturmuş yarasayla sohbet ediyor. Bak nası fır fır dönüyo tavanda uğursuz hayvan! At şunu!
- Hanım Batman bu beyefendi, doğru konuş lütfen !!!
- Fır fır dönmüyorum! Yerçekimine meydan okuyorum, uçuyorum ben!
- Gün yüzü göstermedin bana ühühühü bir yarasayı at diyorum evden onu bile atmıyorsun. ben annemin evine gidiyorum ühüühühüh otur sen bu pis hayvanla o zaman ühühühüh
- Yahu hanım dinlesene beni. Süper kahraman bu adam hala yarasa diyo pis diyo!
- Uğursuz değilim! Batmanim ben !!! pis değilim !!! bırak gitsin Alfred ! bundan sonra adın Alfred senin! Benimle eve çıkar mısın?…
- Çıkarım...

3 yorum:

Batu dedi ki...

"Batman begins" klasikleşen "batman" serisinin başlangıcını anlatıyordu. işbu yazı da batman begins'in öncesini, batman ve alfred dostuluğunun başlangıcını anlattığı için "batman and alfred begins" olarak adlandırabilir.

travis sana tavsiyem; elini çabuk tutup bu isme ve başlangıç senaryosuna telif hakkı alman. hollywood'un "batman and alfred begins" filmini çekme ihtimali de yok değil.

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

eylee güzel bi diyalog olmus ki, altında sukela dügmesi aradım

Travis and Tyler Durden dedi ki...

teşekkürler merope. blog sektörü işte yok öle butonlar. olduğu kadar

t&t