21 Temmuz 2008 Pazartesi

AMY WINEHOUSE'A AÇIK SAÇIK MEKTUP

Sevgili Amy Şarapevi,

Orman perileri gibi mükemmele çok yakın bi sesin var, şarkıların kalbimin orta yerinde havai fişekler patlatabiliyor ama nedir senin bu son günlerdeki halin ha kuzum? Hiç mi saygın yok sanatına, bize? Şu haline bak! Balina gibi olmuşun!! Basenlerin patlamaya hazır C4ler gibi bekliyo elbisenin içinde. Biraz az ye! Elindeki çantada ne var? Sandwich mi!!?


Obur Amy!!! I go back to black diyorum sana. Ve aynen bu halinle bana geleceksen Rehab şarkında da dediğin gibi "No no no" diyorum sana Amy! Az ye biraz, insan ol anladın mı Amy?!!!! Baban bile ağlıyor bu haline. No pasaran! You shall not pass Amy!!!!

Not : Derhal rehabilite olup aramıza eski halinle dönmen dileğimle. Yours sincerely...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili eymi,

bence yeni halin süper. kadın dediğin ele gelecek arkadaş. bu hürriyet gazetesi yalakası durdenlerin dediklerini kaale alma sen. emesenimi biliyosun. kib bye

Adsız dedi ki...

bi senede iyi meme yapmış ha..

sevgili emi;patlıycan patlıycan pat pat kom kom te re...

Adsız dedi ki...

soldaki anoreksik haline sağ tarafı bin kere tercih ederim...

Batu dedi ki...

Sevgili Amy,

lütfen tyler'ın dediklerine aldırma,yedikçe gayet güzel olmuşsun.

"bir insan, yedikçe bu kadar mı güzelleşir." demekten kendimi alamıyor ve sana obur, balina gibi ithamlarda bulunan tlyer'ı kınıyorum. :)

bad tyler!!! nooo maaan!

Adsız dedi ki...

ahahah işte ben buna gülüyorum gugıldan resim aratıp mabattan yazı yazmakla olmuoyr bu işler, hangi resim yeni hali hangi hali eski hali bir bakın isterseniz travis efendi.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sizleri hürriyet gazetesi sayfaları okumaya davet ediyorum sevgili neşeli arkadaşlar.

Orada daha düz haberler var : )))

Adsız dedi ki...

ahahah yemeyince oldu ters haber yeseydik düz haber :)))

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili isimsiz,

Ama sen yedin yiyeceğini zaten???? hahhaha Haber amacına ulaştı. Üzme bu kadar kendini. Dediğim gibi hürriyet var orda hem mabadın da zorlanmaz okuduklarını anlamaya çalışırken.

Adsız dedi ki...

oo bakıyorum da hemen agresifleşiyoruz ahahaha, valla sevgili travis ben yesem yesem bu öğlen sıcağında dondurma yerim ve bak işte o amacına ulaşır ama dediğim gebi senin mabadından yazdıklarının ulaşağı yer ise belli...

Adsız dedi ki...

cevab veremedi...

Adsız dedi ki...

bu isimsiz böyle ahaha falan yazıyor, şimdiden söyleyeyim de ben değilim bu. yanlış anlaşılma olmasın.

shadow dedi ki...

isimsiz, yapma be arkadaşım. hakkaten yapma şunu ya...ulan, hakkaten ne haldeyiz lan biz... ulan türk gençliği, hani lan senin vazifen, aşkın, istiklalin istikbalin hani ulan...

mahzer dedi ki...

bu arada şu andaki hali soldaki fotoğraf.. geçen akşam gene acile kaldırmışlar.. bir janis joplin daha kaybetmeye hazır mıyız değiliz..

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

mahzer, hazır degilim durdurun dünyayı!

sevgili eymi, kocan mapus damlarına düşmüş allah kurtarsın bacım. evlilik yaramadı sana igne iplige dondun kınalı kuzum.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili merope,

bence hiç çıkmasın kocası mapustan. En azından evinde torbacı yaşamamış olur da uzak kalır biraz uyuşturucudan. yazık kız belki biraz kilo bile alır. en son konserinde sesi bile çıkmıyordu, ayakta duramıyordu.

shadowboxer dedi ki...

uyuşturucu kullanınca güzelleşmiş olması gençleri kötü yola sevk edebileceğinden rtük dinlenmesini ne zaman yasaklarki?

(ben şimdi bu karpuz kabuğunu buraya düşürdüm ama, basıp kayan olmaz işallah..)