4 Temmuz 2008 Cuma

Sigara yasağı ve değişen yaşam alışkanlıklarımız





Sevgili internet duayenleri, geçen sabah, bizim mahallede gençleri konuşurken duydum :

-laaaaan! Sarıı! Yürü lan hadi geç kalıyoruz sabah sigarasına...
-ya olm siz gidin ben öğle sigarasına yetişirim...

Bu nası bi sohbet lan diye düşündüm. Hiç bişey anlamadım. Dedim gençlik sektörü ile artık aramda inanılmaz kopukluklar var. 2 gün bu konuyu düşünüp gizli gizli ağladım balkonda. Ama 3 üncü günün sabahı aynı gençleri görünce derhal ayakkabımın bağı çözülmüş gibi yapıp yere oturdum sokakta, başladım dinlemeye bunları.

-Ya olm sikerim bak o kızıl saçlı benim ha!
-Yarramı senin! Karı sabah sigarasını beni görmeden yakmıyor lan! Bunu bütün Esentepe biliyor !
-Lan git! Neyse abi konuşturma beni. Hatunlar iniyordur şimdi sabah sigaralarını içmeye! Hadi eyvallah!
- amına kodumun salağı ya! Neyse ben de bugün maslak plazalarında takılayım...bu ibneyle karşılaşmak istemiyorum...

???? Oha! Duyduklarıma inanamadım bir süre. Ayakkabımı 5 inci kez bağlayıp çözdükten sonra 6 ıncı kez bağlayıp ayağa kalktım. Adamlar plaza diplerine, iş yeri önleri, altlarına gezmeye, karı kız kesmeye gider olmuşlar. Mahallem global dünya karşısında bu kadar direnebilmiş demek ki. imece, yardımlaşma rafa kalkmış karı kız kesme turları başlamıştı. Bu encuk beyinlilere iş bulsan uyanmazlar bu saatte ama adamlar karı kız görecem diye saat kurup sabahın köründe yola çıkıyolar olacak şey değil. Yukarıdaki resimde plaza altlarında bekleşen gençlerimizi görebiliriz. Karı kız kesmek hiç bu kadar zor olmamıştı...

Peki ya benim değişen hayat alışkanlıklarım ne olacak? Şu halime bak! Sigara yasağı beni ne hale getirdi. Geceleri gizli gizli balkonlarda ağlıyorum, sokaklarda yerlere oturuyorum, sinsi gibi gençleri dinliyorum, içimden küfürler ediyorum onlara, ayakkabılarımın bağcıklarını bağlıyorum çözüyorum bağlıyorum çözüyorum obsesifler gibi. Neyse ki patron şirketiyim. Sigara yasağı beni çok da bağlamadı. Hala içiyorum. Kimse karışamaz!!! çünkü home ofisim!

Gelecek hafta : Asansörlerde çay kahve keyfi

3 yorum:

Travis and Tyler Durden dedi ki...

hahahha çok iyi ya : )))

Adsız dedi ki...

meraba,
bilogunuzu çok sıkı takip etmeye devam ediyom ama hala kale arkasındayım ve önümde uzun boylu adamlar olunca net göremiyorum. hatta bazen golleri filan kaçırıyom. ofsaytlarla zaten hiç alakam olmuyo, yorum bile yapamiyom.
bu yazinizi çok beğenmedim. gençlere kötü örnek oluyo, onları küfüre ve sigaraya teşvik ediyo. sizi bir süre çocuğuma süreli okutacam. yani, diicem ki, 20sn. var, ne kadarını okuyosan o kadarını oku.
tavrınızı değiştirmeye davet ediyorum. sizi ailecek hep gülerek okumak istiyoruz.
saygilarımızla

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili kidciim torrescim. hatta yarram! site girişindeki uyarımı niye dikkate almadın? ben seni uyardım içeride very hard ve underground bi içerik var diye. al işte ahlakın bozulmuş. beni bağlamaz.

bye...