30 Temmuz 2008 Çarşamba

ASLINDA BİR KONU VAR O DA YASEMİN...


Sanırım iki yıl önce İstanbul Bienalinde Phil Collins nam sanatçının "The world wont listen" adı altında enteresan bir çalışmasını izleme fırsatı bulmuştuk. Phil kardeş İstanbulda gençler arasından The Smiths şarkılarını karaöke yapacakları seçmiş ve onları filme çekmişti. Biz de onları izledik bienalde. Şimdi şu an hangi şarkıyı söylediğini bilemediğim güzel bir kız mükemmel bir performans sergilemişti. Muhteşem söylemişti şarkıyı. Sanki kıvır kıvırdı saçları.

Ve sanırım o kız Yasemin Mori idi. Bu da benim iddiam olsun emin değilim ama. Ama sanırım eminim oydu.

Aslında konu bu kadar, anlattım bitti…

16 yorum:

mahzer dedi ki...

evet o kız yasemin mori. kendisi istanbulun en güzel kızlarından birisi olması yetmiyormuş gibi bir de yetenekli. life is not fair. but worth to listen.

Emre A dedi ki...

abartıldığı kadar değil

Adsız dedi ki...

sesi mi fiziği mi?

mahzer dedi ki...

kimyası?

Travis and Tyler Durden dedi ki...

biyolojisi?

Jondaff dedi ki...

basima bir is gelmeyecekse mori'yi sevmiyorum. albumunu de bir kısım kişilere temin edip daha da sevdirmeseydim keşke. başıma bir iş gelicekse: evet, değişik bir ses. yani, o açıdan iyi

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Başıma bir iş gelmeyecekse ben albümünü dinlemedim.

Jondaff dedi ki...

dinlemeyin siz gönderilen albumleri zati. rep++ vermeyin hiç! şu an çok tepkiselim. bir şiirle sizi eleştiricem

Adsız dedi ki...

başına bir hal gelirse canım dağlara gel dağlara.

condaf zabıta geliyo kaç! ahahaha allan korsancısı ya.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

geçen bi dvd ciye girdim ismi lazım değil. dedim film satın alacağım ne kadar? 25 ytl dedi. ohaa dedim 5 ytl ye satıyo herkes dedim. adam onlar korsan dedi. e taam işte nerde korsan dvdlerin dedim 25 ytl çok pahalı dedim. adam polisi ararım bak beni korsana mı teşvik ediyosun dedi. ben de ehi ehi ehi seni denemiştim aferim satıcı. ticareti adam gibi yap ben komser murat deyip kaçtım...

baba zula seyrettim sonra...

Jondaff dedi ki...

zabıta sizi yolda hadi yine iyisin iyisin dansı yaparken görürse psikolojik sapık diye bir temiz döver bence.biz özellikle gşs ile anarşik takıldığımız için korsan album indiriyoruz.kapitalizmle savaş!
elimde doğuş albumu vardı ama korsan dinleyen birine armağan edeyim bari.
gşs, korsanla ilgili bir şiirini bekliyorum:(

Adsız dedi ki...

ben indirdiğim tüm albümleri filmleri falan 24 saat sonra siliyorum.

Jondaff dedi ki...

bence şu an muhalefet için şu cümleleri kuruyorsun. kıskanç olma, yapıcı ol sevgili kaba. sen de bir gün gşs gibi şiir yazıcak ve devrim ruhuna kavuşacaksın

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Arjantin ilen bi vaya con dios benzeri bi şarkı var nolur nolur nolurdu sanırım. Bunları beğenmiyom sanki. Şarkıların yer yer güzel bölümleri var fakat geneli iyi değil gibi. Sarmadı beni bu ikisi. Arjantin şarkısındaki bas partisyonları heba olmuş bence bu şarkıda. Keşke başka bi yerde kullansaydın Yaseminciim.

Ama bu şarkılar dışında gayet başarılı bi ilk albüm yapmış hanımkızımız. Pek beğendim.

Adsız dedi ki...

Evet dostum,
Hafızan seni yanıltmamış. Bu konuyla ilgili bir yazı yazdım ve görsel buldum belki görmek istersin.

http://yaseminmori.blogspot.com/2008/10/dnya-dinlemiyor.html

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Sevgili ufuk,

Teşekkürler video için. Epey arayıp bulamamıştım.

Saygılar,
t&t