24 Temmuz 2008 Perşembe

TATİL HİKAYELERİ

Geçen düşünüyordum da, yaradanım düşman başına vermesin bazı tatilleri dedim. Çünkü aklıma gelen tatil hikayesi çok acaipti. Linda Blair’in The Exorcist filmindeki haliyle Olimpos’a gitmişim güya tatile. Ne biçim tatil lan bu diyenleri duyar gibiyiz. Sanki biz isteyerek gittik amına koyim! Duygulara gem vurulamadığı gibi muhayyile de kafasına göre takılıyor işte. Ne yapayım. Buyrun :

- Höööaaarggg T&T Durden hadi sahile gidelim. Geceleri çok güzel oluyormuş...
- Bu karanlıkta???!!! Yok Lindacım... Ben gittim ne biçim oluyor...
- E o zaman ormanda bir geziye çıkalım... Keşif yaparız ne güzel kikikiki
- Öyle gülmesen be Lindacım... Aklım çıkacak : ((
- Offf çok sıkıcısın. E iyi bari hadi odamıza gidelim kikikiki sana yapacaklarım var
- : ((( Yok... Benim hiç uykum yok... Hem ben sabahlıycam...sen git bence odaya
- Gerçekten miiiii? Ben de sabahlıycam seninle...
- : ((( Etrafa baksana biraz Lindacım. Bak kayalıklar, doğa mükemmel. Hep bana bakıyosun bence : ((((
- Aaaa bak şurada bi eğlence var. Hadi oraya gidelim...
- Hiyaaaaaaaananıskym! Ya Linda kafanı döndürme öle ya!! Lütfen ya!!! Arkamda felan de ben anlarım ya ühüühüüh Ne biçim döndü kafası ya ühüühü bak yine!!!
- Ya noluyo ya?
- Döndürme kafanı Lindacıım lütfen! öyle dur ühühüh ben senin önüne geliyorum şimdi ühühü

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ya çok ayıp biliyorum ama söylemezsem çatlarım. bununla doggy ne ilginç olur la ahahahaha.

Adsız dedi ki...

yalebbim çok şükü o dikişli onbeşgünde burayı okumadan sağ salim bi de ben zamanı atlattık. dikiş olmayınca gülüş daha güzel. ayrıca elini ayağını ... en son abimin sünnetinde bu kadar güldüm ben. 29.5 yaşındaydı sünnet olurken.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili kaba,

sevdiğim kadının köpeği olurum demek istiyorsun sanırım kajhdkjasdkj

eywallah

sevgili huissi

teşekkürler ve abine selamlar