12 Temmuz 2008 Cumartesi

EFFERİM OĞLUM NEVZAT, SANA DA PRAVO SELMA


erkek - ... ( Ulan ne desem acaba ? çok güzel elleri de varmış... çok beğeniyorum Selmayı... )
kız – ee beğendin mi bari ?
erkek – ha ne ? çok beğendim ellerini. özel bir krem kullanıyor musun yoksa doğal hali mi?
kız – ay ilahi hahha filmi soruyorum ben Nevzat
erkek - ( hangi film lan ? ... haaa... şimdi sıçtık olm işte ) ee kem küm pardon. filmi çok beğendim Selma.
kız – sorumluluklardan kaçışımızı, epik bir dille anlatmışlar değil mi?ayrıca betimsel kaygılardan uzak şiir gibi bir dili vardı filmin...
erkek - ( o ne lan ? evet diyeyim bari ) evet evet süperdi...
kız – anne imgesi , dominant bir hare çizmişti karakterlerin üzerinde bence ...
erkek - ( hö ? olm ne acaip bi filmmiş lan bu ! ) babaları da vardı ama ?!
kız – efendim ?
erkek – yok yok ... simge anne dominat... sen doğru söylediin yani... vazgeçtim...babaları yoktu...
kız – vardı canım babaları. ama baba figürü de annesinin çok fazla etkisinde kalmıştı.
erkek – karısı değil miydi o ??
kız – kim ? annesi diyorum Nevzat ! adamın annesi !
erkek – tabi canım espri yapayım dedim ... çok güzelsin...
kız – çok güzelim ? o nereden çıktı şimdi Nevzat ?
erkek – bilmem ben bildim bileli güzelsin Selma ! ehehhe ( sıçtık olm hiç gülmedi . ne diicem lan ben şimdi ? )
kız - ...
erkek - ( bişey sölemem lazım olm ... hemen ... ) Selma !!!
kız – efendim ?
erkek – film diyorum... çok kötü yani korkunç of yaa ... yani acaip bir konusu vardı... çok güzel kokuyordun...pardon...anne herkesi susturdu hani bir aile toplantısı vardı. oğlan suyu döktü masaya... senin ellerin o sırada bacaklarımdaydı...pardon benim ellerimdi onlar...sonra babanın arabası süperdi...oğlan manitayı nası yedi ama ?... ( ne dedim lan ben ????!!!! )
kız – Nevzat...
erkek – efendim Selma ...( dudaklara bak bee ... )
kız – iyi günler sana... bir daha da beni arama...
erkek - ... ( terkediyo beni ... neyse ohh be aslında iyi oldu bu benim için. amma yoruldum olm yaa. ama herif de iyi yedi şimdi manitayı eheheh ) taam Selma. sen bilirsin. çok ararsın beni ama uyarıyorum seni !!! bak hani filmde de kız çocuğu terketti ama kimse onu daha iyi yiyemedi ... kız da geri döndü sonra çocuğa...unutma bunu...
kız – iğrençsin Nevzat !!! kız ona aşık olduğu için döndü, çocuğu terk etme sebebi yıkıcılığıydı zaten. fakat aralarındaki ilişkinin masumiyeti, kıza başka şans bırakmadı. kız kurduğu sanal ilişkilerden, etrafındaki dalkavuklardan ve kendini harap ettiği bu bitmez tükenmez anlam arayışının artık sona erdiğinin, yolun sonunun geldiğinin ayrımına varmıştı. aşık olmuştu... çünkü insanoğlunun belki de elinde kalan tek şey bu idi... ötekini susturmanın vaktinin geldiğini de görmüştü son tahlilde... babanın arabası ise tamamen bir metafordu. kapitalizmin en üst noktalarının bile insanlara aradığı manevi mutluluğu getiremeyeceğinin nefis bir tespiti idi. anneye gelince... Nevzat ? Nevzat ? sana anlatıyorum ?
erkek - ... hiç bişey anlamadım selma ?! öteki kim ya ? seviştiler deli gibi işte ? sen daha ne anlatıyon ki? Araba da 220 ile gitti bi ara gördüm ben...
kız – neyse Nevzat... Ali Desidero sadece bir şarkıdır hayatım... iyi günler...
erkek – sana da hayatım : ))))) ( neyse geri döndü bana sanırım... hayatım dedi bana... canım benim ... )

3 yorum:

mybraveface dedi ki...

hepimiz nevzatiz...

nichts dedi ki...

hepimiz selmayız =(((

travis and tyler durden dedi ki...

"one of these days i gotta get myself organizized"