31 Temmuz 2008 Perşembe

BEN SİNAN, İNSANIN DEVRİK HALİYİM...

Ben Sinan,
İnsanın devrik hali,
Adımda dahi devrim var,
İşte ben buyum, insanım
Kader ağlarını örse de,
yırtarım tabiatı, deviririm, çıkarım.
Yırtılan tabiata da oturur ağlarım.
Överim yeri geldikçe tabiatımı,
söverim Nişantaşının orta yerinde,
acılı siparişime,
Kırıntı'da hala gelmeyen mexican burgerime!
Geç kalıyorum indirimler başladı!!!
İşte geldi!
Dev gibi bir tabak,
Bir emekçinin minicik ellerinde geldi.
Bu nasıl bir haksızlık!
Yergiler sana olsun be hey ahlaksız kapitalizm!
Adım sinan,
İnsanın devrik haliyim...


Not : İnanın şiir gibisi yok. Dışavurumların en serti, en cevvali ve benim kalemimde vücut bulması olsa olsa gururlandırır beni. Ben bir şiir emekçisiyim, kelimelerin hamalıyım. Belki anlamayanlar olur diye de açıklamak isterim şiirimin bam telini. İsmim Sinan. “Sinan” ismine anagram uygularsanız “insan” kelimesine ulaşırsınız. Garip ama gerçek. Tabiatımı bunca ifade edebilen bir isim daha bulmak çok güç. Ne söylesem kifayetsiz kalacak. Burdan teşekkür ediyorum sevgili paşa babama ve yalı kızı anneme. Bu nasıl güzel bir insan betimlemesi, bu nasıl bir lakap! Övgülerin bini bir para sizlere!!!

13 yorum:

Adsız dedi ki...

benim yaptığım anagramdan "nanik" çıktı. halkı kandırmayalım pls ltf tşk thnks

Jondaff dedi ki...

nasıl mükemmel bir şiir bu :( şu an devrimci şiddet uygulayasım var herkese. gloria jean's önünde, içerde oturanları elimde simit ve ayranla seyredesim var.multimilyoner bir aileden gelmenize rağmen böyle emekçi kalabilmeniz takdire şayan.tam hatırlayamıyorum ama bir dostum şöyle demişti:
''şiir bir aşktır, iç iç kudur''
sevgiyle kal...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili kaba,

bir kelime bir işlem mi olm burası joker harf kullanıyorsun hem de bi harfi atıyosun. olacak şey değil. sinan sana cevap vermek istemedi kusura bakma ben cevaplıyorum.

sevgili jondaff,

ben GŞS : ))Çok teşekkürler. Paylaşmak çok özel bişi bence. Bence duygularını çok iyi ifade ediyorsun, tam bi şair formasyonu seziyorum sende. Yılmadan mücadele et. şiir insanı asla hayal kırıklığına uğratmaz çünkü!!!!

GŞS

Adsız dedi ki...

devrik kral sinan ahahahaha

Adsız dedi ki...

ü harfi joker olursa, iki de harf atarsak anüs'te çıkar bu isimden... gerçekten uzun süredir okuduğum en berbat şiirler sinan'ınkiler... fakat tuhaf da bir çekiciliği var, hem kızıyorum he okuyorum... değişik bir fenomen.

Adsız dedi ki...

yani "anüs de çıkar" anlamında söylüyorum... yoksa anüs'te çıkmaz yani... niye çıksın çıban mı bu? kafam karıştı lan... sinan bey'in iğrenç anlatım bozukluklarıyla dolu şiirleri yüzünden cümle kuramaz oldum...

Adsız dedi ki...

sinan ismine anagram uyguladım, yetmedi bir de anagramer çektim. sonuçta da 'nisan' kelimesi çıktı.

şimdi size soruyorum saygı değer şiir duayeni, bu gizlenmiş bir msj mı, yoksa kaderin bitmek bilmeyen oyunu mu bu? aynı zamanda seşi car ve pencü se,severim güzeli genç ise,gönül uslanmaz kandım işte.

sonuç olarak nisan ayında mı başlıycaz devrime? sahip olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut mu?

aşkın dedi ki...

Sinan Engin ?

Adsız dedi ki...

ben gofret beyin dediklerine katılıyorum.

Adsız dedi ki...

yani gofret bey'in değil aslında gofret beyin'in dediklerine katılıyorum. yoksa gofret bey kim la ne saçma. hep bu sinan yüzünden. ah sinan. deli çocuk.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

karamela sepeti,

işte mesela o da enteresan nisan benim doğduğum ayın lakabı. olacak şey değil işte. ve belki de devrim kim bilir ; )

GŞS


sevgili kaba,

şiirle kal, hep böyle dur.

t&t

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim sevgili kaba... sevgili travis blogun sevgi pınarı gibi, altında nice insanla birlikte ıslanmaktan öyle mutluyum ki...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

ne olur ıslak ıslak bakma öle gofret beyin : )