15 Temmuz 2008 Salı

MAHALLEMİZİN MUHTARI MUHİTTİN ABİ



Bizim mahallecek bi sorunumuz var sevgili siberuzay sakinleri. Kime şikayet edeceğimizi de bilmiyoruz. Lafı fazla uzatmıcam. Bizim mahallenin muhtarı bu fotoğraftaki adam.(?) Adı da Muhittin. Soyadını da kimse bilmiyor. Zaten soyadını bilip de napıcaz. Her seçim dönemi muhtarlığa adaylığını bi koyuyor anında buna 1450 oy çıkıyor. Oysa düşünün bizim mahallede 823 kişi yaşıyoruz : (((

Bi keresinde bizim mahalleye yeni bi aile taşınmıştı. Köyden yeni göçmüş cingöz bi adam da ailenin reisi. Kiziroğlu muymuş neymiş köyünde, bi havalarda böle. Adı da Şaban. “Ben muhtarı olacam ilk seçimde bu mahallenin! Göreceksiniz!!” diye böbürleniyor ortamlarda. Biz buna Muhittin Abiyi anlatıyoruz hiç dinlemiyo. Neyse bu nuh dedi peygamber demedi “ Hayır adayım muhtarlığa! O Muhittine de söyleyin artık bitti saltanatı! Bana köpeklerini yollayacağına kendi çıksın delikanlı gibi karşıma!” dedi. ??? Amına kodumun herifine bakın sayın siberuzay! Bize resmen köpek dedi. Biz de derhal ona dedik ki “Biz seni destekliyoruz Şaban Bey. Adaylığını derhal açıkla. Muhtar adayımız sensin! Muhittin de kimmiş?!”. Şaban sevindi. Hepimizle tokalaşıp öpüştü.

Neyse gel zaman git zaman muhtar seçimleri geldi çattı. Fakat son zamanlarda bu Şaban ortalarda pek görünmez olmuştu. Umurumuzda da değildi açıkçası. O sabah tüm mahalleli temiz pak giyindik muhtar seçimleri için sandık başına gidiyoruz çünkü Muhittin Abi her daim sandık başında oyumuza bakar sanki ne gerek varsa : (((( Aaa bi baktık Şaban denen bu herif mahallenin ortasında üzerine benzin döküp kendini yaktı. “Bu mahalledeki herkes Muhittin Abi'ye oy vermezse kendimi yakarım!!” diyerekten kendini parçaladı, yaktı. Biz de alkışladık onu. Neyse daha sonra seçim sonuçları açıklandı ve 1878 oy çıktı Muhittin Abiye : (((

Aslında geçen düşündüm de niye şikayet ediyoruz ki? Hanginizin mahallesinde planetaryum var? Bizde var : ))) 154 metre çapı var. Muhittin Abi NASA dan rica etmiş. Sabah rica etmiş ikindi namazında hazırdı. Çoluk çocuk gidip izliyoruz uzayın derinliklerini elimizde çekirdeklerimiz. Bokumu izliyoruz : ((( Bizim mahalle evden çıkmaz oldu, gölgemizden korkar olduk. Kimse karanlık yerlere giremiyor artık. Mahalledeki tüm evler ışıl ışıl sabahlara kadar. Bize geçen ay 1854 ytl elektrik parası geldi misal :((( Bi keresinde gece vardiyasından çıkmış eve dönüyordum. Dalgın dalgın geliyorum mahalleye. Sokağa girer girmez Muhittin Abi birden karşımda beliriverdi. Hem de tepeden ters sallanarak, tam da yüzü yüzümün önünde. Aklım çıktı denebilir. Daha ben ne olduğunu anlayamadan 2 saniye içinde, beni 5 inci kattaki evimin balkonuna bırakıverdi. Dilim tutulduğundan abuk subuk sesler çıkararak, ağlayarak hıçkırarak teşekkür ettim ona. Altıma işedim.

“E o mahalleden taşınsanıza?” diyenleri görür gibiyim. Kolaysa gel sen taşın. Muhittin Abi gelip “Niye taşınıyorsunuz?” derse ne diicez. Ya da bişi sormasına da gerek yok. Sadece gelse yanına sana baksa böle? Karşında dursa Ühühühü Taşınamam : (((((

Neyse ben size sonra yine yazarım. Şimdilik hoşçakalın, kendinize iyi bakın. Şimdi çıkmam lazım internet kafeden güneş batmak üzere : (((((((

11 yorum:

dünya kavuniçi dedi ki...

Muhittin'in sağ omzundan sarkan tanımlanamaz nesneyi açıklarsanız sevinirim.
Saygılar...

Travis and Tyler Durden dedi ki...

keşke açıklayabilsek : (((

Batu dedi ki...

sevgili travis,

Muhittin adlı canlının -ki ben ona extraterrestrial (et) diyorum- yapmış olduğu vukuatları kendi çapımda ve sallamatif bir şekilde irdelemek istiyorum. destur varsa başlamak isterim travis (var dediğini duyar gibiyim).

öncelikle şunu belirteyim: bu olayı x-file olarak nitelendirebiliriz. gelelim et olan muhittin abinin -kendisinden tırstığım için abi diyorum- vukuatlarının analizine:

olay 1 - muhittin'in her seçim dönemi seçilmesi; 823 haneden 1450 oy alması.

analiz 1 - muhittin'in her dönem nasıl ve ne şekilde seçildiğini yüksek seçim kurulu'na (ysk) bir sormak gerek; ancak bu hususu şimdiye kadar kimse ysk'ya sormadığı için işin içinde açıklanamayan şeyler mevcut. şahsen ben de bunu açıklayamıyorum.

823 haneden 1450 oy alma olayını ise; bir noktadan başka bir noktaya (640 km. öteye) molekül tranferinin yapıldığı iddia edilen rainbow project ile benzeştiriyorum. seçim günü -maksimum 640 km. öteden- transfer edilen mühürlü oy pusulaları yüzünden, sandıktan 1450 oy çıktı ve muhtarlığa muhittin seçildi. şer güçler yine iş başında.

olay 2 - muhittin'in tek rakibi olan şaban'ın kendini yakması.

analiz 2 - muhittin adlı şahsın, insanları etki altına alan ve yönlendiren hipnoz gücü sayesinde bu olayın gerçekleştiği kanaatindeyim.

olay 3 - muhittin'in, travis'i tek bir hamleyle 5. kata atması.

analiz 3 - bahsi geçen bu olay tüm fizik kurallarına aykırı bir hareket olduğu ve dünya üzerinde bu eylemi yapabilecek bir insan olmadığı için muhittin'in extraterrestrial olduğu kesinleşmiş bulunmakta. zati muhittin'in resminde de onun et olduğu belli; benim yaptığım şey ise bunu sözel olarak, neden-sonuç bağlantısı dahilinde kanıtlamaktan ibaret.

komplo teorisi: muhittin'in çok kısa zaman zarfında mahalleye planetaryum kurdurmuş olması, o'nun uzaya ve galaksiye bakış açısını sergilemekte. belki bu yüzden de muhittin, nasa'ya yaptırtmış olduğu yıldızevini insanları hipnoz etme amacıyla kullanmakta ve bu nedenle de tüm oylar muhittin'e gitmektedir.

Batu aka "fox mulder"'ın x-file raporu.

mariadebonne dedi ki...

Tırsıp eve kapanacağına Muhittin'le aranı iyi tut. Bi tekel bayii, bi bişi açsın sana. Gelir içeriz.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili muhittin,
öncelikle sana askljhdlkajshdlkjahsdkljasd

hahahhahahha yahu abi adamın vesikalık resmini görmüyo musun daha ne hipnozu allasen?

ama anlattıklarını mahalleliyle paylaşacağım. gayet faydalı bilgiler. belki bi işimize yarar.

saygılar,
Muhittin... pardon : (((( t&t


Sevgili maria,

tekel bayi mi? gece gece bi dükkanda mı oturucam yani mahallede? sanırım çıldırmışsın.

iyi geceler, bye, blok !!!!

Adsız dedi ki...

iyiki aniden tepetaklak sarkarak karşınıza çıktığında maseksini sıyırıp sizi öpmee kalkmamış! ıyk düşünsenize travis bey!! heralde tylerin hoşuna giderdi. bilemedim

Adsız dedi ki...

ben olsam kaptan muhittin den pardon muhtar muhittin den hiç korkmazdım. keşke bizim muhtarda böyle olsa. alnının ortasından geçen zımbalı planetaryum kablosu da çok teknolojik.

Buket Akgun dedi ki...

Aaaa morg sokağı cinayetlerinin faili değil mi o muhittin abi? Kaçın KAÇIIIIN!

Adsız dedi ki...

merak ettiğim bir şey var. bu muhittini sizden başka gören mahalleli var mı? onların da konuyla ilgili röportajlarınıza yer verseniz?

Travis and Tyler Durden dedi ki...

sevgili bueno,

çok ayıp. deli miyiz yani biz!?
: (((

Adsız dedi ki...

estağfurullah, delisiniz diye bir şey söylemedim(!) sadece bu gayet enteresan olayları başka açılardan da dinlesek, hani bir paralel kurgu olsa filan.. yani bu arada siz de kendinizden emin olsanız, acaba isminizi muhittin, travis and tyler durden olarak mı değiştirseniz.. şüphe duyuyorum ben. zaten ne demiş atalarımız, paranoyak oluşum takip edilmediğim anlamına gelmez, değil mi efendim?